LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
-
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 01 jul 2012 07:09
WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Dit topic, samen met de elders op dit forum aanwezige topics
SUCCESVOLLE KIFID PROCESSEN (informatie voor leken)
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6&t=121406
en
VRAGEN/REACTIES SUCCESVOLLE KIFID PROCESSEN
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 2#p1619172
zijn bedoeld om u te laten weten:
(1) Er is een goede kans dat u via een KIFID proces geld terug kunt krijgen
(2) Er zijn betrouwbare instanties die u daarbij kunnen helpen (discussie onderwerp van deze topic)
(3) Het kost u ongeveer een jaar tijd en heel weinig geld
-Dit topic is niet opgezet door TrosRadar maar door ondergetekende die net als u houder van een woekerpolis is en leek was in de materie. Mijn grootste reden voor het opzetten van deze serie topics is dat ik erg boos ben op de verzekeraars, en het uiteindelijk veel gemakkelijker blijkt om geld terug te krijgen dan ik gedacht had.
In de oorspronkelijke opzet van deze topic had ik hulpinstanties genoemd die mijns inziens prettig en betrouwbaar zijn. Echter, TrosRadar heeft dat als reclame beoordeeld. Maar weten waar je goede en betrouwbare hulp kunt krijgen is een belangrijk sluitstuk in deze woekerpolis problematiek. Het heeft mij erg lang gekost om zo'n instantie te vinden, en wij moeten ons als consumenten die tijd besparen door informatie uit te wisselen. Het uitwisselen van zulke informatie hoort binnen de opzet van dit soort fora. Daarom, en om toch niet te botsen met de reclame regel van TrosRadar, heb ik de topic hier nu als een discussie opgezet.
Als u vragen heeft over instanties die u mogelijk kunnen helpen bij KIFID processen, of als u positieve of negatieve ervaringen met zulke instanties heeft, laat dat hier dan even weten. Dat maakt het voor ons allemaal veel efficienter om ons geld terug te krijgen.
Ondergetekende,
Meerheuvel
SUCCESVOLLE KIFID PROCESSEN (informatie voor leken)
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6&t=121406
en
VRAGEN/REACTIES SUCCESVOLLE KIFID PROCESSEN
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 2#p1619172
zijn bedoeld om u te laten weten:
(1) Er is een goede kans dat u via een KIFID proces geld terug kunt krijgen
(2) Er zijn betrouwbare instanties die u daarbij kunnen helpen (discussie onderwerp van deze topic)
(3) Het kost u ongeveer een jaar tijd en heel weinig geld
-Dit topic is niet opgezet door TrosRadar maar door ondergetekende die net als u houder van een woekerpolis is en leek was in de materie. Mijn grootste reden voor het opzetten van deze serie topics is dat ik erg boos ben op de verzekeraars, en het uiteindelijk veel gemakkelijker blijkt om geld terug te krijgen dan ik gedacht had.
In de oorspronkelijke opzet van deze topic had ik hulpinstanties genoemd die mijns inziens prettig en betrouwbaar zijn. Echter, TrosRadar heeft dat als reclame beoordeeld. Maar weten waar je goede en betrouwbare hulp kunt krijgen is een belangrijk sluitstuk in deze woekerpolis problematiek. Het heeft mij erg lang gekost om zo'n instantie te vinden, en wij moeten ons als consumenten die tijd besparen door informatie uit te wisselen. Het uitwisselen van zulke informatie hoort binnen de opzet van dit soort fora. Daarom, en om toch niet te botsen met de reclame regel van TrosRadar, heb ik de topic hier nu als een discussie opgezet.
Als u vragen heeft over instanties die u mogelijk kunnen helpen bij KIFID processen, of als u positieve of negatieve ervaringen met zulke instanties heeft, laat dat hier dan even weten. Dat maakt het voor ons allemaal veel efficienter om ons geld terug te krijgen.
Ondergetekende,
Meerheuvel
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
- on top -
dit topic gaat niet over dooie katten
dit topic gaat niet over dooie katten
-
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 01 jul 2012 07:09
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Ik kan beginnen met u mijn persoonlijke ervaring te vertellen.
Ik zelf wordt geholpen bij een KIFID proces door New Flame. We zitten nog in de beginfase maar tot nu toe ben ik heel tevreden. Ik vind vooral de open en eerlijke communicatie een verademing. En het is heel prettig dat je niet eerst wat moet betalen voordat je een uiteindelijk advies krijgt. Het is een van de weinige instanties die snapt dat wij als woekerpolis-klanten "gewond" zijn en dat het even wat communicatie nodig heeft voordat we weer een nieuwe financiele instantie vertrouwen. U moet zich wel realiseren dat het voor New Flame, als ook voor ander instanties, veel uren werk is om uw polis te bestuderen en het KIFID proces te begeleiden. Dus als de hieronder genoemde 20% voor hen niet interessant is zullen ze u misschien goede raad mee op weg geven, maar dan gaan ze niet "all the way".
Informatie over NewFlame is te vinden op:
New Flame
Internet sites: http://www.newflame.nl/nl/bert-jan-tiesinga/ en http://www.newflame.nl/nl/home.html
Contact: [email protected]
Hier wat gegevens over New Flame:
(1)-New Flame is een eenmansbedrijf van Bert Jan Tiesinga
(2)-Analyse van de polis is gratis. Dan wordt een mogelijk traject om de verzekeraar bij het KIFID aan te klagen voorgesteld. De klant kan dit voorstel accepteren of niet. Als de klant het voorstel niet accepteert scheiden de wegen zich en hoeft de klant niets te betalen.
(3)- New Flame werkt op een no cure no pay basis, hetgeen betekent dat als u uw proces niet mocht winnen u ook niet hoeft te betalen voor de procesvoering. Het hangt een beetje van de moeite en de hoeveelheid geld die u terug kunt winnen af, maar vaak wordt in de onderhandelingen (de meeste zaken worden geschikt voordat het voor de KIFID geschillencommissie komt) van de verzekeraar 20% bovenop de kosten die de verzekeraar u moet vergoeden verlangd.
(4)-New Flame helpt niet bij het omzetten van de polis.
Omdat het een eenmansbedrijf is zal het wel snel vol zitten (tenzij personeel aangenomen wordt).
Op dit forum wordt ook heel positief bericht over Odin. Maar ik heb zelf geen ervaring met dit bedrijf dus ik vraag aan u, als u deze ervaring wel heeft, hier wat over ze op te schrijven.
Met ConsumentenClaim, een andere instantie, heb ik wel contact gehad maar heb dat niet doorgezet toen ze een aantal mijns insziens normale vragen niet beantwoordden. Maar dat kan pech geweest zijn. Als u een goede of slechte ervaring met ConsumentenClaim heeft graag ook even hier laten horen.
En misschien zijn er nog wel meer instanties die hier genoemd zouden moeten worden. Laat dat even weten zodat we er allemaal wat aan hebben,
Meerheuvel
Ik zelf wordt geholpen bij een KIFID proces door New Flame. We zitten nog in de beginfase maar tot nu toe ben ik heel tevreden. Ik vind vooral de open en eerlijke communicatie een verademing. En het is heel prettig dat je niet eerst wat moet betalen voordat je een uiteindelijk advies krijgt. Het is een van de weinige instanties die snapt dat wij als woekerpolis-klanten "gewond" zijn en dat het even wat communicatie nodig heeft voordat we weer een nieuwe financiele instantie vertrouwen. U moet zich wel realiseren dat het voor New Flame, als ook voor ander instanties, veel uren werk is om uw polis te bestuderen en het KIFID proces te begeleiden. Dus als de hieronder genoemde 20% voor hen niet interessant is zullen ze u misschien goede raad mee op weg geven, maar dan gaan ze niet "all the way".
Informatie over NewFlame is te vinden op:
New Flame
Internet sites: http://www.newflame.nl/nl/bert-jan-tiesinga/ en http://www.newflame.nl/nl/home.html
Contact: [email protected]
Hier wat gegevens over New Flame:
(1)-New Flame is een eenmansbedrijf van Bert Jan Tiesinga
(2)-Analyse van de polis is gratis. Dan wordt een mogelijk traject om de verzekeraar bij het KIFID aan te klagen voorgesteld. De klant kan dit voorstel accepteren of niet. Als de klant het voorstel niet accepteert scheiden de wegen zich en hoeft de klant niets te betalen.
(3)- New Flame werkt op een no cure no pay basis, hetgeen betekent dat als u uw proces niet mocht winnen u ook niet hoeft te betalen voor de procesvoering. Het hangt een beetje van de moeite en de hoeveelheid geld die u terug kunt winnen af, maar vaak wordt in de onderhandelingen (de meeste zaken worden geschikt voordat het voor de KIFID geschillencommissie komt) van de verzekeraar 20% bovenop de kosten die de verzekeraar u moet vergoeden verlangd.
(4)-New Flame helpt niet bij het omzetten van de polis.
Omdat het een eenmansbedrijf is zal het wel snel vol zitten (tenzij personeel aangenomen wordt).
Op dit forum wordt ook heel positief bericht over Odin. Maar ik heb zelf geen ervaring met dit bedrijf dus ik vraag aan u, als u deze ervaring wel heeft, hier wat over ze op te schrijven.
Met ConsumentenClaim, een andere instantie, heb ik wel contact gehad maar heb dat niet doorgezet toen ze een aantal mijns insziens normale vragen niet beantwoordden. Maar dat kan pech geweest zijn. Als u een goede of slechte ervaring met ConsumentenClaim heeft graag ook even hier laten horen.
En misschien zijn er nog wel meer instanties die hier genoemd zouden moeten worden. Laat dat even weten zodat we er allemaal wat aan hebben,
Meerheuvel
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Hallo Meerheuvel,
Bedankt voor de uitgebreide informatie, ik heb hier nu al veel aan gehad.
Afgelopen vrijdag heb ik maar eens een mailtje over mijn woekerpolis naar Bert Jan Tiesinga van New Flame gestuurd. Dit heb ik 's ochtends gedaan en 's middags lag er al een uitgebreid advies en uitleg van 5 kantjes in de mail.
Een erg transparant, helder en eerlijk advies.
Hij heeft me vervolgens om de originele offerte gevraagd, welke ik nog heb, en deze heb ik gister verstuurd en nu is het maar afwachten hoe hij die beoordeelt in mijn zaak van de Nationale Nederlanden Woekerpolis.
Ik heb deze polis vorig jaar overgeboekt naar Brand New Day (dag en nacht verschil met NN trouwens) en na de afkoopsom overgeboekt te hebben, was van mijn totale premie van 19.000 Euro zo'n 51% aan kosten ingehouden!!
Ik ben jaren geleden bij die oplichtersclub Verliespolis aangesloten en met die regeling was ik het in het geheel niet mee eens, maar ze hebben met elke verzekeraar handjeklap gedaan en van elk hiervan zo'n 9 ton euro's voor bewezen diensten gevangen.
Nodeloos te zeggen dat het belang van de Verliespolis-leden niet erg hoog op de agenda stond.
Hopen nu maar dat New Flame hier iets aan kan doen!
Wordt vervolgd.....
Bedankt voor de uitgebreide informatie, ik heb hier nu al veel aan gehad.
Afgelopen vrijdag heb ik maar eens een mailtje over mijn woekerpolis naar Bert Jan Tiesinga van New Flame gestuurd. Dit heb ik 's ochtends gedaan en 's middags lag er al een uitgebreid advies en uitleg van 5 kantjes in de mail.
Een erg transparant, helder en eerlijk advies.
Hij heeft me vervolgens om de originele offerte gevraagd, welke ik nog heb, en deze heb ik gister verstuurd en nu is het maar afwachten hoe hij die beoordeelt in mijn zaak van de Nationale Nederlanden Woekerpolis.
Ik heb deze polis vorig jaar overgeboekt naar Brand New Day (dag en nacht verschil met NN trouwens) en na de afkoopsom overgeboekt te hebben, was van mijn totale premie van 19.000 Euro zo'n 51% aan kosten ingehouden!!
Ik ben jaren geleden bij die oplichtersclub Verliespolis aangesloten en met die regeling was ik het in het geheel niet mee eens, maar ze hebben met elke verzekeraar handjeklap gedaan en van elk hiervan zo'n 9 ton euro's voor bewezen diensten gevangen.
Nodeloos te zeggen dat het belang van de Verliespolis-leden niet erg hoog op de agenda stond.
Hopen nu maar dat New Flame hier iets aan kan doen!
Wordt vervolgd.....
-
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 01 jul 2012 07:09
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Beste Lecoq,
Ik ben blij dat je hetzelfde ervaart als ik bij New Flame.
Ik zat ook eerst bij Verliespolis en dat leek inderdaad wel een verlengstuk van de verzekeraars. Door mijn boosheid over het hele woekerpolis gedoe te uiten elders op dit forum http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6&t=119978 en door de discussie met ander forumleden kwam ik erachter dat het opzetten op dit forum van een "KIFID route voor leken" het beste is wat ik kon doen en om andere mensen te helpen en om de verzekeraars dwars te zitten. Ik ben blij dat het lijkt te werken.
Meerheuvel
Ik ben blij dat je hetzelfde ervaart als ik bij New Flame.
Ik zat ook eerst bij Verliespolis en dat leek inderdaad wel een verlengstuk van de verzekeraars. Door mijn boosheid over het hele woekerpolis gedoe te uiten elders op dit forum http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6&t=119978 en door de discussie met ander forumleden kwam ik erachter dat het opzetten op dit forum van een "KIFID route voor leken" het beste is wat ik kon doen en om andere mensen te helpen en om de verzekeraars dwars te zitten. Ik ben blij dat het lijkt te werken.
Meerheuvel
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Beste Meerheuvel,
New Flame heeft mijn zaak inmiddels aangenomen en wegens drukte, gaat hij over 2 weken met mijn zaak aan de gang.
Communicatie is transparant, erg snel en eerlijk. We gaan proberen zoveel mogelijk van het gestolen geld (in de vorm van kosten) terug te zien krijgen.
Ik laat hier regelmatig wel de voortgang weten....
Groet,
Lecoq
New Flame heeft mijn zaak inmiddels aangenomen en wegens drukte, gaat hij over 2 weken met mijn zaak aan de gang.
Communicatie is transparant, erg snel en eerlijk. We gaan proberen zoveel mogelijk van het gestolen geld (in de vorm van kosten) terug te zien krijgen.
Ik laat hier regelmatig wel de voortgang weten....
Groet,
Lecoq
Laatst gewijzigd door Lecoq op 15 aug 2012 07:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 01 jul 2012 07:09
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Beste Lecoq,
Fijn dat je zo goed geholpen word! New Flame komt bij NN vandaan, dus zeker bij die maatschappij weet hij precies wat er te halen valt.
Misschien ben je het ook niet van plan, maar ik zou je aanraden niet al te veel over jouw specifieke zaak hier neer te schrijven. Een van de redenen dat NN en de andere verzekeraars schikken is dat ze het heel onplezierig vinden dat hun details in een KIFID proces gepubliceerd worden. Maar als jij je details hier neer gaat zetten dan is dat voordeeltje van een schikking voor hen weg. NN mensen lezen deze site ook mee, en als het hun duidelijk wordt dat jouw zaak hier tot in detail beschreven wordt zullen ze er alles aan doen om het je zo lastig mogelijk te maken, opdat zo weinig mogelijk mensen jouw route volgen. Uiteindelijk wordt hun financiele speelruimte bepaald door het KIFID, maar NN kan zich wel meer of minder soepel opstellen in de hele afwikkeling.
Jij en ik leggen mensen hier uit dat New Flame plezierig en goed werkt, en dat op no cure no pay basis, en makkelijker kunnen we ze het niet maken. Details over je eigen zaak vertellen is nergens voor nodig. Kan wel, maar ik raad het je af. Waarschijnlijk doet ook New Flame zijn werk liever in relatieve stilte. Een paar keer iets in algemene zin schrijven is natuurlijk geen probleem.
Als je toch schrijfenergie over hebt, richt je op een punt van de woekerpolissen waarvan jij denkt dat jij, misschien door je achtergrond, iets specifieks kunt zeggen (misschien financieel, management, wiskunding, politiek, reclame, vormgeving, tekstgebruik, humor, psychologie?). In een nieuw topic of in een lopend topic. Maakt niet uit of het gelijk allemaal klopt en effectief is, als je energie klopt zal er uiteindelijk iets bijzitten dat helpt in de strijd tegen de verzekeraars (ik geloof bijvoorbeeld dat ik met dit topic uiteindelijk een bijdrage geleverd heb). En dit forum heeft ook gewoon schrijvende mensen die het vuur vasthouden nodig.
Ik houd je er trouwens niet vanaf hier details neer te gaan schrijven, maar raad je wel aan er goed over na te denken omdat het je eigen zaak waarschijnlijk bemoeilijkt.
Meerheuvel
Fijn dat je zo goed geholpen word! New Flame komt bij NN vandaan, dus zeker bij die maatschappij weet hij precies wat er te halen valt.
Misschien ben je het ook niet van plan, maar ik zou je aanraden niet al te veel over jouw specifieke zaak hier neer te schrijven. Een van de redenen dat NN en de andere verzekeraars schikken is dat ze het heel onplezierig vinden dat hun details in een KIFID proces gepubliceerd worden. Maar als jij je details hier neer gaat zetten dan is dat voordeeltje van een schikking voor hen weg. NN mensen lezen deze site ook mee, en als het hun duidelijk wordt dat jouw zaak hier tot in detail beschreven wordt zullen ze er alles aan doen om het je zo lastig mogelijk te maken, opdat zo weinig mogelijk mensen jouw route volgen. Uiteindelijk wordt hun financiele speelruimte bepaald door het KIFID, maar NN kan zich wel meer of minder soepel opstellen in de hele afwikkeling.
Jij en ik leggen mensen hier uit dat New Flame plezierig en goed werkt, en dat op no cure no pay basis, en makkelijker kunnen we ze het niet maken. Details over je eigen zaak vertellen is nergens voor nodig. Kan wel, maar ik raad het je af. Waarschijnlijk doet ook New Flame zijn werk liever in relatieve stilte. Een paar keer iets in algemene zin schrijven is natuurlijk geen probleem.
Als je toch schrijfenergie over hebt, richt je op een punt van de woekerpolissen waarvan jij denkt dat jij, misschien door je achtergrond, iets specifieks kunt zeggen (misschien financieel, management, wiskunding, politiek, reclame, vormgeving, tekstgebruik, humor, psychologie?). In een nieuw topic of in een lopend topic. Maakt niet uit of het gelijk allemaal klopt en effectief is, als je energie klopt zal er uiteindelijk iets bijzitten dat helpt in de strijd tegen de verzekeraars (ik geloof bijvoorbeeld dat ik met dit topic uiteindelijk een bijdrage geleverd heb). En dit forum heeft ook gewoon schrijvende mensen die het vuur vasthouden nodig.
Ik houd je er trouwens niet vanaf hier details neer te gaan schrijven, maar raad je wel aan er goed over na te denken omdat het je eigen zaak waarschijnlijk bemoeilijkt.
Meerheuvel
-
- Berichten: 2005
- Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Alleen al dit jaar zijn ruim 40 van onze klachten door het KiFiD in behandeling genomen. Let wel, door de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening, de fase Ombudsman voorbij met onder meer het verjaringsvraagstuk!
Bovendien zijn een aantal klachten in de wacht gezet, omdat desbetreffende banken inmiddels alsnog op individuele basis met ons willen schikken op grond van de KiFiD-normen.
Bovendien zijn een aantal klachten in de wacht gezet, omdat desbetreffende banken inmiddels alsnog op individuele basis met ons willen schikken op grond van de KiFiD-normen.
-
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 01 jul 2012 07:09
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Beste ClaimConcept,
Deze topic is eigenlijk gedacht voor consumenten om hun ervaringen uit te wisselen. Maar met New Flame en Odin is het "aanbod" wel erg weinig. En van hoe Odin precies opereert weet ik nog steeds niets. Bij New Flame schijnt het nu druk te worden, wat misschien mede aan deze topic te danken is, en wat de gedachte logenstraft dat wij consumenten zo passief zijn. Jullie als "hulpinstanties" moeten gewoon een prettig product leveren.
Toch, ik wil deze topic in principe voor consumenten bewaren, dus na dit bericht van mij kun je nog een reactie plaatsen en dan ga ik je blokkeren. Vergelijkbaars ga ik bij alle professionals doen die hier verschijnen. Tenzij een andere professional of een van de "semi-professionals" op dit forum je product bekritiseert, dan hef ik die blokkade op en kun je reageren. Je klanten kunnen hier natuurlijk zoveel over je schrijven als ze willen (positief of negatief).
Ik heb je site bekeken en vind hem niet erg aantrekkelijk. Wij als woekerpolisconsumenten hebben enorme vertrouwensissues met financiele instellingen, en jullie moeten als hulpinstanties eerst die vertrouwensbarriere slechten.
Misschien kijk ik verkeerd, maar jouw site schijnt niet eens een foto van jou te hebben of je verleden te beschrijven (leg maar uit als ik dat fout zie). Dat is toch de eerste vereiste om vertrouwen te winnen?
En die 25 Euro eerste kosten voor het bekijken van de polis, waar is dat voor nodig? Odin doet hetzelfde met zijn 50 Euro. Misschien is het op zich wel redelijk, maar wij zijn als type consument enorm bedonderd door onze tussenpersoon en verzekeraar, en zodra je vooraf geld gaat vragen gaan bij ons allemaal alarmbellen af (al dan niet terecht). Ik raad jou en ook Odin aan dat gewoon te laten zitten, omdat het eerder een wantrouwen tegen de consument uitspreekt (een bedragje om gekke Henkies tegen te houden) dan financieel zinvol is. Wantrouwen voedt wantrouwen.
En dan heeft je site het over een aantal onduidelijke kosten zoals "voorschot" en "ongeveer de helft van een advocatentarief". Je schijnt gespecialiseerd te zijn in aandelenlease, dus ik kan de redelijkheid van je systeem daar niet beoordelen, maar waarom doe je beleggingsverzekeringen niet op "no cure no pay" basis? Dan spreek je vertrouwen in jezelf uit en het is ideaal voor de consument. Er zitten bij die consumenten natuurlijk dikke en kleine vissen tussen, maar het succesvol helpen van de kleine vissen brengt ook de grote vissen binnen. En als het te winnen bedrag echt te klein is om interessant te zijn dan zou je een student rechten het op no cure no pay basis kunnen laten doen terwijl je over zijn schouder meekijkt; als je dat de consument gewoon uitlegt zal hij dat accepteren, zo onredelijk zijn we niet.
Voor de lezers die zich afvragen waar dit over gaat, hier de "Ons Tarief" page van jullie site
Hoewel ik hier erg kritisch ben (is mijn taak op deze topic) ben ik toch blij met je reactie. Je klrijgt dus nog een bericht om je verhaal zo goed mogelijk te vertellen. Daarna ben je wat deze topic betreft aangewezen op je klanten.
Meerheuvel
Deze topic is eigenlijk gedacht voor consumenten om hun ervaringen uit te wisselen. Maar met New Flame en Odin is het "aanbod" wel erg weinig. En van hoe Odin precies opereert weet ik nog steeds niets. Bij New Flame schijnt het nu druk te worden, wat misschien mede aan deze topic te danken is, en wat de gedachte logenstraft dat wij consumenten zo passief zijn. Jullie als "hulpinstanties" moeten gewoon een prettig product leveren.
Toch, ik wil deze topic in principe voor consumenten bewaren, dus na dit bericht van mij kun je nog een reactie plaatsen en dan ga ik je blokkeren. Vergelijkbaars ga ik bij alle professionals doen die hier verschijnen. Tenzij een andere professional of een van de "semi-professionals" op dit forum je product bekritiseert, dan hef ik die blokkade op en kun je reageren. Je klanten kunnen hier natuurlijk zoveel over je schrijven als ze willen (positief of negatief).
Ik heb je site bekeken en vind hem niet erg aantrekkelijk. Wij als woekerpolisconsumenten hebben enorme vertrouwensissues met financiele instellingen, en jullie moeten als hulpinstanties eerst die vertrouwensbarriere slechten.
Misschien kijk ik verkeerd, maar jouw site schijnt niet eens een foto van jou te hebben of je verleden te beschrijven (leg maar uit als ik dat fout zie). Dat is toch de eerste vereiste om vertrouwen te winnen?
En die 25 Euro eerste kosten voor het bekijken van de polis, waar is dat voor nodig? Odin doet hetzelfde met zijn 50 Euro. Misschien is het op zich wel redelijk, maar wij zijn als type consument enorm bedonderd door onze tussenpersoon en verzekeraar, en zodra je vooraf geld gaat vragen gaan bij ons allemaal alarmbellen af (al dan niet terecht). Ik raad jou en ook Odin aan dat gewoon te laten zitten, omdat het eerder een wantrouwen tegen de consument uitspreekt (een bedragje om gekke Henkies tegen te houden) dan financieel zinvol is. Wantrouwen voedt wantrouwen.
En dan heeft je site het over een aantal onduidelijke kosten zoals "voorschot" en "ongeveer de helft van een advocatentarief". Je schijnt gespecialiseerd te zijn in aandelenlease, dus ik kan de redelijkheid van je systeem daar niet beoordelen, maar waarom doe je beleggingsverzekeringen niet op "no cure no pay" basis? Dan spreek je vertrouwen in jezelf uit en het is ideaal voor de consument. Er zitten bij die consumenten natuurlijk dikke en kleine vissen tussen, maar het succesvol helpen van de kleine vissen brengt ook de grote vissen binnen. En als het te winnen bedrag echt te klein is om interessant te zijn dan zou je een student rechten het op no cure no pay basis kunnen laten doen terwijl je over zijn schouder meekijkt; als je dat de consument gewoon uitlegt zal hij dat accepteren, zo onredelijk zijn we niet.
Voor de lezers die zich afvragen waar dit over gaat, hier de "Ons Tarief" page van jullie site
Nog een vraag. Ik neem aan dat de aantallen klanten en KIFID processen die je in je bericht en op je site noemt voornamelijk betrekking hebben op aandelenlease zaken. Hoeveel ervaring heb je met beleggingsverzekeringen?ClaimConcept :
een financieel-juridisch adviesbureau met ruime expertise op het gebied van vermogensconflicten, in het bijzonder de problematiek rond aandelenlease.
Uw Kansen
Ons Vermogen
Uw Start
Ons Tarief
Ons tarief bij enkelvoudige producten is, in grote lijnen, als volgt opgebouwd (inclusief 19% BTW). In schikkingen en procedures worden deze kosten teruggevorderd:
1. Voor de eerste, korte inventarisatie vragen wij € 25,-
2. Wilt U na een positief advies verder met ons, dan betaalt U een voorschot ter dekking van onze eerste kosten. Hiervoor nemen wij de schriftelijke behandeling van u over;
3. Voor afspraken buiten kantoor worden wel kilometerkosten in rekening gebracht, maar geen uurtarief.
4. Als wij vervolgens via een schikking slagen in een verbetering ten opzicht van Uw oorspronkelijke koersverlies, dan betaalt U vanaf 25% van het verschil als beloning voor ons en Uw succes (% afhankelijk van leasesom).
Is die verbetering bijvoorbeeld € 10.000,
dan is onze totale beloning € 1.500,- .
5. Slagen wij daarnaast ook nog in een terugbetaling, dan betaalt U over dit bedrag eveneens vanaf 25% (% afhankelijk van leasesom).
Krijgt U bijvoorbeeld € 10.000 terug, dan is onze succesbeloning
achteraf nog eens € 1.500,-.
6. Als wij zelf actief moeten procederen, is ons uurtarief ongeveer de helft van een advocatentarief. Dit ongeacht de afstand!
Uw Voordeel
Uw Kansen
Via de expertise bij ClaimConcept hebben inmiddels ruim 350 beleggers hun conflicten met financiële instellingen kunnen bijleggen.
Bovendien is daarbij gemiddeld per persoon 50% van de inleg door de tegenpartij terugbetaald.
Hoewel ik hier erg kritisch ben (is mijn taak op deze topic) ben ik toch blij met je reactie. Je klrijgt dus nog een bericht om je verhaal zo goed mogelijk te vertellen. Daarna ben je wat deze topic betreft aangewezen op je klanten.
Meerheuvel
-
- Berichten: 2005
- Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
@Meerheuvel,
U heeft deze topic gestart onder de titel WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Op de site van het KiFiD staat de procedure als volgt omschreven:
Er zijn consumenten die prima zelf kunnen procederen, maar de meesten simpelweg niet. Hoewel het Kifid pretendeert laagdrempelig te zijn, is voor succes meer nodig dan alleen dat.
Wij kunnen op dit forum uitvoerig beschrijven welke strategieen er nodig zijn, maar daarvoor geldt hetzelfde devies wat u Lecoq gaf:
U heeft deze topic gestart onder de titel WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Op de site van het KiFiD staat de procedure als volgt omschreven:
Het lezen van deze zin kan binnen 20 seconden, het globaal doorlezen van de Kifid-site kost een half uur, maar de procedure? Die kan jaren in beslag nemen, leest u de uitspraken er maar op na. En hoeveel worden er door de Consument gewonnen?De eerste stap is altijd de interne klachtenprocedure (IKP). Dit houdt in dat u de klacht indient bij en bespreekt met de financiële dienstverlener. Pas wanneer de financiële dienstverlener schriftelijk heeft aangegeven dat u er samen niet uitkomt, kunt u naar Kifid. De volgorde binnen Kifid is: eerst de Financiële Ombudsman, dan zo nodig de Geschillencommissie en daarna eventueel de Commissie van Beroep. Zij behandelen geen klachten die ook zijn voorgelegd aan een rechter of een andere geschilbeslechtende instantie."
Er zijn consumenten die prima zelf kunnen procederen, maar de meesten simpelweg niet. Hoewel het Kifid pretendeert laagdrempelig te zijn, is voor succes meer nodig dan alleen dat.
Wij kunnen op dit forum uitvoerig beschrijven welke strategieen er nodig zijn, maar daarvoor geldt hetzelfde devies wat u Lecoq gaf:
NN mensen lezen deze site ook mee, en als het hun duidelijk wordt dat jouw zaak hier tot in detail beschreven wordt zullen ze er alles aan doen om het je zo lastig mogelijk te maken, opdat zo weinig mogelijk mensen jouw route volgen.
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Dan hebben we dus nu 3 potentiële kandidaten die behulpzaak kunnen zijn, te weten
1 - New Flame - als voorkeur van Meerheuvel, die een gratis analyse maakt
2 - Odin - die 50,00 inschrijfkosten berekent voor de 1e analyse
3 - ClaimConcept - die 25,00 berekend voor de 1e analyse.
Van belang lijkt mij meer hoeveel dossiers bij de respectievelijke "aanbieders"
in behandeling zijn (geweest) en welke resultaten daaruit gevolg zijn.
Die 25,00 of 50,00 maken het verschil niet.
1 - New Flame - als voorkeur van Meerheuvel, die een gratis analyse maakt
2 - Odin - die 50,00 inschrijfkosten berekent voor de 1e analyse
3 - ClaimConcept - die 25,00 berekend voor de 1e analyse.
Van belang lijkt mij meer hoeveel dossiers bij de respectievelijke "aanbieders"
in behandeling zijn (geweest) en welke resultaten daaruit gevolg zijn.
Die 25,00 of 50,00 maken het verschil niet.
-
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 01 jul 2012 07:09
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Beste ClaimConcept en Hakra,
(ClaimConcept, laten wij elkaar ook maar tutoyeren, want het is lastig om in deze forumwereld steeds maar tussen "je" en "u" te onderscheiden)
Omdat het KIFID de uiteindelijke stok achter de deur is, gaat het in de titel van deze topic over KIFID processen. Maar natuurlijk is dit voornamelijk een wereld van schikken, en daar zijn dus geen getallen over te verkrijgen. Ik hoop met deze topic echter toch een beetje in de buurt te komen van een evaluatiesysteem van de "hulpinstanties" gewoon door klanten hun ervaringen te laten beschrijven. Dat zoiets niet perfect of volledig objectief is snap ik, maar ik kan niets beters bedenken.
Ik wil graag dat meer instanties naast New Flame hier positief genoemd worden. Bij New Flame wordt het druk, wat inhoudt dat hij of personeel gaat aannemen of de krenten uit de pap gaat vissen. Gun ik hem allemaal wel, maar mijn grote drijfveer is toch mijn boosheid over het door de verzekeraars aangedane onrecht. En procedures ingeleid door een eenmansbedrijf als New Flame zijn uiteindelijk maar een druppel op een gloeiende plaat.
Als Odin of ClaimConcept tal van woekerpolisklanten blijken te hebben trek ik mijn woorden terug, maar mijn gevoel zegt van niet. Deze instanties maken misschien wel een redelijk product (kan ik niet beoordelen) maar snappen niet dat het allereerste wat ze moeten doen het slechten van de wantrouwenbarriere is, als ook het gevoel van consumenten wegnemen dat ze "bij procederen toch geen kans hebben". Woekerpolisconsumenten zijn geen gewone klanten, wij willen qua vertrouwen nu volledig in de watten gelegd worden. "Redelijk" is voor ons niet meer goed genoeg, daarvoor zijn we veel te wantrouwend geworden.
ClaimConcept, hoewl het inconsequent van me is ga ik je toch niet blokkeren, ik vond de stijl van je tweede bericht al veel prettiger dan het eerste. Pobeer in je berichten gewoon jezelf te zijn en eerlijk uit te leggen waar je mee bezig bent, en je zult zien dat zoiets het beste werkt om wantrouwen weg te nemen.
En ik hoop voor jou natuurlijk dat een paar klanten van je hier positief over je gaan berichten.
Meerheuvel
(ClaimConcept, laten wij elkaar ook maar tutoyeren, want het is lastig om in deze forumwereld steeds maar tussen "je" en "u" te onderscheiden)
Omdat het KIFID de uiteindelijke stok achter de deur is, gaat het in de titel van deze topic over KIFID processen. Maar natuurlijk is dit voornamelijk een wereld van schikken, en daar zijn dus geen getallen over te verkrijgen. Ik hoop met deze topic echter toch een beetje in de buurt te komen van een evaluatiesysteem van de "hulpinstanties" gewoon door klanten hun ervaringen te laten beschrijven. Dat zoiets niet perfect of volledig objectief is snap ik, maar ik kan niets beters bedenken.
Ik wil graag dat meer instanties naast New Flame hier positief genoemd worden. Bij New Flame wordt het druk, wat inhoudt dat hij of personeel gaat aannemen of de krenten uit de pap gaat vissen. Gun ik hem allemaal wel, maar mijn grote drijfveer is toch mijn boosheid over het door de verzekeraars aangedane onrecht. En procedures ingeleid door een eenmansbedrijf als New Flame zijn uiteindelijk maar een druppel op een gloeiende plaat.
Als Odin of ClaimConcept tal van woekerpolisklanten blijken te hebben trek ik mijn woorden terug, maar mijn gevoel zegt van niet. Deze instanties maken misschien wel een redelijk product (kan ik niet beoordelen) maar snappen niet dat het allereerste wat ze moeten doen het slechten van de wantrouwenbarriere is, als ook het gevoel van consumenten wegnemen dat ze "bij procederen toch geen kans hebben". Woekerpolisconsumenten zijn geen gewone klanten, wij willen qua vertrouwen nu volledig in de watten gelegd worden. "Redelijk" is voor ons niet meer goed genoeg, daarvoor zijn we veel te wantrouwend geworden.
ClaimConcept, hoewl het inconsequent van me is ga ik je toch niet blokkeren, ik vond de stijl van je tweede bericht al veel prettiger dan het eerste. Pobeer in je berichten gewoon jezelf te zijn en eerlijk uit te leggen waar je mee bezig bent, en je zult zien dat zoiets het beste werkt om wantrouwen weg te nemen.
En ik hoop voor jou natuurlijk dat een paar klanten van je hier positief over je gaan berichten.
Meerheuvel
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
@Meerheuvel
Met alle verschuldigde respect voor je inzet: Ik vind dat je je toch een beetje bevooroordeeld opstelt.
Je hebt een kennelijk goede ervaring met NF, maar kennelijk geen ervaring met anderen. Maar hebt over anderen wel een - ietswat ongenuanceerde - mening. Ik vind dat toch een beetje te weinig objectiviteit.
Je schrijft "bij NF wordt het druk". En het is een 1 mans bedrijf. Laten we nu eens aannemen dat NF - 1 dossier per week kan behandelen en door het hele traject heentrekken. Lijkt mij al bijna onmogelijk, maar laten we het maar aannemen. Dat zijn dan maximaal 50 dossiers per jaar.
En waarom zouden Odin, ClaimConcept en/of anderen minder dan 50 dossiers per jaar kunnen behandelen?
Ik meen dat je die stelling niet en op geen enkele wijze kunt onderbouwen en vind die benadering dus uiterst subjectief. Je enige criteria zijn hierbij de inschrijfskosten van 25,00 of 50,00 euro en je "gevoel".
Op het punt van objectiviteit/subjectiviteit stel je me teleur.
Voor de goede orde, en nogmaals: Mijn casus is afgehandeld. Met welke verzekeraar en met behulp van wie, is hier niet relevant.
Ergo, ik heb geen belang bij het promoten van de een of de ander. Die suggestie wek jij echter wel. Dat vind ik niet juist.
Met alle verschuldigde respect voor je inzet: Ik vind dat je je toch een beetje bevooroordeeld opstelt.
Je hebt een kennelijk goede ervaring met NF, maar kennelijk geen ervaring met anderen. Maar hebt over anderen wel een - ietswat ongenuanceerde - mening. Ik vind dat toch een beetje te weinig objectiviteit.
Je schrijft "bij NF wordt het druk". En het is een 1 mans bedrijf. Laten we nu eens aannemen dat NF - 1 dossier per week kan behandelen en door het hele traject heentrekken. Lijkt mij al bijna onmogelijk, maar laten we het maar aannemen. Dat zijn dan maximaal 50 dossiers per jaar.
En waarom zouden Odin, ClaimConcept en/of anderen minder dan 50 dossiers per jaar kunnen behandelen?
Ik meen dat je die stelling niet en op geen enkele wijze kunt onderbouwen en vind die benadering dus uiterst subjectief. Je enige criteria zijn hierbij de inschrijfskosten van 25,00 of 50,00 euro en je "gevoel".
Op het punt van objectiviteit/subjectiviteit stel je me teleur.
Voor de goede orde, en nogmaals: Mijn casus is afgehandeld. Met welke verzekeraar en met behulp van wie, is hier niet relevant.
Ergo, ik heb geen belang bij het promoten van de een of de ander. Die suggestie wek jij echter wel. Dat vind ik niet juist.
-
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 01 jul 2012 07:09
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Beste Hakra,
Dingen komen vaak wat wrang mijn strot uit. Eigenlijk is dit beetje schelden tegen verzekeraars een van de eerste keren dat ik voel dat mijn"natuurlijke handicap" zinvol is.
Ik heb niks tegen Odin of ClaimConcept maar vind deze topic ongeloofwaardig worden als ik meteen maar zeg "klinkt geweldig!". Ik zeg er steeds duidelijk bij dat ik niets van ze weet, behalve hun sites, dus als ik dan toch geloofwaardigheid krijg betekent dat hun eigen presentatie veel te zwak is.
Richting Odin heb ik op dit forum al weet ik niet hoeveel keer gevraagd om specificatie van kosten en om reacties van klanten.
ClaimConcept is een professional, en in principe kunnen die een topic als deze snel "opblazen". Maar ik vind hem toch wel aardig klinken, dus laat ik hem verder zijn woord doen.
Ik zie in beide gevallen niet zo in waar ik echt fout zit. Als mijn woorden te negatief klinken dan spijt me dat, maar dat zit nu eenmaal in me.
Maar volgens mij doe ik niet veel anders dan ik jou soms zie doen met nieuwe gasten op dit forum. Dan denk ik ook "nou, Hakra, moet dat zo aggressief?". Maar dan bedenk ik tegelijkertijd dat wat je zegt in principe niet onwaar is, en dat als die mensen echt wat te zeggen hebben ze wel door zullen zetten.
Ik hoop dat Odin en ClaimConcept hier heel overtuigend gepresenteerd gaan worden, hetgeen natuurlijk het beste gaat door tevreden klanten.
Meerheuvel
Dingen komen vaak wat wrang mijn strot uit. Eigenlijk is dit beetje schelden tegen verzekeraars een van de eerste keren dat ik voel dat mijn"natuurlijke handicap" zinvol is.
Ik heb niks tegen Odin of ClaimConcept maar vind deze topic ongeloofwaardig worden als ik meteen maar zeg "klinkt geweldig!". Ik zeg er steeds duidelijk bij dat ik niets van ze weet, behalve hun sites, dus als ik dan toch geloofwaardigheid krijg betekent dat hun eigen presentatie veel te zwak is.
Richting Odin heb ik op dit forum al weet ik niet hoeveel keer gevraagd om specificatie van kosten en om reacties van klanten.
ClaimConcept is een professional, en in principe kunnen die een topic als deze snel "opblazen". Maar ik vind hem toch wel aardig klinken, dus laat ik hem verder zijn woord doen.
Ik zie in beide gevallen niet zo in waar ik echt fout zit. Als mijn woorden te negatief klinken dan spijt me dat, maar dat zit nu eenmaal in me.
Maar volgens mij doe ik niet veel anders dan ik jou soms zie doen met nieuwe gasten op dit forum. Dan denk ik ook "nou, Hakra, moet dat zo aggressief?". Maar dan bedenk ik tegelijkertijd dat wat je zegt in principe niet onwaar is, en dat als die mensen echt wat te zeggen hebben ze wel door zullen zetten.
Ik hoop dat Odin en ClaimConcept hier heel overtuigend gepresenteerd gaan worden, hetgeen natuurlijk het beste gaat door tevreden klanten.
Meerheuvel
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
@Meerheuvel
Nog even een reactie:
Ik zie niet in waarom Odin/ClaimConcept en/of anderen zich op dit forum zouen moeten presenteren. NF doet dit evenmin. Jij doet dat voor NF op grond van je eigen ervaring. Je maakt NF daarmee "tot maatstaf". Op zichzelf niks op tegen, maar dan moet je dat mijns inziens ook zo presenteren.
Daarnaast, wanneer NF/Odin/CC of anderen zich hier zouden "presenteren" dan grijpt de forum moderator in want het is géén reclame forum.
V.w.b. mijn reacties: Het woekerpolisforum "barst" van de topics over verschillende verzekeraars. Wanneer dan voor de Xduizendste keer een vraag gesteld wordt die al Xduizend keer in alle varianten beantwoord is, dan reageer ik misschien wat korzelig, maar denk dan wel: Ga je eerst eens inlezen.
Ik zal proberen het te vermijden.
En tevreden klanten van NF en Odin (CC weet ik niet): Ik ken er wel een paar maar die hebben kennelijk geen behoefte om hun tevredenheid te ventileren.
Sans rancune. De zomer 2012 valt dit jaar in het weekend van 18 en 19 augustus. Daar ga ik nu van "genieten".
Nog even een reactie:
Ik zie niet in waarom Odin/ClaimConcept en/of anderen zich op dit forum zouen moeten presenteren. NF doet dit evenmin. Jij doet dat voor NF op grond van je eigen ervaring. Je maakt NF daarmee "tot maatstaf". Op zichzelf niks op tegen, maar dan moet je dat mijns inziens ook zo presenteren.
Daarnaast, wanneer NF/Odin/CC of anderen zich hier zouden "presenteren" dan grijpt de forum moderator in want het is géén reclame forum.
V.w.b. mijn reacties: Het woekerpolisforum "barst" van de topics over verschillende verzekeraars. Wanneer dan voor de Xduizendste keer een vraag gesteld wordt die al Xduizend keer in alle varianten beantwoord is, dan reageer ik misschien wat korzelig, maar denk dan wel: Ga je eerst eens inlezen.
Ik zal proberen het te vermijden.
En tevreden klanten van NF en Odin (CC weet ik niet): Ik ken er wel een paar maar die hebben kennelijk geen behoefte om hun tevredenheid te ventileren.
Sans rancune. De zomer 2012 valt dit jaar in het weekend van 18 en 19 augustus. Daar ga ik nu van "genieten".
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
@Meerheuvel,
Volgens mij blaas je nu wel erg hoog van de toren!! De enige die mensen op dit forum zouden kunnen blokkeren is de beheerder en de moderator van dit forum en ik veronderstel dat jij deze faciliteiten niet bezit.
Hoe had je gedacht iemand van dit forum te kunnen blokkeren??Meerheuvel schreef:Toch, ik wil deze topic in principe voor consumenten bewaren, dus na dit bericht van mij kun je nog een reactie plaatsen en dan ga ik je blokkeren.
Volgens mij blaas je nu wel erg hoog van de toren!! De enige die mensen op dit forum zouden kunnen blokkeren is de beheerder en de moderator van dit forum en ik veronderstel dat jij deze faciliteiten niet bezit.
-
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 01 jul 2012 07:09
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Beste Chris,
Op je eigen topic kun je mensen blokkeren door ze als "vijanden" aan te merken. Tenminste, zo heb ik het begrepen want nog nooit geprobeerd.
Beste Hakra,
Bij Odin weet ik dat er uitstekende mensen zitten. Ik vind alleen dat hun site veel duidelijker zou moeten zijn qua kosten etc. Maar dat heb ik inderdaad waarschijnlijk te vaak gezegd. Dus vanaf nu laat ik dat maar.
En ClaimConcept heb ik ook al kritisch benadert dus dat hoeft niet meer. Vanaf nu laat ik hem gewoon zijn verhaal vertellen.
Laten we inderdaad allemaal van de zomer genieten.
Meerheuvel
Op je eigen topic kun je mensen blokkeren door ze als "vijanden" aan te merken. Tenminste, zo heb ik het begrepen want nog nooit geprobeerd.
Beste Hakra,
Bij Odin weet ik dat er uitstekende mensen zitten. Ik vind alleen dat hun site veel duidelijker zou moeten zijn qua kosten etc. Maar dat heb ik inderdaad waarschijnlijk te vaak gezegd. Dus vanaf nu laat ik dat maar.
En ClaimConcept heb ik ook al kritisch benadert dus dat hoeft niet meer. Vanaf nu laat ik hem gewoon zijn verhaal vertellen.
Laten we inderdaad allemaal van de zomer genieten.
Meerheuvel
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
@Meerheuvel,
Dan blokkeer je alleen dat jezelf het betreffende bericht niet meer kan lezen maar andere gewoon nog wel. Een soort van 'kop in het zand steken'.Meerheuvel schreef:Op je eigen topic kun je mensen blokkeren door ze als "vijanden" aan te merken. Tenminste, zo heb ik het begrepen want nog nooit geprobeerd.
-
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 26 mei 2011 15:54
Re: WIE KAN ONS HELPEN MET KIFID PROCESSEN?
Behalve New Flame kun je een beroep doen op de Stichting ODIN.
Ik herhaal nog maar eens dat ook particuliere gedupeerden zich kunnen melden op http://www.stichting-odin.nl/15-22/contact.html Het helpt als je daarbij aangeeft hier door 'woekerprofi' op gewezen te zijn.
Op http://www.stichting-odin.nl/20-272/all ... perts.html vind je alle experts, BJT is ook onderdeel van het ODIN-netwerk. Insiders van dit forum weten welke naam ze aan mijn profiel kunnen koppelen.
ODIN werkt geheel op no-cure-no-pay (NCNP) basis, na een geringe entreevergoeding waarmee je al een oordeel koopt over de haalbaarheid van je klacht en omvang van je mogelijke vordering. Omgekeerd geldt bij succes (gedupeerde wordt geheel of gedeeltelijk in het gelijk gesteld) een betalingsverplichting van een vast bedrag per polis (dienstverleningsopdracht waarin een en ander staat vermeld kan opgevraagd worden op genoemd contactpunt).
Je kunt je ook aanmelden via MoneyWise. Doe dan even de check en je wordt daarna doorverwezen naar ODIN: http://www.moneywise.nl/verzekeringen/w ... evens.aspx
Inmiddels kan ik na 2,5 jaar ook succes melden in mijn eigen zaak, maar daarover meer in een ander forum(over ABN AMRO Meegroeihypotheek).
Ik herhaal nog maar eens dat ook particuliere gedupeerden zich kunnen melden op http://www.stichting-odin.nl/15-22/contact.html Het helpt als je daarbij aangeeft hier door 'woekerprofi' op gewezen te zijn.
Op http://www.stichting-odin.nl/20-272/all ... perts.html vind je alle experts, BJT is ook onderdeel van het ODIN-netwerk. Insiders van dit forum weten welke naam ze aan mijn profiel kunnen koppelen.
ODIN werkt geheel op no-cure-no-pay (NCNP) basis, na een geringe entreevergoeding waarmee je al een oordeel koopt over de haalbaarheid van je klacht en omvang van je mogelijke vordering. Omgekeerd geldt bij succes (gedupeerde wordt geheel of gedeeltelijk in het gelijk gesteld) een betalingsverplichting van een vast bedrag per polis (dienstverleningsopdracht waarin een en ander staat vermeld kan opgevraagd worden op genoemd contactpunt).
Je kunt je ook aanmelden via MoneyWise. Doe dan even de check en je wordt daarna doorverwezen naar ODIN: http://www.moneywise.nl/verzekeringen/w ... evens.aspx
Inmiddels kan ik na 2,5 jaar ook succes melden in mijn eigen zaak, maar daarover meer in een ander forum(over ABN AMRO Meegroeihypotheek).
-
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 26 mei 2011 15:54