Pagina 1 van 1

T-Mobile Zakelijk mobiel internet levert niet

Geplaatst: 16 aug 2012 22:28
door zzp-ers
Tmoblie biedt abonnenten voor mobiel internet aan via de website.
Helaas is het niet mogelijk om via internet een abonnement af te sluiten.

Na dat dan maar telefonisch te hebben gedaan, ging het al gelijk mis. Ik ontving een onjuist contract en toen het abonnement na 3 maanden nog niet geactiveerd kon worden na tientallen telefoontjes, mails, brieven heb ik het contract ontbonden op basis van het niet leveren van de dienst.

5 maanden later stuurt T-Mobile ipv excuses facturen.

Keer op keer vertelt de medewerker een ander verhaal.

Daarnaast staat op de correspondentie dat T-Mobile Zakelijk tot 20.00 te bereiken is. Helaas blijkt dit 17.00 te zijn. Daarna kan men niet meer in het systeem kijken omdat die afdeling naar huis is.

Onjuist informatie in de correspondentie, niet oplossen van het probleem en facturen sturen voor een dienst die niet is geactiveerd door T-Mobile.

Ondanks storneren, klachten blijft T-Mobile niet in staat zo'n simpel probleem op te lossen.
Wat een verspilling van tijd en geld.

Voor een paar euro meer probleemloos snel mobiel internet via de concurrenten.

Re: T-Mobile Zakelijk mobiel internet levert niet

Geplaatst: 01 sep 2012 19:09
door irritantje
Als een abonnement niet geactiveerd is wat ben je dan aan het storneren? Facturen lijk je me niet te krijgen als je abonnement nog niet geactiveerd is. Als je probleem niet opgelost wordt dan is het niet verstandig om het contract eenzijdig te ontbinden.

Als ik kijk op de website van T-Mobile bij contact dan lees ik toch echt dat consument & zakelijk van maandag tot vrijdag tot 20.00 uur bereikbaar zijn.
Verder zijn ze ook te bereiken via twitter, Facebook en hun eigen forum. Dat ze niet bereikbaar zijn vind ik dus onzin.

Omdat je facturen krijgt lijkt het me dat je abonnement is geactiveerd en bedoel je waarschijnlijk iets anders.. Maar wat? :)

Re: T-Mobile Zakelijk mobiel internet levert niet

Geplaatst: 04 sep 2012 08:42
door Guardian72
T-mobile is zakelijk gezien een ramp.
Helaas heeft het hoger management naar de centen gekeken - en vooral niet de techneuten om advies gevraagd.

Gevolg - matige verbindingen, haperend internet, en een "service" om van te huilen.

Nu maar snel proberen over te stappen - lijkt erop dat men het contract niet kan (of wil) nakomen.