LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reggefiber versus Lijbrandt

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
swerink

Reggefiber versus Lijbrandt

Ongelezen bericht door swerink »

Reggefiber heeft in december 2011 glasvezel tot in de meterkast gelegd. In januari 2012 heb ik mij alvast bij Lijbrandt aangemeld. Volgens Reggefiber zou de centrale al snel gereed zijn en ik van Lijbrandt gebruik kunnen maken. Het is nu augustus 2012 en ik heb nog steeds geen modem in huis. Reggefiber geeft keer op keer aan dat de centrale niet gereed is en dat dit de schuld is van de aannemer. En dit terwijl ze zelf opdrachtgever zijn.
Er was een ultimatum gesteld aan de de aannemen Hako electronics om de centrale op 31 juli gereed te hebben.
Navraag bij Reggefiber geeft het volgende antwoord:
Wij hebben nog geen informatie mogen ontvangen m.b.t de oplevering van de wijkcentrales. In verband met de bouwvak kunnen wij nu geen navraag doen bij de aannemer.
Mocht de wijkcentrale opgeleverd zijn dan zou dit op zeer korte termijn bekend moeten zijn bij lijbrandt.
Uiteraard Lijbrandt weer gevraagd maar ook die geeft niet thuis, want zij zijn de opdrachtgever niet en verwijst weer naar Reggefiber.
Toen maar aan Lijbrandt gevraagd het abonnement te ontbinden, wat dacht je: Dit is niet mogelijk want u heeft een jaarcontract.

Wat kan ik hier nu nog mee, ik kijk nu naar Canal Digitaal via de schotel van de camping. Misschien moet ik dt maar nemen?
Ziggo is inmiddels afgesloten, die wilde niet steeds meer met een maand verlengen.

Wil je naar glasfiber, wacht dan met overstappen tot alles gereed en aangesloten is, voor je je oude provider gaat opzeggen!

john duelieux

Re: Reggefiber versus Lijbrandt

Ongelezen bericht door john duelieux »

swerink schreef:Ziggo is inmiddels afgesloten, die wilde niet steeds meer met een maand verlengen.
Gelijk hebben ze.
Ik heb de oude kabelboer UPC gehouden, en ik zie rondom me veel mensen die spijt hebben dat ze zijn overgestapt.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

swerink schreef:Reggefiber heeft in december 2011 glasvezel tot in de meterkast gelegd. In januari 2012 heb ik mij alvast bij Lijbrandt aangemeld. Volgens Reggefiber zou de centrale al snel gereed zijn en ik van Lijbrandt gebruik kunnen maken. Het is nu augustus 2012 en ik heb nog steeds geen modem in huis. Reggefiber geeft keer op keer aan dat de centrale niet gereed is en dat dit de schuld is van de aannemer. En dit terwijl ze zelf opdrachtgever zijn.
Er was een ultimatum gesteld aan de de aannemen Hako electronics om de centrale op 31 juli gereed te hebben.
Navraag bij Reggefiber geeft het volgende antwoord:
Wij hebben nog geen informatie mogen ontvangen m.b.t de oplevering van de wijkcentrales. In verband met de bouwvak kunnen wij nu geen navraag doen bij de aannemer.
Mocht de wijkcentrale opgeleverd zijn dan zou dit op zeer korte termijn bekend moeten zijn bij lijbrandt.
Uiteraard Lijbrandt weer gevraagd maar ook die geeft niet thuis, want zij zijn de opdrachtgever niet en verwijst weer naar Reggefiber.
Toen maar aan Lijbrandt gevraagd het abonnement te ontbinden, wat dacht je: Dit is niet mogelijk want u heeft een jaarcontract.

Wat kan ik hier nu nog mee, ik kijk nu naar Canal Digitaal via de schotel van de camping. Misschien moet ik dt maar nemen?
Ziggo is inmiddels afgesloten, die wilde niet steeds meer met een maand verlengen.

Wil je naar glasfiber, wacht dan met overstappen tot alles gereed en aangesloten is, voor je je oude provider gaat opzeggen!

Lijbrandt alsnog aanspreken, zij zijn de opdracht gevers , Reggefiber is geen provider. Lijbrandt wel.

Webcare Lijbrandt
Contacteer:

Ongelezen bericht door Webcare Lijbrandt »

Beste meneer, mevrouw Swerink,

Wij zoeken graag uit wat u verder van Lijbrandt kunt verwachten met betrekking tot de oplevering van uw glasvezelabonnement, hiervoor ontvangen wij graag via een privé bericht uw adresgegevens.

Met vriendelijke groet,

Ruben Smith
Webcare Lijbrandt

Gesloten