Gehacked Telecomprovider Simpel
Geplaatst: 30 jul 2012 17:06
Als klant verwacht je van een 'professioneel' organisatie als Simpel voordat je afgesloten wordt hiervan tenminste op de hoogte word gesteld. Ik ben in het weekend abrupt 'afgesloten' zonder kennisgeving en kon hierdoor niet meer bellen. Pas maandag heb ik na lang wachten een asociaal collega van Simpel aan de lijn gekregen, en te horen gekregen dat ik over mijn gebruikslimiet zit. Een specificatie van de rekening kan ik niet inzien, alleen krijg ik van mevrouw asociaal te horen dat de rekening heel erg hoog is. O ja ik kan deze ook niet inzien omdat er gehacked is en wellicht ik hier ook de dupe van kan zijn. Er zou naar het buitenland, 0900, informatie nr's etc gebeld zijn volgens mevrouw asociaal...leuk om te weten als je niet eens hebt gebeld! Ik kan niet meer bellen tot ik €50,- overmaak. Erg vreemd als je ook nog eens een automatische incasso hebt en altijd netjes betaald..Een rubriek waar je je klacht kan indienen is er 'simpel' niet.
Je factuur bekijken is ook niet mogelijk i.v.m. dat alle klant gegevens gehacked zijn (zie persberichten!) , alsof dat nog niet genoeg is..
In andere woorden mensen je moet een rekening betalen maar deze mag en kan je niet zien, ik zou zeggen begin ook een malafide Telecomprovider lucratiever dan een bankberoven! 'Simpel' geld verdienen![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Je factuur bekijken is ook niet mogelijk i.v.m. dat alle klant gegevens gehacked zijn (zie persberichten!) , alsof dat nog niet genoeg is..
In andere woorden mensen je moet een rekening betalen maar deze mag en kan je niet zien, ik zou zeggen begin ook een malafide Telecomprovider lucratiever dan een bankberoven! 'Simpel' geld verdienen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)