LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort (geen) internet + Tv en bellen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
MMWVM
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2012 18:57

Telfort (geen) internet + Tv en bellen

Ongelezen bericht door MMWVM »

Telfort... Altijd goede service gehad, nooit problemen. Tot vorige week maandag. Wij zijn overgestapt van alleen internet naar internet+tv en bellen. We kregen het pakket 2 weken geleden binnen; Nieuw modem, de tv-ontvanger en duidelijke informatie. Ik heb gelijk het nieuwe modem geïnstalleerd en alles leek perfect te werken. Op de "oplever datum" hadden we in een keer geen internet meer. Ik dacht dat het wat te maken zou hebben met de oplevering van ons nieuwe abonnement maar heb toch voor de zekerheid even gebeld (ik moest sowieso toch nog bellen om te vragen voor een monteur het nieuwe tv-kastje). De telfort-medewerker zei dat het inderdaad kon komen door de oplever-datum internet het aan het einde van de dag wel weer zou doen. Dit was echter niet het geval en heb tegen de avond nog een keer gebeld. Na wat testjes op het modem te hebben gedaan kwam de medewerker tot de conclusie dat het probleem bij de centrale lag (dit loopt via KPN) en ze zouden er voor zorgen dat KPN ons zou bellen om een afspraak te maken en eventueel langs te komen.

De volgende dag ben ik gebeld door een monteur van KPN, weer werden de testjes (met het modem) doorlopen en er werd niks gevonden, het probleem lag bij Telfort. De monteur zou toch de volgende dag komen dus ik dacht dan vraag ik het gewoon aan hem.

Op woensdag kwam de monteur langs (voor de tv) maar kon dus niet de tv aansluiten omdat we geen internet hadden. Hij heeft het modem nagekeken en wat kabeltjes vervangen, testjes gedaan en een collega gebeld en zei dat als internet het nog niet zou doen, ik de volgende dag maar weer moest bellen.

Volgende dag: Geen internet.

Weer naar telfort gebeld (er is op dit punt inmiddels al voor 20 euro bovenop mijn abonnement gekomen alleen maar door het bellen naar telfort), verhaal verteld (waar naar mijn gevoel in eerste instantie helemaal niet naar werd geluisterd) en de klantenservice-medewerker zou ervoor zorgen dat er vrijdag (dus de volgende) dag contact met mij zou worden opgenomen zodat er bij ons in huis gekeken zou worden wat het probleem zou kunnen zijn.

Volgende dag: Niks gehoord. Ik was er klaar mee en aan het einde van de middag een mailtje de deur uit gedaan.

Deze maandag nog steeds niks gehoord en ben gisteren naar een telfort winkel geweest om te vragen of zij iets zouden kunnen betekenen. Daar aangekomen vertelde de verkoper dat zei ons niet konden helpen omdat hun server eruit lag (goed bezig telfort!). Hij heeft de klantenservice voor ons gebeld en die vertelde ons dat zij een (bel)afspraak wilden maken voor de volgende dag tussen 10 en 11. Prima, maar mijn geduld begon op te raken.

Vandaag tussen 10 en 11; Geen telfort. 10 over 11 ben ik gebeld en toevallig was ik heel even van mijn telefoon weg en kon dus niet opnemen. Vanmiddag klantenservice gebeld en gezegd dat als het zo doorging, we ons contract op zouden zeggen en naar een andere provider op zoek zouden gaan. Dat was niet nodig want ze zouden ons om kwart over 4 weer terugbellen omdat het vanochtend niet gelukt was.

Kwart over 4: Geen Telfort.

Ik vind het ook belachelijk dat ik geen reactie heb gekregen op mijn email en dat ik zoveel tijd en moeite in iets moet steken waar ik ook zelf bakken met geld voor moet betalen. Beetje jammer Telfort... beetje jammer.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Telfort (geen) internet + Tv en bellen

Ongelezen bericht door ciske »

Stuur ze een aangetekende brief , dat je binnen 7 dagen de boel werkend wilt hebben , zoniet dat je dan het contract wilt ontbinden, wegens niet geleverde diensten.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort (geen) internet + Tv en bellen

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@MMWVM,

Vervelend om te horen dat u deze problemen ervaart. Graag kijk ik wat ik voor u kan betekenen om zo snel mogelijk weer gebruik te kunnen maken van alle diensten.

In een privebericht ontvang ik graag uw postcode, huisnummer en 06-nummer. Mijn excuses voor het ongemak!

Hugo

Surprise1975
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 aug 2012 14:05

Re: Telfort (geen) internet + Tv en bellen

Ongelezen bericht door Surprise1975 »

Ook ik heb problemen met Telfort maar dan met vast bellen onbeperkt, heb op 12/07/2012 een contract afgesloten omdat ik de storingen en het gezeur bij Ziggo meer dan zat was, verteld dat ik gebruik wilde maken (dat dat voor mij essentieel is) van onbeperkt bellen, aangezien ze daarmee adverteerde, kreeg ik de melding dat dat na 5/8/2012 in te stellen was via MIjn Telfort GEGARANDEERD, aangezien mijn ingangsdatum toch 16-08 was geen probleem (DACHT IK). Ik had nog 3 tot 5 werkdagen geen telefoon aangezien ik voor nummer behoud had gekozen.

Nu heb ik vanaf gisteren (nadat mijn telefoon werkte) onbeperkt bellen aan willen vragen via mijn telfort. Maar krijg dan een algemene fout, heb dus naar de klantenservice gebeld, die hebben me doorverbonden naar de administratie met die verstanden dat die het wel even toe zouden voegen, nee dus ze schijnen al anderhalve week storing te hebben, toen ik echter 1,5 week geleden belde, aangezien ik toen mijn hele pakket en brieven e.d. nog niet had, heeft niemand mij hier iets van verteld, sterker nog het werd me wederom gegarandeerd.

Nu moet ik morgen lange telefoontjes plegen met ziekenhuizen en artsen (is van levensbelang) maar Telfort wil me op geen enkele manier tegemoet komen, had al voorgesteld om te kunnen bellen en dan de belkosten niet te berekenen en alleen het onbeperkt bellen bedrag te betalen, maar hier kan ook niemand op reageren, sterker nog ik krijg een boos antwoord van dan belt u maar met uw mobiel (dat gaat niet beltegoed van mijn abonnement is op aangezien ik meerdere keren per week naar ziekenhuizen e.d. moet bellen en dat niet ging omdat nr. behoud was aangevraagd). Ze kunnen mijn klachtenmail pas volgende week ergens beantwoorden en dat ik ziekenhuizen e.d. niet kan benaderen is toch mijn probleem (dat ik uiteindelijk kan sterven als ik ze niet aan de lijn krijg om behandelplan goed door te spreken boeit Telfort niet) dus mensen ga niet met deze toko in zee, ze doen niet wat ze beloven, als je dan met een alternatief komt, willen ze er niets van horen, je moet maar braaf afwachten, niemand weet hoelang de storing gaat duren, staat ook niets van op mijn telfort, begint lekker, ik ben gewend (ben zelf klantenservice medewerkster geweest) om alles te doen om de klant te helpen, maar daar hebben ze bij telfort nog nooit van gehoord.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort (geen) internet + Tv en bellen

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Surprise1975,

Vervelend om te horen dat uw telefonieaanvraag niet goed verloopt. Graag kijk ik wat ik voor u kan betekenen. In een privebericht kunt u uw postcode, huisnummer en 06-nummer aan mij kenbaar maken. Mijn excuses voor het ongemak!

Hugo

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort (geen) internet + Tv en bellen

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Surprise1975,

Inmiddels dus contact met u gehad en tot een tijdelijke oplossing gekomen. :) Fijn dat u weer tevreden bent!

Hugo

Surprise1975
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 aug 2012 14:05

Re: Telfort (geen) internet + Tv en bellen

Ongelezen bericht door Surprise1975 »

@ hugo,

Idd goed opgelost bedankt daarvoor, jij weet tenminste wat service leveren is................... kon niet eerder reageren omdat er problemen met de pc waren. Maar top opgelost.

Dank.

Gesloten