Pagina 1 van 2

ZIGGO

Geplaatst: 30 jul 2012 21:04
door Korenwolf Claudia
:shock: ZIGGO moet mij nog een geldbedrag terugbetalen, factuur is van juni 2012.

Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. ZIGGO is zelf ook zo bijdehand in het heffen van deze kosten als de klant niet heeft voldaan aan de betalingsverplichting. Dan zijn ze de rapste!

Wie wacht ook tot een ons voordat het geld op de bankrekening is bijgeschreven?


:shock:

Re: ZIGGO

Geplaatst: 30 jul 2012 21:57
door ciske
:lol: succes, vertel je of je het ook gekregen hebt?

Re: ZIGGO

Geplaatst: 31 jul 2012 02:44
door Korenwolf Claudia
Tot nu toe nog niet bijgeschreven. :cry:

Re: ZIGGO

Geplaatst: 31 jul 2012 09:16
door sjohie
Korenwolf Claudia schreef::shock: ZIGGO moet mij nog een geldbedrag terugbetalen, factuur is van juni 2012.

Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. ZIGGO is zelf ook zo bijdehand in het heffen van deze kosten als de klant niet heeft voldaan aan de betalingsverplichting. Dan zijn ze de rapste!

Wie wacht ook tot een ons voordat het geld op de bankrekening is bijgeschreven?


:shock:
1 betalingstermijn, (= 1 maand), noem ik niet wachten tot je een ons weegt hoor. En al helemaal niet als je kijkt wat voor snel en stabiel breedband internet we hier in Nederland hebben, tegen een (relatief) lage prijs ook nog eens, tov de ons omringende landen, en dan heb ik het niet eens over wat verder naar het zuiden van de EU. Als ik mijn Ziggo abonnement in België zou willen hebben, betaal ik daar bijvoorbeeld 30% meer voor als hier, en dan heb ik nog maar de helft aan uploadsnelheid, en een FUP die de naam niet mag dragen.

Re: ZIGGO

Geplaatst: 31 jul 2012 11:54
door rozemarijntje
is het een eind afrekening?

ik zou ook terug krijgen vorige maand van mijn provider,.maar dat is verrekend met deze maand...

note,ik kreeg geld terug omdat mijn abbo omgezet was en goedkoper geworden is...

Re: ZIGGO

Geplaatst: 31 jul 2012 14:36
door Dirkie
Korenwolf Claudia schreef::shock: ZIGGO moet mij nog een geldbedrag terugbetalen, factuur is van juni 2012.

Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. ZIGGO is zelf ook zo bijdehand in het heffen van deze kosten als de klant niet heeft voldaan aan de betalingsverplichting. Dan zijn ze de rapste!

Wie wacht ook tot een ons voordat het geld op de bankrekening is bijgeschreven?


:shock:
Hoe wil je die kosten in rekening brengen? Je hebt helemaal geen factuur naar Ziggo gestuurd. Ziggo heeft jou een factuur gestuurd. Aangenomen dat Ziggo daarbij een foutje gemaakt heeft en teveel in rekening gebracht heeft wordt dit verrekend met de volgende factuur.
En ik snap ook niet dat je op 30 jul 2012 20:04 het bericht plaatst dat je nog geld krijgt en vervolgens op 31 jul 2012 01:44 schrijft, dat je het nog niet ontvangen hebt. Zo snel werkt het echt niet :mrgreen:

Re: ZIGGO

Geplaatst: 31 jul 2012 15:18
door GJvdZ
Korenwolf Claudia schreef: Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen.
Als je Ziggo een factuur stuurt waar geen purchase order van Ziggo aan is gekoppeld moet je uitkijken niet te worden beticht van fraude....

Re: ZIGGO

Geplaatst: 31 jul 2012 17:53
door Har06
GJvdZ schreef:
Korenwolf Claudia schreef: Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen.

Als je Ziggo een factuur stuurt waar geen purchase order van Ziggo aan is gekoppeld moet je uitkijken niet te worden beticht van fraude
....

Met welk recht zou je die facteur naar Ziggo sturen?? credit bedragen worden verrekend met lopende facturen of borgsommen, is Ts al bij de wouten advocaat rechtshulp cs langs geweest :lol:

Re: ZIGGO

Geplaatst: 31 jul 2012 21:03
door Korenwolf Claudia
Dirkie schreef:
Korenwolf Claudia schreef::shock: ZIGGO moet mij nog een geldbedrag terugbetalen, factuur is van juni 2012.

Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. ZIGGO is zelf ook zo bijdehand in het heffen van deze kosten als de klant niet heeft voldaan aan de betalingsverplichting. Dan zijn ze de rapste!

Wie wacht ook tot een ons voordat het geld op de bankrekening is bijgeschreven?


:shock:
Hoe wil je die kosten in rekening brengen? Je hebt helemaal geen factuur naar Ziggo gestuurd. Ziggo heeft jou een factuur gestuurd. Aangenomen dat Ziggo daarbij een foutje gemaakt heeft en teveel in rekening gebracht heeft wordt dit verrekend met de volgende factuur.
En ik snap ook niet dat je op 30 jul 2012 20:04 het bericht plaatst dat je nog geld krijgt en vervolgens op 31 jul 2012 01:44 schrijft, dat je het nog niet ontvangen hebt. Zo snel werkt het echt niet :mrgreen:
Het is een eindafrekening en er komt geen volgende factuur voor enig verrekening. Het gaat om een bedrag van - € 20,25 !! En ZIGGO ziet blijkbaar nog geen kans om dit bedrag aan mij te betalen.

Re: ZIGGO

Geplaatst: 01 aug 2012 08:39
door sjohie
Korenwolf Claudia schreef:
Dirkie schreef:
Korenwolf Claudia schreef::shock: ZIGGO moet mij nog een geldbedrag terugbetalen, factuur is van juni 2012.

Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. ZIGGO is zelf ook zo bijdehand in het heffen van deze kosten als de klant niet heeft voldaan aan de betalingsverplichting. Dan zijn ze de rapste!

Wie wacht ook tot een ons voordat het geld op de bankrekening is bijgeschreven?


:shock:
Hoe wil je die kosten in rekening brengen? Je hebt helemaal geen factuur naar Ziggo gestuurd. Ziggo heeft jou een factuur gestuurd. Aangenomen dat Ziggo daarbij een foutje gemaakt heeft en teveel in rekening gebracht heeft wordt dit verrekend met de volgende factuur.
En ik snap ook niet dat je op 30 jul 2012 20:04 het bericht plaatst dat je nog geld krijgt en vervolgens op 31 jul 2012 01:44 schrijft, dat je het nog niet ontvangen hebt. Zo snel werkt het echt niet :mrgreen:
Het is een eindafrekening en er komt geen volgende factuur voor enig verrekening. Het gaat om een bedrag van - € 20,25 !! En ZIGGO ziet blijkbaar nog geen kans om dit bedrag aan mij te betalen.
Neem even een realiteitspilletje, en bekijk het eens vanuit hún kant. Wat ben jij voor hen meer als zeg mij? (ik ben er ook klant, al ~12 jaar naar volle tevredenheid trouwens) Je bent 1 van de ~6 miljoen klanten die ze hebben, de persoonlijke service waar jij blijkbaar op rekent is simpelweg onmogelijk voor het geld wat jij er voor betaald.

Re: ZIGGO

Geplaatst: 01 aug 2012 12:19
door Har06
ontvangen hebt. Zo snel werkt het echt niet :mrgreen:[/quote]

Het is een eindafrekening en er komt geen volgende factuur voor enig verrekening. Het gaat om een bedrag van - € 20,25 !! En ZIGGO ziet blijkbaar nog geen kans om dit bedrag aan mij te betalen.[/quote]

Ach jakkes, die Euro 20,25 zijn inmiddels al opgesoupeerd door Ts, wat een drukte over niets :wink:

Re: ZIGGO

Geplaatst: 03 aug 2012 17:52
door stap50per
Korenwolf Claudia schreef::shock: ZIGGO moet mij nog een geldbedrag terugbetalen, factuur is van juni 2012.

Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. ZIGGO is zelf ook zo bijdehand in het heffen van deze kosten als de klant niet heeft voldaan aan de betalingsverplichting. Dan zijn ze de rapste!

Wie wacht ook tot een ons voordat het geld op de bankrekening is bijgeschreven?


:shock:
heb ook eens een bedrag terug moeten ontvangen
werd bij mij met een latere faktuur verrekend

Re: ZIGGO

Geplaatst: 04 aug 2012 10:44
door Har06
stap50per schreef:
Korenwolf Claudia schreef::shock: ZIGGO moet mij nog een geldbedrag terugbetalen, factuur is van juni 2012.

Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. ZIGGO is zelf ook zo bijdehand in het heffen van deze kosten als de klant niet heeft voldaan aan de betalingsverplichting. Dan zijn ze de rapste!

Wie wacht ook tot een ons voordat het geld op de bankrekening is bijgeschreven?


:shock:
heb ook eens een bedrag terug moeten ontvangen
werd bij mij met een latere faktuur verr
ekend
Voorstaande is bij alle providers gebruikelijk bij een doorlopend abonnemet, bij een abo beeindiging wordt het lastig iets te verrekenen, wij hebben het creditbedrag al lang opgesoupeerd met verbruik van de PC :). Laat Ts er maar een streep onderzetten of zich melden bij de rechter :oops:

Re: ZIGGO

Geplaatst: 05 aug 2012 22:40
door olaf79
Het is een eindfactuur zoals TS schrijft en er volgt dus geen volgende factuur. Ze heeft gewoon recht op dat geld en ziggo moet binnen redelijke termijn betalen. Er staat haar overigens niks in de weg om een aanmaning en verhoging wegens gemaakte kosten te sturen.

Re: ZIGGO

Geplaatst: 06 aug 2012 01:12
door Korenwolf Claudia
Har06 schreef:
stap50per schreef:
Korenwolf Claudia schreef::shock: ZIGGO moet mij nog een geldbedrag terugbetalen, factuur is van juni 2012.

Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. ZIGGO is zelf ook zo bijdehand in het heffen van deze kosten als de klant niet heeft voldaan aan de betalingsverplichting. Dan zijn ze de rapste!

Wie wacht ook tot een ons voordat het geld op de bankrekening is bijgeschreven?


:shock:
heb ook eens een bedrag terug moeten ontvangen
werd bij mij met een latere faktuur verr
ekend
Voorstaande is bij alle providers gebruikelijk bij een doorlopend abonnemet, bij een abo beeindiging wordt het lastig iets te verrekenen, wij hebben het creditbedrag al lang opgesoupeerd met verbruik van de PC :). Laat Ts er maar een streep onderzetten of zich melden bij de rechter :oops:
Ga de gerechtsdeurwaarder maar inschakelen om het exploit te betekenen: beslag op de bankrekening van de ZIGGO met alle buitengerechtelijke kosten van dien voor rekening van ZIGGO en dat gaat pijn doen: bankrekening geblokkeerd.

Re: ZIGGO

Geplaatst: 06 aug 2012 07:36
door Chocomelk
Korenwolf Claudia schreef:
Ga de gerechtsdeurwaarder maar inschakelen om het exploit te betekenen: beslag op de bankrekening van de ZIGGO met alle buitengerechtelijke kosten van dien voor rekening van ZIGGO en dat gaat pijn doen: bankrekening geblokkeerd.
Droom lekker verder.... :shock:

Re: ZIGGO

Geplaatst: 06 aug 2012 08:22
door nevermind
Korenwolf Claudia schreef:

Ga de gerechtsdeurwaarder maar inschakelen om het exploit te betekenen: beslag op de bankrekening van de ZIGGO met alle buitengerechtelijke kosten van dien voor rekening van ZIGGO en dat gaat pijn doen: bankrekening geblokkeerd.
Welke buitengerechtelijke kosten heb je dan tot nu gemaakt?
Je wacht alleen op de overboeking van het resterende bedrag, daar zijn geen kosten verbonden.
Voor de rest, moet ik mij bij Chocomelk aansluiten.
Wij horen het wel via de media , als de bankrekening van Ziggo geblokkeerd is. :lol:

Re: ZIGGO

Geplaatst: 06 aug 2012 09:44
door sjohie
Korenwolf Claudia schreef::shock: ZIGGO moet mij nog een geldbedrag terugbetalen, factuur is van juni 2012.

Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. ZIGGO is zelf ook zo bijdehand in het heffen van deze kosten als de klant niet heeft voldaan aan de betalingsverplichting. Dan zijn ze de rapste!

Wie wacht ook tot een ons voordat het geld op de bankrekening is bijgeschreven?


:shock:

heb ook eens een bedrag terug moeten ontvangen
werd bij mij met een latere faktuur verr
ekend

Voorstaande is bij alle providers gebruikelijk bij een doorlopend abonnemet, bij een abo beeindiging wordt het lastig iets te verrekenen, wij hebben het creditbedrag al lang opgesoupeerd met verbruik van de PC :). Laat Ts er maar een streep onderzetten of zich melden bij de rechter :oops:

Ga de gerechtsdeurwaarder maar inschakelen om het exploit te betekenen: beslag op de bankrekening van de ZIGGO met alle buitengerechtelijke kosten van dien voor rekening van ZIGGO en dat gaat pijn doen: bankrekening geblokkeerd.
En hoe dacht je dat te doen? Gewoon even de gerechtsdeurwaarder bellen ofzo? Die werken, zoals de naam al doet vermoedden, op basis van gerechtelijke uitspraken, of verlenen diensten aan een rechtbank. Hooguit kan je de particuliere tak van een gerechtsdeurwaarder, vele hebben nl naast hun gerechtelijke tak ook nog een apart incasso-bedrijf, inschakelen.

Wat jij als particulier kan doen, zonder tussenkomst van een rechter, is een incassobureau inschakelen. Intrum justitia is wel een vasthoudende club als ik de berichten hier op het forum mag geloven, bel die anders eens?

Re: ZIGGO

Geplaatst: 08 aug 2012 02:20
door Korenwolf Claudia
sjohie schreef:
Korenwolf Claudia schreef::shock: ZIGGO moet mij nog een geldbedrag terugbetalen, factuur is van juni 2012.

Ga ook maar € 2,50 aanmaningskosten en € 10,00 administratiekosten in rekening brengen. ZIGGO is zelf ook zo bijdehand in het heffen van deze kosten als de klant niet heeft voldaan aan de betalingsverplichting. Dan zijn ze de rapste!

Wie wacht ook tot een ons voordat het geld op de bankrekening is bijgeschreven?


:shock:

heb ook eens een bedrag terug moeten ontvangen
werd bij mij met een latere faktuur verr
ekend

Voorstaande is bij alle providers gebruikelijk bij een doorlopend abonnemet, bij een abo beeindiging wordt het lastig iets te verrekenen, wij hebben het creditbedrag al lang opgesoupeerd met verbruik van de PC :). Laat Ts er maar een streep onderzetten of zich melden bij de rechter :oops:

Ga de gerechtsdeurwaarder maar inschakelen om het exploit te betekenen: beslag op de bankrekening van de ZIGGO met alle buitengerechtelijke kosten van dien voor rekening van ZIGGO en dat gaat pijn doen: bankrekening geblokkeerd.
En hoe dacht je dat te doen? Gewoon even de gerechtsdeurwaarder bellen ofzo? Die werken, zoals de naam al doet vermoedden, op basis van gerechtelijke uitspraken, of verlenen diensten aan een rechtbank. Hooguit kan je de particuliere tak van een gerechtsdeurwaarder, vele hebben nl naast hun gerechtelijke tak ook nog een apart incasso-bedrijf, inschakelen.

Wat jij als particulier kan doen, zonder tussenkomst van een rechter, is een incassobureau inschakelen. Intrum justitia is wel een vasthoudende club als ik de berichten hier op het forum mag geloven, bel die anders eens?
ZIGGO heeft na zes weken zelf betaald het bedrag. Geen tussenkomst van een exploit nodig geweest.

Waarschijnlijk heeft ZIGGO, het Webcareteam, meegekeken op dit forum.

Jammer dat er dreigende taal nodig was :cry:

Stel ZIGGO voor om ook zes weken te wachten met het incasserenn van de abonnementskosten en aanverwanten, dat is een utopie :idea: :!:

Re: ZIGGO

Geplaatst: 08 aug 2012 07:37
door nevermind
Waarschijnlijk heeft ZIGGO, het Webcareteam, meegekeken op dit forum.

Jammer dat er dreigende taal nodig was :cry:
Denk ik ook, en zij waren dan toch bang, dat je de rekeningen laat blokkeren! :lol: