Zal ff in kort uitleggen wat er aan de hand is:
Januari 2012 via internet leesmap besteld. Was in een opwelling, want ik zag dat je tablet cadeau kreeg. Echter 30 min. later realiseerde ik me dat ik overdags werk dus niet thuis ben om leesmap te ruilen.
Direct brief geschreven en opgezegd. Echter niet volgens hun regeltjes dus niet aangetekend
2 weken later lag de complete leesmap in me postbus (woon in flat) met tel.nr erbij van bezorger en dat hij voortaan elke week rond 15:00 uur de map komt omwisselen. Direkt hem gebeld en verteld dat ik opgezegd had. (niet wetende verkeerd opgezegd maar goed) De week erop heeft hij de map opgehaald (heb er zelfs nog vrij voor genomen) en was allemaal geregeld nu volgens bezorger. Daarna 6 maanden totaal niets gehoord van lsb totdat ik 13 juli een incasso kreeg van Trilandia en dat ik voor de 17e juli 165,00 moest betalen etc etc.
Deze incasso was van 11-01 t/m 1-06-2012
Deze maar betaald, want ik heb niet aan HUN voorwaardes voldaan ondanks dat ik NOOIT meer een map heb ontvangen.
Direkt een aangetekende brief geschreven dat ik per direkt op wilde zeggen en dat ik het resterende bedrag (tot 10-01-2013) ook in 1x wil betalen, want anders krijg ik volgend jaar weer een incasso.
18-07 zie ik bij post.nl dat ze getekend hebben voor deze opzegbrief.
In de brief heb ik het volgende geschreven:
Middels dit schrijven verzoek ik u mijn abonnement met abonneenummer xxxx per heden dan wel per eerstvolgende vervaldatum te beëindigen.
Indien, om wat voor reden dan ook, dat dit (nog) niet mogelijk is dan verzoek ik u mij hierover per omgaande te berichten met vermelding van reden(en) en correcte datum van opzegging. In dat geval geldt de opzegging per die datum.
Ik verzoek u vriendelijk mij een schriftelijke bevestiging te sturen binnen 14 dagen van deze opzegging.
Tevens wil ik het verschuldigde bedrag op korte termijn weten zodat ik dit in 1x kan betalen. Heb nu via incassobureau een betaling gekregen van 11-01-2012 t/m 01-06-2012
Ik heb NOOIT een aanmaning gehad dat er een bedrag openstond, wnt ik had direkt opgezegd alleen niet conform uw regels. Dus ik voldoe niet aan de voorwaarden en dan komt de opzegging blijkbaar NOOIT bij u aan.
Ik heb ook NOOIT een leesmap ontvangen omdat ik dit aan de bezorger had doorgegeven dat ik eraf gezien had.
Maanden hoor je totaal niets terwijl u volgens mij eerst 2 aanmaningen dient te sturen, maar goed ik ben fout en accepteer het maar.
Maar nu verwacht ik wel antwoord te krijgen en een bevestiging per wanneer het jaarabonnement afloopt en wat ik u nog moet betalen en op wat voor manier en op welke rekening ik dit bedrag mag overboeken.
En nu zijn we 19 dagen verder en totaal geen reactie van lsb
Wat moet ik nu nog ondernemen?????
Als ik komende week naar Houten ga sta ik niet voor mezelf meer in dus dat is geen optie
Bedankt alvast voor uw reacties