lege dozen ontvangen van t-mobile
Geplaatst: 04 aug 2012 05:10
Dag allen,
ik heb 2 weken terug zowel mijn i-phone 4 als die van mijn vrouw ter reparatie aangeboden bij t-mobile. De homeknop van beiden toestellen haperden weleens, maar verder werkten ze beiden naar behoren. Ik kreeg paar dagen later een mail van t-mobile dat er vochtschade was geconstateerd en de garantie verviel. Ik kon kiezen om 236 euro per toestel te betalen of het niet gerepareerd terug te laten zenden. Natuurlijk heb ik voor het tweede gekozen. 2 augustus heb ik contact gehad met een medewerker van t-mobile die aangaf dat mijn toestellen dezelfde dag verzonden zijn. 3 augustus rond 6 uur komt mijn vrouw thuis en vindt 2 pakketjes van POSTNL zonder inhoud. De één lag in de brievenbusgleuf en de ander op de mat. Beiden pakketjes waren open gemaakt. Ik heb hierop meteen t-mobile gebeld. Ze hebben aangegeven een onderzoek te starten. Ik vermoed dat de medewerker van POSTNL de telefoons heeft gestolen aangezien hij kennelijk wel tot onze voordeur is geweest.
Ik heb geen track&trace code gekregen, dus vind het raar dat ze twee i-phones onaangetekend terug zenden naar ons.
Zowel mijn vrouw als ik hebben de toestellen nodig voor onze werk, aangezien wij veel huisbezoeken afleggen en daarbij ook gebruik maken van het internet op onze telefoons. Het onderzoek kan zeker 4-6 weken duren en wij zitten in de tussentijd zonder een gelijkwaardige toestel en betalen wel voor de maandelijkse internetkosten.
Ik zou graag willen weten wat jullie mij kunnen adviseren?
ik heb 2 weken terug zowel mijn i-phone 4 als die van mijn vrouw ter reparatie aangeboden bij t-mobile. De homeknop van beiden toestellen haperden weleens, maar verder werkten ze beiden naar behoren. Ik kreeg paar dagen later een mail van t-mobile dat er vochtschade was geconstateerd en de garantie verviel. Ik kon kiezen om 236 euro per toestel te betalen of het niet gerepareerd terug te laten zenden. Natuurlijk heb ik voor het tweede gekozen. 2 augustus heb ik contact gehad met een medewerker van t-mobile die aangaf dat mijn toestellen dezelfde dag verzonden zijn. 3 augustus rond 6 uur komt mijn vrouw thuis en vindt 2 pakketjes van POSTNL zonder inhoud. De één lag in de brievenbusgleuf en de ander op de mat. Beiden pakketjes waren open gemaakt. Ik heb hierop meteen t-mobile gebeld. Ze hebben aangegeven een onderzoek te starten. Ik vermoed dat de medewerker van POSTNL de telefoons heeft gestolen aangezien hij kennelijk wel tot onze voordeur is geweest.
Ik heb geen track&trace code gekregen, dus vind het raar dat ze twee i-phones onaangetekend terug zenden naar ons.
Zowel mijn vrouw als ik hebben de toestellen nodig voor onze werk, aangezien wij veel huisbezoeken afleggen en daarbij ook gebruik maken van het internet op onze telefoons. Het onderzoek kan zeker 4-6 weken duren en wij zitten in de tussentijd zonder een gelijkwaardige toestel en betalen wel voor de maandelijkse internetkosten.
Ik zou graag willen weten wat jullie mij kunnen adviseren?