LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] werkt sinterklaas ook bij essent????????????

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
geluksvogel

werkt sinterklaas ook bij essent????????????

Ongelezen bericht door geluksvogel »

sinds febr 2003 ben ik verhuisd, en heb bij de overdracht van ons huis ook meteen alles geregeld voor de nieuwe engergiemaatschappij. Essent.

na een aantal maanden wachten kreeg ik nog steeds geen factuur. eerst gemaild, daar kreeg ik geen reactie op. toen gebeld. de telefonist maakte alles in orde.

na weer een paar weken wachten nog steeds niets. nog een keer gebeld. nou we hadden allang afgesloten moeten zijn zei de telefoniste. ze zou het allemaal regelen.

begin november, ik heb nog nooit een rekening ontvangen, nog maar eens gebeld. nee hoor het word zo spoedig mogelijk geregeld.
nu zijn we weer een maand verder, en heb nog niets vernomen.

zou sinterklaas dan echt bestaan? en krijgen we gratis energie.

lange leve essent

bvdm

Re: werkt sinterklaas ook bij essent????????????

Ongelezen bericht door bvdm »

8)
Laatst gewijzigd door bvdm op 08 dec 2003 12:37, 4 keer totaal gewijzigd.

geluksvogel

beste bvdm,

ik kan je gerust stellen, zo slim waren we al dat we dat apart houden. ik vind het alleen zeer lachwekkend, dat je kennelijk moet smeken om te mogen betalen. dat maak ik niet zo vaak mee.

werkte je allang bij essent, als ik zo je berichtjes lees, klink je heel gefrustreerd. is het daar echt zo erg!!!!!!!

geluksvogel

is het eigenlijk ook mogelijk om energie via een andere maatschappij te krijgen. of zit je echt vast aan essent als je in hun regio woont.

anders kan ik nog overstappen, naar iets beters.

maar ik heb eigenlijk geen idee of dit kan?

wie weet dit

Gesloten