LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Knibbeler meubelen Roermond
Knibbeler meubelen Roermond
Enkele maanden geleden een bank geleverd gekregen van knibbeler meubelen Roermond, na enkele dagen werd het zichtbaar dat er kleurverschil in de bank zichtbaar was, service melding van gemaakt, service monteur geweest deze bevestigt inderdaad dat dit niet kan er zou een nieuwe bank voor moeten komen.
Enkele keren terug geweest bij knibbeler roermond deze verwijzen mij naar de service afdeling in Heerlen hun kunnen niks voor mij doen, (Nee ze verkopen mij wel een bank is er iets fout is niemand thuis) met de service afdeling meerdere keren telefonisch contact opgenomen, ze moesten met de leverancier overleggen al ruim 5 weken geleden tot op heden geen reactie van de Firma Knibbeler Meubelen Roermond.
Enkele keren terug geweest bij knibbeler roermond deze verwijzen mij naar de service afdeling in Heerlen hun kunnen niks voor mij doen, (Nee ze verkopen mij wel een bank is er iets fout is niemand thuis) met de service afdeling meerdere keren telefonisch contact opgenomen, ze moesten met de leverancier overleggen al ruim 5 weken geleden tot op heden geen reactie van de Firma Knibbeler Meubelen Roermond.
Re: Knibbeler meubelen Roermond
Iedereen in meubelland is natuurlijk met vakantie geweest. Logisch dat het even duurt. Om direct alles hier neer te kwakken is dan niet gepast.
Re: Knibbeler meubelen Roermond
Men is toch bij u geweest ? Dan kun je toch niet zeggen dat ze nergens op reageren ?hanalo schreef:(Nee ze verkopen mij wel een bank is er iets fout is niemand thuis)
Sommige meubelfabrieken zitten gewoon 4 weken dicht. En ook daar kost de behandeling van uw klacht tijd.
Ik kan mij niet voorstellen dat Knibbeler u dat niet heeft verteld. Dit is een serieuze firma welke de boel echt wel voor elkaar heeft.
Re: Knibbeler meubelen Roermond
@ hanalo
Je had toch al in een ander topic je beklaag gedaan, waarom open je opnieuw een eigen topic?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6#p1626146
Gaat het jouw toch te langzaam, tot het bedrijf in actie komt?
Je had toch al in een ander topic je beklaag gedaan, waarom open je opnieuw een eigen topic?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6#p1626146
Gaat het jouw toch te langzaam, tot het bedrijf in actie komt?
Re: Knibbeler meubelen Roermond
Aan crazyme, als knibbeler meubelen alles in orde heeft, dan mogen dat wel eens laten zien inderdaad er is een service monteur bij mij geweest verder hebben wij ook niks meer gehoord als de vakantie het probleem is had knibbeler mij hierover kunnen informeren.
In de winkel zegt een baliemedewerker wij kunnen niks voor u betekenen
u moet contact opnemen met de service afdeling, als ze alles in orde hebben biedt je de klant een helpende hand aan en ga voor hem informeren wat de stand van zaken is.
Verder zal ik op dit forum zeker berichten hoe knibbeler deze zaak met mij afhandeld, op dit moment staat hier alleen de waarheid wat andere consumenten mogen weten
In de winkel zegt een baliemedewerker wij kunnen niks voor u betekenen
u moet contact opnemen met de service afdeling, als ze alles in orde hebben biedt je de klant een helpende hand aan en ga voor hem informeren wat de stand van zaken is.
Verder zal ik op dit forum zeker berichten hoe knibbeler deze zaak met mij afhandeld, op dit moment staat hier alleen de waarheid wat andere consumenten mogen weten
Re: Knibbeler meubelen Roermond
U kon zelf niet verzinnen dat in de vakantieperiode mensen met vakantie gaan ?hanalo schreef:Aan crazyme, als knibbeler meubelen alles in orde heeft, dan mogen dat wel eens laten zien inderdaad er is een service monteur bij mij geweest verder hebben wij ook niks meer gehoord als de vakantie het probleem is had knibbeler mij hierover kunnen informeren.
En zoals Nevermind al stelde: u had al in een ander topic gereageerd. Daarin vroeg ik wat er mis was met de meubels. Ook kreeg u andere reacties.
Toch vond u het niet nodig om daarop te reageren en een nieuw topic te openen ?
Re: Knibbeler meubelen Roermond
Ik krijg stellig de indruk dat Topic starter hier een bedrijf zwart probeert te maken omdat hij zijn vermeende gelijk niet krijgt.
Re: Knibbeler meubelen Roermond
@ Sjoegel, ik als topic starter heb een probleem met de afhandeling en communicatie met knibbeler meubelen, ik heb een product bij hun gekocht en betaald wat niet in orde is dus voor alle duidelijkheid jou indruk, is voor mij helemaal niet aan de orde, vervolgens is er geen sprake dit bedrijf zwart te maken anders anders had ik hier toch geen meubelen gekocht ???
Overigens over "vermeend gelijk halen" is hier helemaal niet aan de orde.
Ik zal berichten hoe deze zaak verder wordt afgehandeld.
Overigens over "vermeend gelijk halen" is hier helemaal niet aan de orde.
Ik zal berichten hoe deze zaak verder wordt afgehandeld.
Re: Knibbeler meubelen Roermond
Je reageert in elk geval wel selectief.
Re: Knibbeler meubelen Roermond
Uiteindelijk een "nieuwe" 3 zits bank gekregen in November 2012, is nu 5 maanden oud vertoont nog ergeren gebreken dan de vorige bank, besloten de 2 en de 3 zits weg te doen.
Re: Knibbeler meubelen Roermond
En wat voor gebreken zijn dit dat? Knibbeler is nog één van de betere meubelzaken in het land en bied prijs/kwaliteit verhoudingsgewijs een prima service.
Re: Knibbeler meubelen Roermond
inderdaad had ik ook gedacht, dus niet, wil er verder ook niet veel woorden aan vuil maken voor mij was dit een keer maar nooit meer de gebreken waren kleurverschil plooien in het leer helaas 2700,- euro weggegooid.
Re: Knibbeler meubelen Roermond
Lekker genuanceerd : 2700 euro weggegooid.hanalo schreef:inderdaad had ik ook gedacht, dus niet, wil er verder ook niet veel woorden aan vuil maken voor mij was dit een keer maar nooit meer de gebreken waren kleurverschil plooien in het leer helaas 2700,- euro weggegooid.
Heb je de bank dan ook echt weggegooid ?
Re: Knibbeler meubelen Roermond
Plooien zul je altijd krijgen in leer. Ik begin langzaam aan wel door te krijgen dat U misschien het onmogelijke verlangt van een bank !