Beste Tom,
mag ik vragen wat de klacht is van de laptop.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Asus constateert klacht niet. Dealer wel.
Re: Asus constateert klacht niet. Dealer wel.
Dat is wel raar.
Eerst is de laptop volledig dood
En na geen enkele vorm van reparatie doet hij het weer een paar uur.
Eerst is de laptop volledig dood
En na geen enkele vorm van reparatie doet hij het weer een paar uur.
Re: Asus constateert klacht niet. Dealer wel.
Of ze die indruk op u willen maken doet er niet zoveel toe. De dealer (=verkoper) is de enige partij met wie u iets te maken heeft. Als de dealer de klacht constateert, dan is het aan hen om daarvoor een oplossing te vinden. Is het niet via Asus, dan is het mogelijk via een andere reparateur. Mocht het uiteindelijk niet lukken, dan kunt u overwegen om de koop te ontbinden.De dealer maakt op mij wel de indruk dat ze aan mijn kant staan en vertellen mij dat ze Asus hebben gesommeerd tot creditering over te gaan.