phonehouse-dynafix
Geplaatst: 02 aug 2012 01:23
Hallo,
Ik heb sinds maart 2012 een SonyEricsson Xperia pro met nieuw abonnement bij de phonehouse in Apeldoorn aangeschaft.
Na een maand plezier van het toestel te hebben, wilde ik hem gaan opladen, en zet te de telefoon uit een nachtje aan de oplader, de volgende dag wilde mijn telefoon niet meer aan. ik hem aan de pc gekoppeld via de datakabel, ook niks.
Dus ik naar de Phonehouse, de medewerker daar hielp mij goed, van alles ook geprobeerd, andere accu, andere lader, aan een pc koppelen geen succes. dus opsturen dan maar naar Dynafix.
1, 2, 3, 4, 5 weken later, reactie de telefoon was gerepareerd, dus ik helemaal blij, de telefoon was naar een externe reparateur gestuurd (in dit geval SonyEricsson/Sony Mobile) ze hadden een boardswap gedaan.
Een aantal dagen plezier gehad van de telefoon, al mijn de te gebruiken apps erop gezet, telefoon leeg, ik hem een nachtje aan de lading, de volgende ochtend wilde hem aanzetten, helemaal weer niks, dus maar weer terug naar de Phonehouse.
Hun testen uitproberen, geen succes, dus maar weer opsturen nu maar met accu en data/laad kabel
2 dagen later werd het toestel naar dynafix gestuurd, na een maand als status te hebben gestuurd naar externe reparateur, ben ik maar eens verhaal gaan halen bij de Phonehouse, hun bellen met Dynafix, nee ligt bij een externe reparateur, het wachten was op onderdelen, onderdelen voor een telefoon die niet meer in productie is.
een week later te hebben gewacht maar weer vragen status ongewijzigd, uit eigen initiatief contact leggen bij Dynafix, ook daar kreeg ik te horen ligt bij een externe reparateur, week later zelfde verhaal, de telefoon scheen bij Sony te liggen. Ik Sony mailen, daar kreeg ik reactie dat alleen de eerste reparatie naar hun was gestuurd de 2de reparatie was bij Sony niet bekend.
Ik weer naar Dynafix mailen, nee wachten op onderdelen was het antwoord.
Een week later ik maar weer mailen naar dynafix, nog steeds wachten op onderdelen, ik vervolgens een mail gestuurd naar de klachtenafdeling van Phonehouse, werd naar de juiste persoon door gestuurd, ach ik hem veel geduld, weekje wachten.
Maar weer even naar de phonehouse toe, werd weer vriendelijk geholpen, ken langszamerhand het personeel daar, daar naar overleg ging de medewerker een mail sturen naar de persoon bij de phonehous die de klachten afhandeld, inmiddels waren mijn mails daar ook al aangekomen, het was goed van mij dat ik zelf ook al contact had gelegd met de klachtenafdeling, er waren al meer klachten binnen gekomen over Dynafix.
Nu kreeg ik woensdag 1 augustus mail van de phonehouse, ik kon mijn telefoon ophalen hij was gerepareerd.
Ikke helemaal happy (not!!! was de telefoon al zat geworden) ik in de winkel aangekomen medewerker hielp mij vriendelijk, ik vragen wat er aan gedaan was: software update, meer niet, daar heb ik dan 6 a 7 weken opgewacht.
Ik thuis aangekomen, uitproberen toestel stond in fabrieksinstellingen, dus ik mijn gmail account erin proberen te zetten, geen succes, dacht misschien is er niet met de fabrieksinstellingen, dus ik nog een keer fabrieksinstellingen en sd-kaart formateren, weinig veranderd, er stond al nergens gmail instellen en de google play store stond er niet in, dit heette play now.
Dus kwam er niet meer uit, dacht even met de scooter naar de phonehouse, ik 20, 30, 40 minuten wachten (kan heel geduldig zijn) ik aan de beurt door een medewerker die ik al eerder had gesproken, het was druk in de winkel dus dacht ik laat het toestel achter dan kunnen ze er als ze er tijd voor hebben naar kijken. een dagje meer geen probleem, dus ga (inmiddels) vandaag 2 augustus maar even kijken of ze mijn telefoon hebben kunnen fixen, ben hem helemaal zat, en het model is niet meer in productie, dus ben niet positief over de telefoon ( ik hoop eigenlijk dat ze zeggen neem maar een andere)
wordt vervolgd
Ik heb sinds maart 2012 een SonyEricsson Xperia pro met nieuw abonnement bij de phonehouse in Apeldoorn aangeschaft.
Na een maand plezier van het toestel te hebben, wilde ik hem gaan opladen, en zet te de telefoon uit een nachtje aan de oplader, de volgende dag wilde mijn telefoon niet meer aan. ik hem aan de pc gekoppeld via de datakabel, ook niks.
Dus ik naar de Phonehouse, de medewerker daar hielp mij goed, van alles ook geprobeerd, andere accu, andere lader, aan een pc koppelen geen succes. dus opsturen dan maar naar Dynafix.
1, 2, 3, 4, 5 weken later, reactie de telefoon was gerepareerd, dus ik helemaal blij, de telefoon was naar een externe reparateur gestuurd (in dit geval SonyEricsson/Sony Mobile) ze hadden een boardswap gedaan.
Een aantal dagen plezier gehad van de telefoon, al mijn de te gebruiken apps erop gezet, telefoon leeg, ik hem een nachtje aan de lading, de volgende ochtend wilde hem aanzetten, helemaal weer niks, dus maar weer terug naar de Phonehouse.
Hun testen uitproberen, geen succes, dus maar weer opsturen nu maar met accu en data/laad kabel
2 dagen later werd het toestel naar dynafix gestuurd, na een maand als status te hebben gestuurd naar externe reparateur, ben ik maar eens verhaal gaan halen bij de Phonehouse, hun bellen met Dynafix, nee ligt bij een externe reparateur, het wachten was op onderdelen, onderdelen voor een telefoon die niet meer in productie is.
een week later te hebben gewacht maar weer vragen status ongewijzigd, uit eigen initiatief contact leggen bij Dynafix, ook daar kreeg ik te horen ligt bij een externe reparateur, week later zelfde verhaal, de telefoon scheen bij Sony te liggen. Ik Sony mailen, daar kreeg ik reactie dat alleen de eerste reparatie naar hun was gestuurd de 2de reparatie was bij Sony niet bekend.
Ik weer naar Dynafix mailen, nee wachten op onderdelen was het antwoord.
Een week later ik maar weer mailen naar dynafix, nog steeds wachten op onderdelen, ik vervolgens een mail gestuurd naar de klachtenafdeling van Phonehouse, werd naar de juiste persoon door gestuurd, ach ik hem veel geduld, weekje wachten.
Maar weer even naar de phonehouse toe, werd weer vriendelijk geholpen, ken langszamerhand het personeel daar, daar naar overleg ging de medewerker een mail sturen naar de persoon bij de phonehous die de klachten afhandeld, inmiddels waren mijn mails daar ook al aangekomen, het was goed van mij dat ik zelf ook al contact had gelegd met de klachtenafdeling, er waren al meer klachten binnen gekomen over Dynafix.
Nu kreeg ik woensdag 1 augustus mail van de phonehouse, ik kon mijn telefoon ophalen hij was gerepareerd.
Ikke helemaal happy (not!!! was de telefoon al zat geworden) ik in de winkel aangekomen medewerker hielp mij vriendelijk, ik vragen wat er aan gedaan was: software update, meer niet, daar heb ik dan 6 a 7 weken opgewacht.
Ik thuis aangekomen, uitproberen toestel stond in fabrieksinstellingen, dus ik mijn gmail account erin proberen te zetten, geen succes, dacht misschien is er niet met de fabrieksinstellingen, dus ik nog een keer fabrieksinstellingen en sd-kaart formateren, weinig veranderd, er stond al nergens gmail instellen en de google play store stond er niet in, dit heette play now.
Dus kwam er niet meer uit, dacht even met de scooter naar de phonehouse, ik 20, 30, 40 minuten wachten (kan heel geduldig zijn) ik aan de beurt door een medewerker die ik al eerder had gesproken, het was druk in de winkel dus dacht ik laat het toestel achter dan kunnen ze er als ze er tijd voor hebben naar kijken. een dagje meer geen probleem, dus ga (inmiddels) vandaag 2 augustus maar even kijken of ze mijn telefoon hebben kunnen fixen, ben hem helemaal zat, en het model is niet meer in productie, dus ben niet positief over de telefoon ( ik hoop eigenlijk dat ze zeggen neem maar een andere)
wordt vervolgd