Je zet me toch wel aan het denken Mieke D.
Quote:
En als de bank mijn inmiddels sterk in waarde gedaalde aandelen niet op de beurs verhandeld heeft, maar op naam heeft gezet van een andere client die nog een jaartje te gaan heeft (en die nog tegen de hoge koers moet inkopen), heeft de bank alleen maar voordeel aan de dalende koersen.
Let wel: Ik zeg niet dat de bank dat gedaan heeft, maar ik vraag:
HOE KAN DAT GECONTROLEERD WORDEN?
Hiermee suggereer je nog al wat!!
ja, wie kan, durft, mag dit dan controleren? Er zijn al professoren die zich gebrand hebben, zouden bv. accountantskantoren dit nog wel aandurven? Ook daar deugt er soms niets van.
Het valt me ook op dat bij sommige berichten de forum-vervuilers wegblijven. Zou je dan te dicht bij de waarheid komen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BedrogVerdrieDubbelaar?
Re: BedrogVerdrieDubbelaar?
ook over dit onderwerp is op het forum in het verleden al zoveel tedoen geweest, zoek het maar op via de zoek functie.
Ton
Ton
Re: BedrogVerdrieDubbelaar?
HI IWEBD,
Ik heb een winstverdriedubbelaar die op 6 dec. afloopt met een schuld van € 26.500. 6 december is op een zaterdag (morgen dus) , zouden ze nu mijn aandelen (als ze die ooit werkelijk hebben gekocht) vandaag verkopen of op maandag? Ze zullen wel een tijdstip uitkiezen wat voor hun het gunstigd en voor mij dus het ongunstigd is.
Ik ga de schuld niet betalen maar wel aangetekende brieven versturen. Iets wat ik in die brief zal opnemen is de tekst dat ik kopien van de aan- en verkoopbewijzen van de aandelen wil hebben. Maar die zullen ze me wel niet opsturen. Dat is denk ik het enige wat we kunnen doen om te proberen hun aan- en verkoopbeleid te controleren.
Er zijn in de krant al artikelen geweest dat de klanten van Legio teveel in rekening werden gebracht door Bank Labouchere waardoor ik me afvraag waarom de contracten nog rechtsgeldig zijn als er is gefraudeerd. Ze zeggen wel dat het ging om kleine bedragen, maar fraude is fraude.
Ik heb een winstverdriedubbelaar die op 6 dec. afloopt met een schuld van € 26.500. 6 december is op een zaterdag (morgen dus) , zouden ze nu mijn aandelen (als ze die ooit werkelijk hebben gekocht) vandaag verkopen of op maandag? Ze zullen wel een tijdstip uitkiezen wat voor hun het gunstigd en voor mij dus het ongunstigd is.
Ik ga de schuld niet betalen maar wel aangetekende brieven versturen. Iets wat ik in die brief zal opnemen is de tekst dat ik kopien van de aan- en verkoopbewijzen van de aandelen wil hebben. Maar die zullen ze me wel niet opsturen. Dat is denk ik het enige wat we kunnen doen om te proberen hun aan- en verkoopbeleid te controleren.
Er zijn in de krant al artikelen geweest dat de klanten van Legio teveel in rekening werden gebracht door Bank Labouchere waardoor ik me afvraag waarom de contracten nog rechtsgeldig zijn als er is gefraudeerd. Ze zeggen wel dat het ging om kleine bedragen, maar fraude is fraude.