Rabobank en hun storingen
Geplaatst: 16 aug 2012 13:07
Hallo
Ik ben al een aantal jaren klant van de Rabobank en een werk via een uitzendbureau. Dus vang ik weeklijks mijn loon. Het komt regelmatig voor dat het uitzendbureau op dinsdag mijn loon stort en krijg ik via e-mail een bevestiging dat het gestort is. Volgens de Rabobankbaliemedewerker(s) (onbehulpzaam personeel) zou het geld direct op mijn rekening zijn als het uitzendbureau gestort zou hebben. Ik heb nog nooit mijn loon op dinsdag gevangen, maar meestal woensdag en daar heb ik eigenlijk geen probleem mee, 1 dag later. Maar regelmatig vang ik het ook pas op vrijdag (nooit op donderdag) en als ik dan na de bank ga een vraag voor uitleg. Weten men nooit van iets en krijg ik als rede dat er waarschijnlijk een storing zou zijn. Komt wel zeer vaak voor. Deze week heb ik een aantal van mijn collega's gevragen die via het zelfde uitzendbureau werken, of zij hun geld hebben gevangen. Iedereen heeft het woensdag gevangen, behalve ik. Dus kan de storing niet bij de betalende bank van mijn uitzendbureau zijn. Zou wel heel toevallig zijn dat de storing alleen bij mij is ontstaan. Een kennis van mij wist meteen te vertellen dat ik bij de Rabobank zit, want zij had dat probleem ook regelmatig. Ik heb het idee dat de Rabobank het geld bewust vasthoud en de storing als smoes gebruikt. Een keer een storing, okay kan gebeuren. Maar 1 a 2 keer per kwartaal vind ik nu langzamerhand te vaak. Iedere keer als dat gebeurt kost het mij extra geld en moet ik ook veels te vaak aan mijn spaargeld komen. Af en toe schaam ik mij ook dat ik mijn rekeningen niet op tijd kan betalen, want dan moet ik wachten totdat mijn acceptgiro gecanceld is en moet ik een nieuwe op de bus doen, zodat het 1 week later als nog betaald wordt. Internet bankieren zal ik nooit doen, want dat vertrouw ik niet. Kijk maar na de media, waar hackers de gegevens van klanten kunnen opsporen. De Rabobank is vaak voorgekomen in de media, maar dat ter zijde. Als het geld de 14de overgemaakt wordt, dan wil ik het de 15de hebben punt uit. Rabobank moet maar zorgen dat zij hun storingen oplossen en dat de klant daar niet de dupe van moet worden en zich niet achter een smoes moeten verstoppen. Ik ga sowieso bij een andere bank ben het echt zat.
Ik ben al een aantal jaren klant van de Rabobank en een werk via een uitzendbureau. Dus vang ik weeklijks mijn loon. Het komt regelmatig voor dat het uitzendbureau op dinsdag mijn loon stort en krijg ik via e-mail een bevestiging dat het gestort is. Volgens de Rabobankbaliemedewerker(s) (onbehulpzaam personeel) zou het geld direct op mijn rekening zijn als het uitzendbureau gestort zou hebben. Ik heb nog nooit mijn loon op dinsdag gevangen, maar meestal woensdag en daar heb ik eigenlijk geen probleem mee, 1 dag later. Maar regelmatig vang ik het ook pas op vrijdag (nooit op donderdag) en als ik dan na de bank ga een vraag voor uitleg. Weten men nooit van iets en krijg ik als rede dat er waarschijnlijk een storing zou zijn. Komt wel zeer vaak voor. Deze week heb ik een aantal van mijn collega's gevragen die via het zelfde uitzendbureau werken, of zij hun geld hebben gevangen. Iedereen heeft het woensdag gevangen, behalve ik. Dus kan de storing niet bij de betalende bank van mijn uitzendbureau zijn. Zou wel heel toevallig zijn dat de storing alleen bij mij is ontstaan. Een kennis van mij wist meteen te vertellen dat ik bij de Rabobank zit, want zij had dat probleem ook regelmatig. Ik heb het idee dat de Rabobank het geld bewust vasthoud en de storing als smoes gebruikt. Een keer een storing, okay kan gebeuren. Maar 1 a 2 keer per kwartaal vind ik nu langzamerhand te vaak. Iedere keer als dat gebeurt kost het mij extra geld en moet ik ook veels te vaak aan mijn spaargeld komen. Af en toe schaam ik mij ook dat ik mijn rekeningen niet op tijd kan betalen, want dan moet ik wachten totdat mijn acceptgiro gecanceld is en moet ik een nieuwe op de bus doen, zodat het 1 week later als nog betaald wordt. Internet bankieren zal ik nooit doen, want dat vertrouw ik niet. Kijk maar na de media, waar hackers de gegevens van klanten kunnen opsporen. De Rabobank is vaak voorgekomen in de media, maar dat ter zijde. Als het geld de 14de overgemaakt wordt, dan wil ik het de 15de hebben punt uit. Rabobank moet maar zorgen dat zij hun storingen oplossen en dat de klant daar niet de dupe van moet worden en zich niet achter een smoes moeten verstoppen. Ik ga sowieso bij een andere bank ben het echt zat.