belronde RAETS INCASSO
Geplaatst: 03 dec 2003 13:51
Lieve mede-gedupeerden,
als slachtoffer van de WV3D, (schade inmiddels: € 5015, incl incasso-kosten en rente en btw) had ik vorige week hier gemeld dat ik mijn eerste incasso brief van Raets had ontvangen.
Vandaag werd ik door ze gebeld (om 13.00 uur); of ik de brief had ontvangen, of ik vragen had en of ik zou gaan betalen. Ik zei dat ik de brief idd had gekregen, en dat ik geen vragen had maar opmerkingen, met name over de maatschappelijke kant van het probleem. Hier ging ze niet op in. Ik zei dat ik contact had met een juridisch adviseur om mijn opties te bekijken, en dat ik bij evt. vragen wel contact zou opnemen met Dexia zelf. Zij zei dat Dexia alles uit handen had gegeven, en dat zij (van Raets) dus nu contactpersoon waren. Vervolgens zei ze heel sluw: dus u gaat niet betalen???
Ik antwoordde dat ik met een advocaat mijn mogelijkheden aan het bekijken was, en dat ik bij vragen dus dan maar contact met hun op zou nemen.
Einde gesprek.
Wat een vraagtekens! Zijn ze slechts aan het inventariseren?
of willen ze je dingen laten zeggen, die ze opnemen, en later tegen je gaan gebruiken?
geeb flauw idee; ik denk dat ik wel goed heb gehandeld door niks concreets te zeggen; maar ik raad iedereen aan om niet teveel tegen Raets te zeggen, want wat zijn ze van plan???
Hebben andere mensen ook al ervaringen met hun bel-ronde?
nu ga ik idd deze week met een advocaat in zee, die aangeboden heeft de eerste brief voor mij te gaan schrijven; ik hoop er het beste van.
ik heb nu wel een beetje spijt ervan dat ik Raets niet de huid vol heb gescholden en de telefoon erop heb gegooid, maar dat ligt nu eenmaal niet in mijn aard, en het lost m.i. ook niks op, helaas.
we wachten weer verder af.
als slachtoffer van de WV3D, (schade inmiddels: € 5015, incl incasso-kosten en rente en btw) had ik vorige week hier gemeld dat ik mijn eerste incasso brief van Raets had ontvangen.
Vandaag werd ik door ze gebeld (om 13.00 uur); of ik de brief had ontvangen, of ik vragen had en of ik zou gaan betalen. Ik zei dat ik de brief idd had gekregen, en dat ik geen vragen had maar opmerkingen, met name over de maatschappelijke kant van het probleem. Hier ging ze niet op in. Ik zei dat ik contact had met een juridisch adviseur om mijn opties te bekijken, en dat ik bij evt. vragen wel contact zou opnemen met Dexia zelf. Zij zei dat Dexia alles uit handen had gegeven, en dat zij (van Raets) dus nu contactpersoon waren. Vervolgens zei ze heel sluw: dus u gaat niet betalen???
Ik antwoordde dat ik met een advocaat mijn mogelijkheden aan het bekijken was, en dat ik bij vragen dus dan maar contact met hun op zou nemen.
Einde gesprek.
Wat een vraagtekens! Zijn ze slechts aan het inventariseren?
of willen ze je dingen laten zeggen, die ze opnemen, en later tegen je gaan gebruiken?
geeb flauw idee; ik denk dat ik wel goed heb gehandeld door niks concreets te zeggen; maar ik raad iedereen aan om niet teveel tegen Raets te zeggen, want wat zijn ze van plan???
Hebben andere mensen ook al ervaringen met hun bel-ronde?
nu ga ik idd deze week met een advocaat in zee, die aangeboden heeft de eerste brief voor mij te gaan schrijven; ik hoop er het beste van.
ik heb nu wel een beetje spijt ervan dat ik Raets niet de huid vol heb gescholden en de telefoon erop heb gegooid, maar dat ligt nu eenmaal niet in mijn aard, en het lost m.i. ook niks op, helaas.
we wachten weer verder af.