Pagina 1 van 1
Grote problemen met + klacht over Swiss Sense, het vervolg.
Geplaatst: 07 aug 2012 13:47
Beste allen,
Hierbij het vervolg; letterlijk;
Geachte heren,
Zojuist gesproken met Dhr ........
Meneer ........ kon de vestiging niet te pakken krijgen?
Ik heb zojuist gebeld en binnen 30 seconden heb ik iemand aan de lijn. Meneer geeft aan dat Dhr ........ “wegens omstandigheden” niet werkt vandaag.
Hoe gaan we dit nu oplossen?
Vriendelijke groet,
.......
Sent: dinsdag 7 augustus 2012 13:17
Subject: RE: E-mail
Importance: High
Geachte heer .........., Geachte heer.......,
Hierbij mijn derde oproep om zo fatsoenlijk te zijn uw afspraken na te komen, en iets van u te laten horen.
Hoogachtend,
Niels van Roden.
Sent: dinsdag 7 augustus 2012 12:56
Subject: RE: E-mail
Geachte heer ........., Geachte heer ........,
Hierbij wederom een oproep.
Hoogachtend,
Niels.
Sent: dinsdag 7 augustus 2012 12:01
Subject: RE: E-mail
Geachte heer ........, Geachte heer .......,
Wil een van beiden mij, zoals afgesproken, de e-mail toesturen?
Hoogachtend,
Niels van Roden.
Sent: dinsdag 7 augustus 2012 10:37
Subject: E-mail
Importance: High
Geachte heer .........,
Wil u mij nog even de e-mail sturen zoals u die gisteren heeft verzonden?
De afspraak was dat u mij zo adresseren, maar mogelijk is er iets misgegaan met het e-mail adres.
In afwachting van reactie,
Hoogachtend,
Re: Grote problemen met + klacht over Swiss Sense, het vervolg.
Geplaatst: 07 aug 2012 14:08
Vervolg 2; (Tav voltallige directie + Servicemedewerker)
Geachte allen,
Ik heb mijn best meer dan gedaan. Ik word gewoon voorgelogen, in de kou gezet en (voel me) allerminst serieus genomen.
Zoals reeds op 03 augustus aangekondigd;
Aangezien geen reactie, ga ik zoals eerder door afdeling expeditie bevestigd, en door mijzelf om 13:43 hrs aangekondigd, uit van 13 augustus uitleveren en betalen we netjes binnen 4 weken na plaatsing.
Inmiddels hebben mijn vriendin en ik beiden een vrije dag opgenomen teneinde bij de levering aanwezig te kunnen zijn en deze te controleren.
Mocht u nog vragen hebben over de specifieke en essentiele leverinformatie, welke uw verkoopmedewerker heeft nagelaten in de order te plaatsen, dan houd ik mij beschikbaar.
Hoogachtend,
Re: Grote problemen met + klacht over Swiss Sense, het vervolg.
Geplaatst: 07 aug 2012 14:10
door sjoegel
Ze hebben aan U geen makkelijke. Dat zie ik wel. Hoe was uw opstelling ? Of bent U direct kwaad geworden en heeft U met uw schoen op de balie geslagen ?
Re: Grote problemen met + klacht over Swiss Sense, het vervolg.
Geplaatst: 07 aug 2012 14:15
Beste,
Nee inderdaad, ik laat mijzelf echt niet voorliegen en onbeschoft behandelen.
Ik heb reeds aangegeven;
Wat ontzettend vervelend meneer......, dat u een aantal zaken niet goed genoeg duidelijk zijn gemaakt en hierdoor onduidelijkheid is ontstaan. (laat ik het bewust liegen om een order binnen te halen achterwege)” Van een organisatie als de onze mag u inderdaad een goede service en 100% duidelijkheid verwachten. Aangezien wij u graag als tevreden klant willen behouden en u inmiddels ook al ruim EUR .......,- van de.......,- heeft overgemaakt, zullen wij u, op basis van coulance, in staat stellen het restant per factuur te voldoen.
Wij betreuren de gang van zaken maar gaan er van uit dat u zeer tevreden zult zijn met het bed dat bij u zal worden geleverd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak;
Swiss Sense
Zo moeilijk is het niet, lijkt me.
Re: Grote problemen met + klacht over Swiss Sense, het vervolg.
Geplaatst: 07 aug 2012 14:16
door sjoegel
Met gods gratie mag je het restant bedrag per bank betalen ! Is dat wat ze bedoelen ?
Re: Grote problemen met + klacht over Swiss Sense, het vervolg.
Geplaatst: 07 aug 2012 14:29
Ja, zoals ook afgesproken met de verkoper die;
1) Ook heeft gezegd; "U heeft het bed zeker, 100% voor eind Juli."
(was voor ons reden het bed wel/niet te kopen)
Zoals eerder al eens aangegeven, kan ik enigszins leven met een latere levering, dat kan gebeuren. Wel vind ik dat men hierover dan zelf juist moet informeren. Maar a la.
2) Heeft gezegd; "U betaald gewoon simpel per factuur binnen 4 weken na plaatsing van het bed"
Het woord pinnen is letterlijk nooit gevallen, niet voor/tijdens/na de koop.
Voor de goede orde; VER VER VER van te voren is reeds +90% van de betaling gedaan.
3) Heeft aangegeven dat hij zeer, zeer specifieke en essentiele leverinformatie in de order zou zetten. Dit heeft hij ook NIET gedaan naar nu blijkt.
Ik moet hier allemaal zelf achteraan, heb gisteren gesproken met de verkoopmedewerker, zou direct een e-mail sturen is wederom niet gebeurt.
Dit is slechts in het kort. Voor overige feiten en bevindingen houd ik mijzelf bereikbaar per e-mail.
Ook indien Swiss Sense uiteindelijk het fatsoen heeft om inhoudelijk te reageren laat ik dat weten.
Re: Grote problemen met + klacht over Swiss Sense, het vervolg.
Geplaatst: 07 aug 2012 20:27
Update 3;
Eerlijk is eerlijk, ook dit netjes weergeven;
Inmiddels gesproken met iemand van Swiss Sense. Na veel vijfen en zessen en vooral aansporing mijnerzijds is er duidelijkheid.
Hoewel vertraagd, levert Swiss Sense nu ons bed met in achtneming van de gemaakte afspraken. Zoals overeengekomen tijdens de koop.
Men betreurt de gang van zaken.
Wat mij betreft is de zaak dan ook afgedaan.
Re: Grote problemen met + klacht over Swiss Sense, het vervolg.
Geplaatst: 08 aug 2012 14:00
door Wilsophie
Maar heb je het bed nu al?
Re: Grote problemen met + klacht over Swiss Sense, het vervolg.
Geplaatst: 08 aug 2012 14:40
door sjoegel
Het is al bijna 3 uur. Ik neem aan dat je je bed nog niet hebt. Ik zou toch maar even gaan bellen.
Re: Grote problemen met + klacht over Swiss Sense, het vervolg.
Geplaatst: 08 aug 2012 20:50
door dazsires
[email protected] schreef:Heeft gezegd; "U betaald gewoon simpel per factuur binnen 4 weken na plaatsing van het bed"
Het woord pinnen is letterlijk nooit gevallen, niet voor/tijdens/na de koop.
Voor de goede orde; VER VER VER van te voren is reeds +90% van de betaling gedaan.
.
Sorry hoor, maar wie betaald dan ook 90% van de aankoopsom VOORDAT je bed er is... Doodzonde nummer 1 bij aankopen.
Ze mogen helemaal geen aanbetaling vragen, echter 20% is wel gangbaar in de meeste bedrijven voor goodwil te tonen.
Weet je hoe lastig het is geld terug te krijgen als je het er niet mee eens bent.
Ik betaal nooit aan. Zelfs niet bij de Gamma op het laminaat! Eerst leveren, dan betaal ik.
Ik wens je veel succes, ik heb zelf ook zoiets gehad, ik heb de TV van IT's nog niet staan:)
Re: Grote problemen met + klacht over Swiss Sense, het vervolg.
Geplaatst: 13 aug 2012 13:04
door zoist
ik heb een boxspring van swiss sense gekocht.in amersfoort.
als je geen rugklachten hebt en je toch de ervaring wil delen met mensen die rugklachten hebben moet je zeker een swiss sense boxspring kopen.
ik heb een 2 persoons bed gekocht.nu is het ene bed harder dan de ander.
gevolg is dat je naar het zachte gedeelte rolt.
nu heb ik contact opgenomen met de service van swiss sense.
ze willen komen kijken voor een bedrag van 90,- euro.ja u leest het goed 90 euro. en als blijkt dat het aan het matras ligt dan heb je pech en ben je 90 euro kwijt.
matras valt niet onder de garantie.
met leveren begon het al de poten vielen spontaan onder het bed vandaan.
wat een troep is dit.en de prijs liegt er ook niet om. voor dat geld mag je toch op z'n minst verwachten dat je lekker slaapt? dit wou ik even kwijt,misschien herkennen mensen dit.