Aanbieding iPhone 4s + Mediamarkt onlineshop
Geplaatst: 02 aug 2012 16:57
Hallo,
Op de site van Mediamarkt kwamen we een mooie aanbieding tegen,
een iPhone 4s met een 2-jarig Tele2 abbonement.
De aanbieding was geldig tot 31juli 2012, en hebben het product online op 26juli 2012 besteld en betaald.
Vervolgens krijgen we een bevestigingsmail van MediaMarkt , ze zouden zo spoedig mogelijk contact opnemen.
1 uur later krijgen we een telefoontje van een medewerkster van MediaMarkt Webshop.
Telefonisch hebben we afgesproken om gebruik te maken van de 24uurs Comfort service wat inhoud dat de volgende dag een koerier met de benodigde papieren langs komt. ( tussen 9 en 17:00 )
Op de dag dat de koerier langs zou komen (27 Juli ) krijgen we een email waarin staat :
Geachte klant,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Media Markt Telecomshop. U heeft gekozen voor Koerierslevering. Helaas moeten wij u mededelen dat uw verzoek voor Koerierslevering geen doorgang kon vinden, om de volgende reden:
Er is een vertraging opgetreden in het aansluitsysteem van de door u gekozen provider, waardoor Media Markt Telecomshop op dit moment uw abonnementsaanvraag niet kan afronden.
Uw bestelling kan derhalve niet de volgende dag worden bezorgd. Hiervoor onze excuses. Media Markt Telecomshop zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een nieuwe afspraak te maken.
Wij verzoeken u vriendelijk om altijd uw ordernummer XXXXXXXXXX te vermelden wanneer u contact met ons opneemt.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er een storing is, en heb na het lezen van de email meteen gebeld hoe het nu verder moet en/of het al is opgelost.
De mederwerkster die ik aan de lijn had vertelde me dat ze niet wist wat het probleem was. Waardoor ik dus niks had aan het gesprek omdat ze geen vraag kon beantwoorden.
De volgende dag ( 28juli ) nog een keer contact gehad met de klantenservice, nu konden ze me wel vertellen wat het probleem was...
Het probleem was dat de 24uurs Comfort Service niet meer aan de orde is bij Tele2 wat dus inhoud dat ik naar het toestel kon fluiten.
De mederwerkster had de oplossing door mijn een email met contract te versturen die ik vervolgens weer terug moest sturen.
Dat heb ik dus netjes gedaan naar het email adres die ze in de email hadden gezet.
30Juli krijgen we een telefoontje met de mededeling dat het contract niet is aangekomen... wat onmogelijk is.
Na het telefoongesprek heb ik 3x het contract opnieuw verstuurd naar het juiste emailadres wat in de voorgaande mail stond...
31 Juli ( laatste dag aanbieding) geen bevestiging gehad via mail... even afwachten dachten we.
Vandaag ( 2 augustus ) krijgen we weer een telefoontje met de mededeling het contract niet te hebben ontvangen...
Ze vroeg naar welk emailadres ik het heb gestuurd en ik lees het emailadres op die ik al 3x in een email heb gehad : [email protected]
De medewerkster vraagt aan mij hoe ik aan dat emailadres kom........
Staat duidelijk in de email dat het [email protected] moet zijn.
Vervolgens zegt de medewerkster nee u moet hem naar [email protected] sturen. Een heel ander emailadres wat niet eens met MediaMarkt te maken heeft????????
En dit stond 3x in de email:
De bestelling die u heeft geplaatst is beperkt geldig. Uiterlijk 31 juli 2012 15:00 uur dienen wij het contract in ons bezit te hebben, zodat u kunt profiteren van deze aanbieding.
U kunt het contract, met de gevraagde documenten, terugsturen naar Media Markt Telecomshop op één van de volgende manieren:
Per post naar:
Media Markt Telecomshop
Postbus 7917
5605 SH Eindhoven
Per fax naar:
040-2353061
Per e-mail naar:
[email protected] <<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nadat ik het contract heb verstuurd naar [email protected] krijg ik meteen een email binnen....
Helaas de aanbieding is niet meer geldig en kan dus niet afgerond worden???
Hoe is dit in godsnaam mogelijk????
Even een paar feitjes :
26Juli : Besteld, Betaald ( 24uurs Comfort Service )
27Juli : Geen koerier , Er is een vertraging opgetreden in het aansluitsysteem.
28Juli : Medewerkster verteld dat de 24uurs Comfort Service niet meer van toepassing is. Dus alles via de email regelen
30Juli : Medewerkster belde met mededeling geen contract binnen.
31Juli: Geen nieuws
2 Augustus : Telefonisch contact gehad en een totaal ander emailadres gegeven. Na het versturen van de ondergetekende contract een mail gehad dat de bestelling niet kan worden afgerond omdat de aanbieding niet meer dateerd.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Een instantie waar ik terecht kan met dit?
Alles werkt lang elkaar heen bij MediaMarkt/Typhone?
Ik zie graag reacties wat jullie ervan vinden en eventueel advies.
Mvg,
Op de site van Mediamarkt kwamen we een mooie aanbieding tegen,
een iPhone 4s met een 2-jarig Tele2 abbonement.
De aanbieding was geldig tot 31juli 2012, en hebben het product online op 26juli 2012 besteld en betaald.
Vervolgens krijgen we een bevestigingsmail van MediaMarkt , ze zouden zo spoedig mogelijk contact opnemen.
1 uur later krijgen we een telefoontje van een medewerkster van MediaMarkt Webshop.
Telefonisch hebben we afgesproken om gebruik te maken van de 24uurs Comfort service wat inhoud dat de volgende dag een koerier met de benodigde papieren langs komt. ( tussen 9 en 17:00 )
Op de dag dat de koerier langs zou komen (27 Juli ) krijgen we een email waarin staat :
Geachte klant,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Media Markt Telecomshop. U heeft gekozen voor Koerierslevering. Helaas moeten wij u mededelen dat uw verzoek voor Koerierslevering geen doorgang kon vinden, om de volgende reden:
Er is een vertraging opgetreden in het aansluitsysteem van de door u gekozen provider, waardoor Media Markt Telecomshop op dit moment uw abonnementsaanvraag niet kan afronden.
Uw bestelling kan derhalve niet de volgende dag worden bezorgd. Hiervoor onze excuses. Media Markt Telecomshop zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een nieuwe afspraak te maken.
Wij verzoeken u vriendelijk om altijd uw ordernummer XXXXXXXXXX te vermelden wanneer u contact met ons opneemt.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er een storing is, en heb na het lezen van de email meteen gebeld hoe het nu verder moet en/of het al is opgelost.
De mederwerkster die ik aan de lijn had vertelde me dat ze niet wist wat het probleem was. Waardoor ik dus niks had aan het gesprek omdat ze geen vraag kon beantwoorden.
De volgende dag ( 28juli ) nog een keer contact gehad met de klantenservice, nu konden ze me wel vertellen wat het probleem was...
Het probleem was dat de 24uurs Comfort Service niet meer aan de orde is bij Tele2 wat dus inhoud dat ik naar het toestel kon fluiten.
De mederwerkster had de oplossing door mijn een email met contract te versturen die ik vervolgens weer terug moest sturen.
Dat heb ik dus netjes gedaan naar het email adres die ze in de email hadden gezet.
30Juli krijgen we een telefoontje met de mededeling dat het contract niet is aangekomen... wat onmogelijk is.
Na het telefoongesprek heb ik 3x het contract opnieuw verstuurd naar het juiste emailadres wat in de voorgaande mail stond...
31 Juli ( laatste dag aanbieding) geen bevestiging gehad via mail... even afwachten dachten we.
Vandaag ( 2 augustus ) krijgen we weer een telefoontje met de mededeling het contract niet te hebben ontvangen...
Ze vroeg naar welk emailadres ik het heb gestuurd en ik lees het emailadres op die ik al 3x in een email heb gehad : [email protected]
De medewerkster vraagt aan mij hoe ik aan dat emailadres kom........
Staat duidelijk in de email dat het [email protected] moet zijn.
Vervolgens zegt de medewerkster nee u moet hem naar [email protected] sturen. Een heel ander emailadres wat niet eens met MediaMarkt te maken heeft????????
En dit stond 3x in de email:
De bestelling die u heeft geplaatst is beperkt geldig. Uiterlijk 31 juli 2012 15:00 uur dienen wij het contract in ons bezit te hebben, zodat u kunt profiteren van deze aanbieding.
U kunt het contract, met de gevraagde documenten, terugsturen naar Media Markt Telecomshop op één van de volgende manieren:
Per post naar:
Media Markt Telecomshop
Postbus 7917
5605 SH Eindhoven
Per fax naar:
040-2353061
Per e-mail naar:
[email protected] <<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nadat ik het contract heb verstuurd naar [email protected] krijg ik meteen een email binnen....
Helaas de aanbieding is niet meer geldig en kan dus niet afgerond worden???
Hoe is dit in godsnaam mogelijk????
Even een paar feitjes :
26Juli : Besteld, Betaald ( 24uurs Comfort Service )
27Juli : Geen koerier , Er is een vertraging opgetreden in het aansluitsysteem.
28Juli : Medewerkster verteld dat de 24uurs Comfort Service niet meer van toepassing is. Dus alles via de email regelen
30Juli : Medewerkster belde met mededeling geen contract binnen.
31Juli: Geen nieuws
2 Augustus : Telefonisch contact gehad en een totaal ander emailadres gegeven. Na het versturen van de ondergetekende contract een mail gehad dat de bestelling niet kan worden afgerond omdat de aanbieding niet meer dateerd.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Een instantie waar ik terecht kan met dit?
Alles werkt lang elkaar heen bij MediaMarkt/Typhone?
Ik zie graag reacties wat jullie ervan vinden en eventueel advies.
Mvg,