Ik heb mij vandaag speciaal voor mijn klacht hier lid gemaakt op het forum.
Ik heb op Maandag 6 aug 2012 kleding op de mangooutlet besteld, het ging om een bedrag van 114 euro. Ik heb die netjes via Ideal betaald maar tot mijn schrik heb ik geen bevestegingsmail of een order nummer gekregen. Ik heb toen zo snel mogelijk naar mijn bank gebeld maar die kon niks voor mij betekenen ik moest Mango bellen. 0900 nummer 1,75 euro per min

Ik had toen eindelijk iemand aan de lijn , en die zag dat mijn bestelling is geanulleerd en dat het ergens mis was gegaan. Ik zou mijn geld eind van de dag terug krijgen. Ik heb tot op heden niks gezien. En heb natuurlijk gister weer gebeld en zou het binnen 24 uur terug krijgen en ik moest me geen zorgen maken want ze konden zien dat ik heb betaald. Ik wou heel graag mijn kleding dus heb ik nog een keer besteld omdat ik dacht ja er is vast wat mis gegaan het gebeurd vast niet nog een keer, en raad eens ? JA HOOR WEER 114 WEG en geen bestelling. Ik heb vandaag weer gebeld om te melden dat 24 uur voorbij zijn en ik niks binnen heb gekregen en dat ik nog een bestelling heb gedaan en weer geld is afgeschreven zonder een bevestigingsmail. Er is mij verteld dat het klopt en dat ze konden zien dat ik 2x heb betaald. Ik blij want dat betekend dat het niet ergens anders naar toe is gegaan. Hij vertelde of ik mijn geld terug wou of dat ik wil dat de bestelling doorgaat. Ik heb verteld ja wil dat 1 bestelling doorgaat en dat de andere 114 gewoon op mijn bank moet gestort worden. Hij beloofde me dat het vrijdag word opgelost en dat het wat langer duurt.
Ik weet nou niet wat ik moet geloven , ik ben nu 230 euro kwijt en geen leuke kleding
