LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe (Kijkshop)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wowah

Hollands Nieuwe (Kijkshop)

Ongelezen bericht door wowah »

Ik vond dat m'n beltegoed zo snel op ging bij Hollands Nieuwe (HN), ik had de eerste maand al 5 euro extra beltegoed gekocht, maar dit ging ook razendsnel op. Ik merkte dat ik niet meer kon internetten nadat het beltegoed op was. Maar dat is raar, want ik had een aparte databundel van 500 mb, toch??? Na een mailtje over en weer met de klantenservice, blijkt dat mijn databundel niet is geactiveerd. Wel kan ik nu terugvinden op de site van HN dat ik 5 euro per maand betaal voor mijn telefoon, terwijl in de advertentie stond dat deze gratis was.

Dus op de factuur heeft de databundel van 500 mb plaatsgemaakt voor de telefoon, waardoor ik mijn beltegoed er doorheen jaag met whatsapp en facebook.

HN is sinds vandaag op de hoogte, wordt vervolgd...

ps gelukkig dat ik de papieren advertentie nog heb bewaard
Laatst gewijzigd door wowah op 03 aug 2012 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.

VioletPrue

Re: Hollands Nieuwe (Kijkshop)

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Ze veranderen de voorwaarden dus niet, dit klinkt eerder als een foutje.
Ik zou in jouw plaats eerst eens de oplossing van HN afgewacht hebben, vóór ik op een consumentenforum het bedrijf (onterecht door verkeerde uitdrukking in topic titel) zwart maak.

wiseger

Re: Hollands Nieuwe (Kijkshop)

Ongelezen bericht door wiseger »

Als ik op hun webstite kijk kost 500Mb internet inderdaad 5 euro per maand echter alleen in combinatie met een minimaal 275 minuten abonnement van 9 euro (24 maanden contract, of 10 euro bij een 12 maands contract.

Bij prepaid zie ik alleen staan: Internet kost 1,50 voor een dagbundel met een maximum van 20 MB per dag.

Gesloten