Kiala
Geplaatst: 10 aug 2012 16:08
Vorige week had ik via Bol.com per ongeluk een verkeerd model telefoon gekocht.. annuleren ging helaas niet meer dus ik kon de bestelling retour sturen..
Dit zou dan gaan via Kiala (nog nooit eerder van gehoord maar prima)
Er zit ook een Kiala punt bij mij in de buurt dus heb het pakketje daar naar toe gebracht met alle nodige informatie er opgeplakt.
Ontvangst bewijs meegekregen waarop het track & trace nummer staat.
Als ik deze in vul op de kiala website krijg ik de melding "Code niet ingescand neem contact op met verkoper"
Dus ik heb contact opgenomen met mijn Kiala-punt en deze zeggen alles mee te hebben gegeven.
Al 2 maal heb ik een mail gestuurd naar Kiala waar ik geen reactie op krijg.
Telefonisch krijg ik niet eens iemand aan de lijn, krijg alleen een computer die zegt even te wachten om doorgeschakeld te worden en vervolgens krijg ik een enorm harde ruis.
Na verschillende verhalen gelezen te hebben over Kiala begin ik me toch lichtelijk zorgen te maken.
Dit zou dan gaan via Kiala (nog nooit eerder van gehoord maar prima)
Er zit ook een Kiala punt bij mij in de buurt dus heb het pakketje daar naar toe gebracht met alle nodige informatie er opgeplakt.
Ontvangst bewijs meegekregen waarop het track & trace nummer staat.
Als ik deze in vul op de kiala website krijg ik de melding "Code niet ingescand neem contact op met verkoper"
Dus ik heb contact opgenomen met mijn Kiala-punt en deze zeggen alles mee te hebben gegeven.
Al 2 maal heb ik een mail gestuurd naar Kiala waar ik geen reactie op krijg.
Telefonisch krijg ik niet eens iemand aan de lijn, krijg alleen een computer die zegt even te wachten om doorgeschakeld te worden en vervolgens krijg ik een enorm harde ruis.
Na verschillende verhalen gelezen te hebben over Kiala begin ik me toch lichtelijk zorgen te maken.