Pagina 1 van 1
DB cardservice
Geplaatst: 07 aug 2012 17:18
door Raimond 11
Ter informatie,
Na enig aandringen ben ik uitgenodigd om een gesprek aan te gaan op het hoofd kantoor van DB cardservies.
Ik heb in een gesprek met de salesmanager van DB cardservice duidelijk kunnen krijgen waar de problemen zijn ontstaan, kort samen gevat heeft de dit alles te maken gehad met een externe buitenlandse helpdesk. Volgens de manager is men druk bezig geweest om dit te reorganiseren en te standaardiseren volgens Nederlandse normen. Inmiddels heb ik mijn geld terug gestort gekregen en heeft men zich verontschuldigd voor de lange procedure.
Met vriendelijke groet,Ray
Re: DB cardservice
Geplaatst: 07 aug 2012 23:46
door ruud_a
Raimond 11 schreef:Ter informatie,
Na enig aandringen ben ik uitgenodigd om een gesprek aan te gaan op het hoofd kantoor van DB cardservies.
Ik heb in een gesprek met de salesmanager van DB cardservice duidelijk kunnen krijgen waar de problemen zijn ontstaan, kort samen gevat heeft de dit alles te maken gehad met een externe buitenlandse helpdesk. Volgens de manager is men druk bezig geweest om dit te reorganiseren en te standaardiseren volgens Nederlandse normen. Inmiddels heb ik mijn geld terug gestort gekregen en heeft men zich verontschuldigd voor de lange procedure.
Met vriendelijke groet,Ray
dat is dan ook weer duidelijk
Re: DB cardservice
Geplaatst: 08 aug 2012 09:42
door Ad Verkaad
Raimond 11 schreef:Ter informatie,
Na enig aandringen ben ik uitgenodigd om een gesprek aan te gaan op het hoofd kantoor van DB cardservies.
Ik heb in een gesprek met de salesmanager van DB cardservice duidelijk kunnen krijgen waar de problemen zijn ontstaan, kort samen gevat heeft de dit alles te maken gehad met een externe buitenlandse helpdesk. Volgens de manager is men druk bezig geweest om dit te reorganiseren en te standaardiseren volgens Nederlandse normen. Inmiddels heb ik mijn geld terug gestort gekregen en heeft men zich verontschuldigd voor de lange procedure.
Met vriendelijke groet,Ray
Waar in hemelsnaam gaat dit over?
Re: DB cardservice
Geplaatst: 19 nov 2012 13:00
door DB klant
Ik keek net op de website van DB Card en deze is inmiddels geblokkeerd. Ook kan ik ze niet meer telefonisch bereiken. Zijn er meer mensen die gedupeerd zijn door dit bedrijf ?
Bijvoorbeeld omdat de kaart niet meer werkt en men nog saldo op de kaart heeft staan of dat een toegezegde nieuwe kaart nog niet is ontvangen ?
Website is
www.dbcard.nl