Wie van jullie heeft ooit mee gedaan aan het pyramidespel TEAM?
Niet dat ik er iets mee wil, maar wil gewoon weten wie dit kent van ervaring of horen.
Ben er zelf toen wel ingestonken Ja ik weet oei wat dom, maar al doende leer ik hoor. Maar ben gewoon nieuwschierig of mensen die naam nog kennen en wat hun ervaring ermee was. Het was op zich een hele gezellig club en heb er ondanks dat het achteraf strande een gezellige tijd mee gehad. Raar maar waar.
Nou ben benieuwd.
groeten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie heeft ooit meegedaan aan TEAM??
Re: wie heeft ooit meegedaan aan TEAM??
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar hou me dan over het algemeen niet bezig met alle mogelijke organisaties die liever vals spelen dan eerlijk.
Wat was TEAM dan eigenlijk, ben wel beniewd. En waarom is het eigenlijk gekwalificeerd als piramidespel?
Hopelijk leer je echt van deze ervaring, en gebruik je dat in de toekomst om de bedrijven uit te zoeken die wel goed bij je passen en niet illegaal handelen.
Wat was TEAM dan eigenlijk, ben wel beniewd. En waarom is het eigenlijk gekwalificeerd als piramidespel?
Hopelijk leer je echt van deze ervaring, en gebruik je dat in de toekomst om de bedrijven uit te zoeken die wel goed bij je passen en niet illegaal handelen.
Re: wie heeft ooit meegedaan aan TEAM??
Team was een zogenaamd m.l. systeem. Iedereen die instapte moets 5000 gulden inleggen. Voor de eerste 3 mensen die men mee bracht en die dit ook gingen doen, kreeg men 1000 gulden.
Na die 3 kreeg je toen vanaf de 4de, als die ook instapte 3000gulden per instapper. Dus dat kon behoorlijk oplopen natuurlijk. Dom spel he? Maar ja bestaat al 3 jaar of zo niet meer, maar de "managers" zoals de leiders zich noemden zijn er bulkie rijk aan geworden natuurlijk.
En het was hetzelfde systeem wat Titan toen handhaafde. Allemaal boeven die je als een soort sekteleiders naar aich toe trekken.
Maar heb er van geleerd, doe echt nergens meer aan mee. Nooit meer.
Na die 3 kreeg je toen vanaf de 4de, als die ook instapte 3000gulden per instapper. Dus dat kon behoorlijk oplopen natuurlijk. Dom spel he? Maar ja bestaat al 3 jaar of zo niet meer, maar de "managers" zoals de leiders zich noemden zijn er bulkie rijk aan geworden natuurlijk.
En het was hetzelfde systeem wat Titan toen handhaafde. Allemaal boeven die je als een soort sekteleiders naar aich toe trekken.
Maar heb er van geleerd, doe echt nergens meer aan mee. Nooit meer.