Pagina 1 van 1

Speedlinq: een linke provider.

Geplaatst: 03 dec 2003 10:34
door futurity
Aangevraagd: abonnement bij Speedlinq.
Brief ontvangen dat aansluiting niet kan volgen wegens een onbekend probleem. Inmiddels is de lijn nu al 6 weken in gebruik door Speedlinq.

Modem + brief aangetekend verzonden met ingebrekestelling. Een maand later nog een aangetekende brief, ditmaal met dreiging gerechtelijke stappen, direct naar de directie.

KPN kan niets doen...beweert men. Wat nu?

Neem in ieder geval GEEN abonnement bij Speedlinq!

Re: Speedlinq: een linke provider.

Geplaatst: 03 dec 2003 16:24
door futurity
Vandaag om 16:00 gebeld door Speedlinq..de algemeen directeur nog wel! Wat een eer...na eerst 6 weken geen reactie te hebben ontvangen.

Meneer heeft een treurverhaal opgehangen over mijn bejegening van zijn helldesk en had weinig trek in mijn verhaal. Verder deelde hij mede ook bedrijfsjurist te zijn en wel een incassobureau in te schakelen.

Mijn reactie: ik stap naar de Opta en de NmA. Fijne dag en welterusten, cracklink!

Re: Speedlinq: een linke provider.

Geplaatst: 06 dec 2003 01:30
door Gast
Als zij niet de connectie kunnen leveren lijkt het mij dat zij de verbinding ook niet konden maken, waarom ligt de verbinding dan nu bij speedling en niet bij KPN???
Dat de KPN er niets aan kan doen kan ik me voorstellen omdat speedling de verbinding terug moet zetten.
Dus meneer de directeur speekt zichzelf tegen.

Het lijkt mij verstandig om het maar eens bij speedling aan te kaarten dat zij de lijn ingebruik hebben terwijl zij beweren dat het niet kon.
En eis de verbinding maar eens terug, dan lijkt het mij logish dat jij in je recht staat en speedling niet.

Ow vraag voor de zekerheid eens na waarom zij de verbinding niet konden terug halen, en of je het zwart op wit mag krijgen.

KPN is tenslotte een ouwe rot in dit vak, en kun je die brief bij een rechter voorleggen, dan staat meneer de bedrijfs jurist mooi voor paal.

Re: Speedlinq: een linke provider.

Geplaatst: 08 dec 2003 09:35
door ??
HAHA!

Dit is de eerste keer dat ik meemaak dat een bedrijf weigert een klant nog verder te helpen ivm zijn gedrag tegenover de helpdesk. Alhoewel het wellicht niet zo profi is, vind ik het wel een goede zaak. Een bedrijf mag consumenten best laten voelen dat een fatsoenlijke behandeling van twee kanten dient te komen.

Ik hoop dat ze je failliet procederen. Als je inderdaad tegen de helpdesk tekeer bent gegaan, verdien je niet beter.

Re: Speedlinq: een linke provider.

Geplaatst: 18 dec 2003 18:41
door Letty
Ook mijn ervaring met speedlinq is niet best. Ik zou 9 oktober j.l. aangesloten worden en dat werd pas 13 oktober, een vermogen verbeld met de helpdesk a 0,70p.m. en probleem zat bij Babyxl(provider. 4 dagen abo voor niks. November idem dito provider weer uitgevallen, weer voor een vermogen verbeld. Mailtjes naar administratie gestuurd, niet op gereageerd. Uiteindelijk een bommail gestuurd en zowaar een reaktie: krijg ong 14 dagen abo geld gecrediteerd. Kijken of dat inderdaad gaat gebeuren. Kortingsvoucher opgestuurd voor de aansluitkosten, zou binnen 14 dagen na sluiting overgemaakt moeten zijn. Gisteren een bommail gestuurd, bedrag nog niet ontvangen, kreeg vandaag antwoordt: Niet lachen nooit ontvangen. Gaan nu met provider en Tiscali(daar valt speedlinq dan schijnbaar weer onder) overleggen hoe dit opgelost moet gaan worden. Gelukkig heb ik wel een kopie gemaakt. Moet er volgende week zelf weer achteraan om te horen wat er besloten is. Het is echt te gek voor worden. Maar voor mij is het duidelijk: volgend jaar geen verlenging bij Speedlinq.