LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klantenservice Simpel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
robvandorp
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2012 16:24

klantenservice Simpel

Ongelezen bericht door robvandorp »

Mijn ervaring na de problemen met MijnSimpel. (kraak van de site)
In de tijd dat MijnSimpel plat lag heb ik een andere internetprovider gekregen en is daardoor mijn “@planet.nl” e-mail account vervallen.

Nu kreeg ik 2 weken geleden een sms dat mijn nieuwe inloggegevens naar het bij hun bekende e-mail adres waren gestuurd.
Ik heb toen met het contactformulier op de site van simpel.nl uitgelegd dat ik dit e-mail adres niet meer had en deze mail dus niet kon ontvangen.
Na een week kreeg ik antwoord. Ik moest op de inlog pagina gaan naar “wachtwoord vergeten”. Dit doe ik en krijg dan de melding dat een nieuw wachtwoord is gestuurd naar het bij hun bekende e-mail adres. (dat ik dus niet meer heb)
Ik dus nog een keer het contactformulier ingevuld. En na weer een week wachten krijg ik exact (woord voor woord) het zelfde verhaal nog een keer.

nico..d
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:12

Re: klantenservice Simpel

Ongelezen bericht door nico..d »

Simpele zielen bij SIMPEL....
Klantenservice is een drama, slecht bereikbaar en weinig daadkracht.
Wel elke drie dagen een SMS in het buitenland van SIMPEL, als zij het in Nederland al niet waar kunnen maken hoeven zij mij op mijn vakantie ook niet lastig te vallen met spam SMS.

WilmaKramer
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 apr 2012 15:17

Re: klantenservice Simpel

Ongelezen bericht door WilmaKramer »

Klinkt erg bekend. Je hoort wel vaker dat Simpel niet goed met je meedenkt. Misschien tijd voor een overstap?

nico..d
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:12

Re: klantenservice Simpel

Ongelezen bericht door nico..d »

Ga ik ook doen, prijs de dag dat mijn Simpel abonnement afloopt!

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: klantenservice Simpel

Ongelezen bericht door Hatertje »

Dit soort dingen kan je beter telefonisch regelen omdat er voor het verstrekken van een wachtwoord / wijziging aan het abonnement (e-mail adres in dit geval) een verificatie moet worden afgelegd (NAW + Geboortedatum). Dat kan via de mail maar dat werkt allemaal wat omslachtiger.

Bel ze is, leg het verhaal uit, en verzoek ze om in hun interne systemen je mail adres te wijzigen.

Gesloten