Pagina 1 van 1

abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 06 aug 2012 15:12
door ron jakobs
ik heb 15-juli 2012 een abonnement met i-phone afgesloten bij hollandse nieuwe.(gezien in de veronica gids)
Tot op heden heb ik nog niks ontvangen of gezien....
Een mailtje dat ik heb gestuurd is ook nog steeds onbeantwoord (wel de bevestiging dat ze het zo snel mogelijk zullen beantwoorden)
Een telefoontje wat ik vandaag heb gehad met HN wees uit dat er geen gegevens van mij bekend waren bij HN ???
Maar ik heb wel een referentie nummer ontvangen dat ik een bestelling heb geplaatst !
De kans dat ik alsnog een i-phone zou ontvangen was volgens de service medewerker erg klein...
Dit slaat toch gewoon nergens op !
Hopelijk leest HN ook dit forum en zullen ze het alsnog oplossen... ik wacht af...

Re: abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 08 aug 2012 12:27
door ron jakobs
We zijn alweer twee dagen verder en nog steeds geen reactie of tegenbericht van HN mogen ontvangen ! GOED BEZIG !!!
ps ; HN, mijn referentienummer is 1600423359 ,mochten jullie dit wél lezen...

Re: abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 08 aug 2012 13:05
door Ex-beheerder
Ron, wees blij, dit is een groot genot om geen abonnement te krijgen bij Hollandsnieuwe. Onbereikbare klantenservice, geen SMS berichten, slechte verbinding (gebruiken restcapaciteit Vodafone) verbroken verbindingen et cetera.

Het is echt een zegen om geen abonnee te zijn bij deze provider. Verwacht geen reactie, standaardmails zijn normaal en niet reageren is ook normaal.

Laat je niet lokken door een Iphone...bespaar je de ellende!

Re: abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 08 aug 2012 21:22
door dazsires
Inderdaad, geef wat meer geld uit en ga gewoon bij Vodaphone/KPN.
Hollandsnieuwe/simpel en al die andere 'goedkope'aanbieders bezorgen je enkel hoofdpijn.

Re: abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 10 aug 2012 19:15
door ron jakobs
tja ,na een 2e telefoontje ging het allemaal heel snel.
De i-phones waren in nalevering en zouden deze week nog binnen komen.
1uur later belt HN mij op dat mijn bestelling daags erna zal worden geleverd.
De koerier staat op de stoep als we buiten zitten te eten en wij horen de deurbel niet... Mijn fout dus nu komt morgen dan toch de i-phone binnen...
Kan mijn zoon eindelijk bellen , al is het volgens de reacties op dit bericht niet de beste provider op dit moment.
Hopen dat ook dit goed komt dan maar...

Re: abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 11 aug 2012 10:03
door Ex-beheerder
Keep dreaming....jammer hoor, maar vanaf de aansluiting is je zoon niet meer bereikbaar, SMS-jes krijg je dagen later of helemaal niet en "if ur lucky" zes keer. Abonnement wordt zonder storneermogelijkheid geincasseerd, terwijl een incassomachtiging per internet niet rechtsgeldig is, klantenservice (haha, alleen de naam al) is totaal onbereikbaar en na dagen krijg je een totaal niet op jouw vraag slaand antwoord terug en ben je lekker aan het kletsen: weg verbinding!

Succes met deze baggerprovider!

Re: abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 14 aug 2012 11:23
door WilmaKramer
Ik heb er ook over nagedacht om naar hollands nieuwe te gaan. De tarieven staan me wel aan. Ik lees alleen teveel klachten.

Re: abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 14 aug 2012 18:52
door Ex-beheerder
Ik kan alleen maar zeggen: Bespaar je de ellende. Heb nu sinds juli een andere provider dan HN en alle klachten, die ik had zijn verdwenen, alles functioneert zoals het moet en men durft me zelfs al weer mobiel te bellen. Ja, zo erg was het! Never nooit meer een subprovider, die gebruik maakt van overcapaciteit van de echte providers en daardoor goedkope en slechte verbindingen aanbieden.

Re: abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 15 aug 2012 17:25
door arjanj1
Hollandse nieuwe waardeloos telefoon besteld niet ontvangen ben nu 3 weken verder.
kies bezorg moment staat op de site, nu al 3 keer een moment gekozen nadat het eerdere bezorg moment verstreken was. meerdere emails gestuurd geen reactie. uit eindelijk er heen gebeld na 20 min kreeg ik iemand aan de lijn die zij dood leuk dat ik naar hun pakket service moest bellen om een bezorg afspraak te maken verder kon hij niks zeggen of de bestelling was doorgegeven aan deze dienst ze deden als of ze daar niks mee van doen hadden terwijl ik bij hun besteld en betaald heb.
Maar goed heb naar de dienst gebeld en een afspraak gemaakt voor het bezorgen dat komt dan nu waarschijnlijk goed, maarja als HN dit eerder had aangegeven dan had ik men tel allang en breed gehad!! Zeer slechte klanten service vrijwel niet te bereiken.

Re: abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 17 aug 2012 13:19
door Ex-beheerder
En deze "klantenservice" blijft maar duur en onbereikbaar.

Re: abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 17 aug 2012 21:12
door fascomirko
!7 juli heb ik contact gehad met hn over de iphone 3gs van de tv reclame. Omdat er veel animo voor was kon niet gezegd worden wanneer hij geleverd zou worden.18 juli om 10.00 stond er een koerier met de telefoon aan de deur.Tot mijn verbazing werd ik om 12.00 gebeld door het koeriersbedrijf om een afspraak te maken voor aflevering telefoon.Gezegd dat ik mijn telefoon al had. Geen probleem dan annuleren we het 2de toestel.Het geld dat ik over had gemaakt (bezorgkosten/abonnementsgeld) werd terug gestort.?Nu had ik een toestel maar ik kan niet bellen etc.Sim kaart niet geactiveerd omdat bestelling geannuleerd was?Heb verschillende keren gebeld(12x) en steeds wordt er iets anders gezegd. Heb verschillende mailtjes ontvangen met beloftes etc. Werd naar belcompany gestuurd want die konden wel helpen.Deze hebben ook gebeld naar hn en het zou in orde komen.Nu zou het aan de simkaart liggen dus zou er een nieuwe gestuurd worden met 2 werkdagen . Dus niet! Vandaag weer gebeld en nu was de simkaart niet geactiveerd maar dat zouden ze gaan doen. Maar dat moest een andere afdeling doen en daar had hij geen zeggenschap over advies even afwachten.Zou vanmiddag terug gebeld worden ,dus niet . Nu dus maar weer wachten tot maandag want in het weekend zijn ze niet bereikbaar. Heb wel alvast mijn bank opdracht gegeven om een blokkade te doen zodat ze geen geld kunnen innen. Ben er helemaal klaar mee,ga maandag weer het gevecht aan .Wil helemaal niets meer van hollandsnieuwe te maken hebben

Re: abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 18 aug 2012 11:05
door Ex-beheerder
De enige manier voor Hollandsnieuwe om klanten binnen te halen is een Iphone aan te bieden, maar dan....

Dan komen alle ongemakken als klant van Hollandsnieuwe naar boven en heb je elke dag de pest in je lijf omdat je gewoon geen gebruik kan maken van een mobiele telefoon. Hoe moeilijk kan dat zijn...abonnement en bellen maar! Bij Hollandsnieuwe neem je een abonnement op ellende en nog eens ellende.

Veel succes!

Re: abonnement hollandse nieuwe

Geplaatst: 20 aug 2012 17:59
door fascomirko
Weer verder met hollandsnieuwe. We zijn naar een winkel van belcompany geweest(die waren de vorige keer behulpzaam maar helaas hn niet) daar weer uitgelegt hoe de situatie is en of hun konden helpen. Hun hebben contact gezocht met hn en er zou een email gestuurd worden met een retourbrief en een annuleringsbrief. Dit had vrijdag ene Rick Koopal gezegd dat hij die dingen zou mailen en dan zou het in orde komen Hij zou ook nog contact met ons opnemen maar daar geloofde wij al niet meer in. Thuis gekomen was er inderdaad een mailtje van hn maar niet met de benodige bijlages!Dus maar weer gebeld met hn(in totaal 22 minuten a €0,35)Dit keer weer een ander en hoewel het mailtje net binnen was was degene die het verstuurd had toevallig net naar huis. Je krijgt nooit degene te spreken die jou de mail heeft gestuurd.Ik wilde van hem een adres waar ik mijn pakket naar toe kon sturen en hij gaf me het adres van dynfix. Dit zou hetzelfde zijn als de online pakket dienst die het pakket was komen brengen. Nu blijkt dat een reparatiebedrijf te zijn voor gsm"s.Hij vertelde ook dat je alleen binnen 7 dagen je bestelling kan terugsturen(waarnaar toe dan?).Ik heb mijn rekening voor hn laten blokkeren dat was niet slim zei hij want na 3 maanden krijg je dan een negatief bkr registratie dus ik moest dat maar weer opheffen! Mijn man heeft contact opgenomen met vodafoon want op een brief staat een adres in maastricht en dat is ook het adres van vodafoon. Daar vertelde ze dat hn niet bij hun in het gebouw zit en dat vodafoon alleen hun netwerk beschikbaar stelt aan hn.
Weet niet meer wat te doen zit hier met een telefoon die het doet.
Wel iets positiefs wil ik melden over vodafoon. Eigenlijk liep mijn abonnement bij hun zondag 19 augustus af maar nadat we telefonisch contact hadden gehad loopt dat contract gewoon door onder de oude voorwaarden.Als iemand iets weet om mij verder te helpen dan hoor ik dat graag