Pagina 1 van 1

tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!

Geplaatst: 14 aug 2012 00:44
door djarmo12
ben nu al 7 x afgesloten door tele2 ondanks optijd betalingen. krijg elke x sorry onze fout maar er wordt maar niets aan gedaan. nu alweer 1,5 week afgesloten en nog steeds niet aangelsoten ondank dat de betaling al 2 maanden binnen is. bank afschrift gemaild en nog niets. kreeg wel een mail dat alles verwerkt was en vervolgens een mail dat ik de klantenservice weer moet bellen om aangesloten te worden!!!! a 10 cent per minuut!!! doe ik dus niet meer kost me een vermogen elke x weer tele2 te bellen. Maar het ergste is nog dat ik bezig ben een eigen bedrijf optestarten en dan wordt je zomaar afgesloten!!! dit kost me gewoon klanten. stap gelijk over naar een ander. ben er klaar mee. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!

Geplaatst: 14 aug 2012 07:42
door Dofolo
Ik was na de 2e of 3e keer al overgestapt ...maar blijkbaar is er iets wat je toch bij tele2 houdt?

Je kan in ieder geval het contract wel ontbinden (zou even wachten tot de 8e keer :)) wegens wanprestatie; mits je betalingen echt op tijd zijn (datum bij jou afgeschreven is niet die datum, de datum bij tele2 bijgeschreven is dat wel), maar ik neem aan dat dat met automatische incasso gaat?

Je meldt iets over 2 maanden terug al betaald? Ben je een achterstand aan het inlossen? Elke betaling zal eerst van achterstand af gaan, en dan pas van een huidige maand/rekening.

Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!

Geplaatst: 14 aug 2012 08:08
door sjohie
Eeuh, misschien is het in het kader van de extra zekerheden etc dan handiger om je telecomproducten bij een zakelijke dienstverlener, met ditto abonnement, af te sluiten, in plaats van in het rioolputje van de consumentenproviders te gaan zitten hengelen naar de laagste prijs?

Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!

Geplaatst: 14 aug 2012 10:19
door GJvdZ
sjohie schreef:Eeuh, misschien is het in het kader van de extra zekerheden etc dan handiger om je telecomproducten bij een zakelijke dienstverlener, met ditto abonnement, af te sluiten, in plaats van in het rioolputje van de consumentenproviders te gaan zitten hengelen naar de laagste prijs?
Zoals Tele2 Zakelijk. (leverancier van o.a. de overheid....).

Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!

Geplaatst: 14 aug 2012 12:27
door WilmaKramer
sjohie schreef:Eeuh, misschien is het in het kader van de extra zekerheden etc dan handiger om je telecomproducten bij een zakelijke dienstverlener, met ditto abonnement, af te sluiten, in plaats van in het rioolputje van de consumentenproviders te gaan zitten hengelen naar de laagste prijs?
Lijkt me niet handig gezien een startend bedrijf deze kosten waarschijnlijk niet kan dragen. Ik snap juist heel goed dat je overal kosten wilt besparen. In de meeste gevallen gaat het gewoon goed.

Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!

Geplaatst: 14 aug 2012 12:36
door Dofolo
WilmaKramer schreef:
sjohie schreef:Eeuh, misschien is het in het kader van de extra zekerheden etc dan handiger om je telecomproducten bij een zakelijke dienstverlener, met ditto abonnement, af te sluiten, in plaats van in het rioolputje van de consumentenproviders te gaan zitten hengelen naar de laagste prijs?
Lijkt me niet handig gezien een startend bedrijf deze kosten waarschijnlijk niet kan dragen. Ik snap juist heel goed dat je overal kosten wilt besparen. In de meeste gevallen gaat het gewoon goed.
Je wordt ook niet 7x afgesloten als je netjes op tijd betaalt met automagische incasso. Maargoed, zolang TS niet reageert :)

Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!

Geplaatst: 14 aug 2012 12:52
door WilmaKramer
TS heeft het onderwerp nog geen 12 uur geleden aangemaakt. Het zou me niks verbazen als TS nog in zijn bed ligt omdat het gisteren te laat was geworden.

Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!

Geplaatst: 14 aug 2012 12:55
door Jolijn
Dofolo schreef:Je wordt ook niet 7x afgesloten als je netjes op tijd betaalt met automagische incasso.
En toch zegt Tele2 sorry onze fout

Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!

Geplaatst: 14 aug 2012 14:28
door Dofolo
Jolijn schreef:
Dofolo schreef:Je wordt ook niet 7x afgesloten als je netjes op tijd betaalt met automagische incasso.
En toch zegt Tele2 sorry onze fout
TS zegt dat tele2 zegt .... mgoed, we wachten op TS :)

Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!

Geplaatst: 15 aug 2012 21:52
door djarmo12
ik betaal niet via automatische incasso. heb ik geprobeerd maar dat werkt al helemaal niet bij tele2. en nee heb geen betalingsachterstand. nu dus al 11 dagen afgesloten ondertussen bankafschrift gemaild waar alle betalingen op staan en nog steeds niet aangesloten. dit kan toch niet. :evil: :evil:

Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!

Geplaatst: 16 aug 2012 12:21
door Guardian72
djarmo12 schreef:ik betaal niet via automatische incasso. heb ik geprobeerd maar dat werkt al helemaal niet bij tele2. en nee heb geen betalingsachterstand. nu dus al 11 dagen afgesloten ondertussen bankafschrift gemaild waar alle betalingen op staan en nog steeds niet aangesloten. dit kan toch niet. :evil: :evil:
Helaas, dit kan wel - uw geval is daarvan akte.

Ik zou in deze het contract ontbinden wegens wanprestatie - en eisen dat men het nummer vrijgeeft voor portering naar eender welke provider.

Ik zou wel het advies volgen en voor een (klein)zakelijk abonnement gaan - doorgaans iets meer service (behalve t-mobile dan - die is ook zakelijk een groot drama)

Re: tele2 mobiel al 7x afgesloten ondanks optijd betaald!!!

Geplaatst: 16 aug 2012 14:09
door Hatertje
Je betaald dus niet per automatisch incasso dus ik neem aan dat je de betalingen handmatig overmaakt.

Als je dan bijvoorbeeld voor 01-09 moet betalen, wanneer maak je het bedrag dan over? Als je dat dan namelijk pas op 30-08 overmaakt dan kan het voorkomen dat de betaling nog niet is verwerkt bij Vodafone per 01-09 en loop je het risico om afgesloten te worden.

Verder is het vervelend dat je klanten verliest door je onbereikbaarheid maar in dat geval had je beter een zakelijk abonnement af kunnen sluiten. Daar krijgt de klant in ieder geval meer prioriteit op het moment dat er wat mis is met de aansluiting.