XMS - schandalige manier van 'helpen' door de helpdesk
Geplaatst: 31 jul 2012 23:12
Graag zou ik advies willen hebben hoe ik in gesprek kan raken met XMS daar ik na weken lang (maanden eingelijk) bellen met de 'helpdesk' helemaal niets opschiet.
De situatie in het kort is als volgt:
Telefonisch glas van XMS aangevraagd. Hiervoor hoefde ik niets te doen want alles zou in huis al aanwezig moeten zijn. Binnen een paar dagen zou ik aangesloten zijn.
Dit kan natuurlijk niet daar er helemaal geen glasvezelmodem in het huis aanwezig is, dus ik heb een mail gestuurd met daarin de vraag hoe dit verder in zijn werk gaat.
Hier natuurlijk tot op heden geen reactie op ontvangen.
Na niets meer gehoord te hebben, maar eens gevraagd wat de status is.
De aanvraag bleek een jaar vooruit gepland te zijn (in 2013 dus ) maar dit zou direct opgelost worden.
Dezelfde week zou ik worden teruggebeld door een aannemer die de boel zou komen installeren.
Weer niets gehoord, dus na iets meer dan een week, nog maar eens gebeld. De aanvraag was in behandeling en ik zo binnen twee dagen teruggebeld worden.
Ik zal maar niet alle gesprekken samenvatten, daar het erop neer komt dat ik iedere keer iemand spreek (die overigens uiterst correct is) en die mij beloofd dat ik nu echt terug gebeld ga worden. Tot op de dag van vandaag en ontelbare telefoontjes verder ben ik nog NOOIT teruggebeld door XMS.
Vandaag weer eens gebeld en nu wist de medewerker niet eens dat ik vorige week contact heb gehad. Hij zou voor de zoveelste keer een intern mailtje sturen en als hij bericht heeft mij voor het einde van de dag terugbellen. Dat is natuurlijk niet gebeurd en gaat ook niet gebeuren.
M.a.w. ik word hier helemaal stapelgek van en wordt nu al maanden aan het lijntje gehouden door XMS en heb inmiddels denk ik alle helpdeskmedewerkers gesproken. Bellen heeft geen zin, mailen niet etc etc. Inmiddels ben ik de wanhoop nabij en wil ergens glas aanvragen waar ik wel geholpen wordt. Echter dat schijnt niet te kunnen omdat de lijn al wel door XMS gereserveerd is.
Door deze schandalige werkwijze van XMS kom ik nu ook persoonlijk in de problemen omdat ik voor mijn werk afhankelijk ben van de beschikbaarheid van internet. Het is echt niet te bevatten dat je na tientallen telefoontjes steeds hetzelfde antwoord terug krijgt 'ik bel u vandaag (of soms binnen twee dagen) echt terug met een update.
Als iemand mij van advies kan voorzien hoe hiermee om te gaan dan zou dat meer dan welkom zijn!!!
bvd Robbert
De situatie in het kort is als volgt:
Telefonisch glas van XMS aangevraagd. Hiervoor hoefde ik niets te doen want alles zou in huis al aanwezig moeten zijn. Binnen een paar dagen zou ik aangesloten zijn.
Dit kan natuurlijk niet daar er helemaal geen glasvezelmodem in het huis aanwezig is, dus ik heb een mail gestuurd met daarin de vraag hoe dit verder in zijn werk gaat.
Hier natuurlijk tot op heden geen reactie op ontvangen.
Na niets meer gehoord te hebben, maar eens gevraagd wat de status is.
De aanvraag bleek een jaar vooruit gepland te zijn (in 2013 dus ) maar dit zou direct opgelost worden.
Dezelfde week zou ik worden teruggebeld door een aannemer die de boel zou komen installeren.
Weer niets gehoord, dus na iets meer dan een week, nog maar eens gebeld. De aanvraag was in behandeling en ik zo binnen twee dagen teruggebeld worden.
Ik zal maar niet alle gesprekken samenvatten, daar het erop neer komt dat ik iedere keer iemand spreek (die overigens uiterst correct is) en die mij beloofd dat ik nu echt terug gebeld ga worden. Tot op de dag van vandaag en ontelbare telefoontjes verder ben ik nog NOOIT teruggebeld door XMS.
Vandaag weer eens gebeld en nu wist de medewerker niet eens dat ik vorige week contact heb gehad. Hij zou voor de zoveelste keer een intern mailtje sturen en als hij bericht heeft mij voor het einde van de dag terugbellen. Dat is natuurlijk niet gebeurd en gaat ook niet gebeuren.
M.a.w. ik word hier helemaal stapelgek van en wordt nu al maanden aan het lijntje gehouden door XMS en heb inmiddels denk ik alle helpdeskmedewerkers gesproken. Bellen heeft geen zin, mailen niet etc etc. Inmiddels ben ik de wanhoop nabij en wil ergens glas aanvragen waar ik wel geholpen wordt. Echter dat schijnt niet te kunnen omdat de lijn al wel door XMS gereserveerd is.
Door deze schandalige werkwijze van XMS kom ik nu ook persoonlijk in de problemen omdat ik voor mijn werk afhankelijk ben van de beschikbaarheid van internet. Het is echt niet te bevatten dat je na tientallen telefoontjes steeds hetzelfde antwoord terug krijgt 'ik bel u vandaag (of soms binnen twee dagen) echt terug met een update.
Als iemand mij van advies kan voorzien hoe hiermee om te gaan dan zou dat meer dan welkom zijn!!!
bvd Robbert