Pagina 1 van 1

Hollands Nieuwe slechte service

Geplaatst: 17 aug 2012 10:56
door ritadonna
wij hebben sinds april een abonnement bij hollands nieuwe genomen. leuke actie en lage kosten.
maar nu blijkt dat in onze woonplaats wij bijna tot geen bereik hebben. 1.5 maand na het ingaan hadden wij contact opgenomen met de klantenservice en zou e.e.a. bekeken worden. nooit meer iets van gehoord. nadat wij een mail gestuurd hadden ging eindelijk het balletje rollen. na heel veel geprobeerd te hebben om de dekking beter te krijgen, wat niet gelukt is, werd er verteld dat wij te laat geklaagd hebben en nu vast zitten aan een abonnement welke wij niet kunnen gebruiken.

dus als je een abonnement neemt en geen bereik hebt heb je gewoon pech en zit je met een abonnement wat je niet kunt gebruiken.

Re: Hollands Nieuwe slechte service

Geplaatst: 17 aug 2012 13:02
door Ex-beheerder
Dat zie je verkeerd: niemand heeft een goed bereik bij Hollandsnieuwe, dat is nu eenmaal zo bij deze goedkope provider. HN maakt gebruik van de overcapaciteit van Vodafone, dus eerst Vodafone gebruikers en als er dan nog ruimte is dan pas HN gebruikers.

Uw overeenkomst voldoet niet aan de gestelde/te verwachten eisen, dus kunt u deze ontbinden op basis van non-conformiteit.

Oh ja en blokkeer gelijk de automatische incasso en wel om de volgende redenen:

1. HN incasseert met nul terugboekdagen, dus u kunt niet storneren. Dus blokkeren die rekeningnummer.

2. Een incassomachtiging via internet is niet rechtsgeldig of u moet een zelf ondertekende machtiging hebben verzonden aan HN.

Re: Hollands Nieuwe slechte service

Geplaatst: 17 aug 2012 13:05
door belkostenwijzer
Hallo,

Het is jammer dat de provider je een beetje in de steek laat. Maar er zijn een aantal dingen wat je wel kan doen of in ieder geval onderzoeken! Heb je al op:

hollandsnieuwe.nl/toestelhulp gekeken? Hier word uitgelegt dat je in je simkaart instellingen een aantal opties moet aanpassen om zo beter bereik te krijgen. Heb je dit toevallig al gedaan?

Je zou even in je algemene voorwaarden moeten kijken hoe Hollands nieuwe omgaat met slechte dekking. Hier staat beschreven wat Hollands nieuwe hoort te geven en wat je kan doen als dat niet het geval is!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Succes!

Groet Belkostenwijzer

Re: Hollands Nieuwe slechte service

Geplaatst: 18 aug 2012 12:52
door hollandsnieuwe
Beste Ritadonna,

Kun je ons je abonnementsgegevens in een privébericht sturen? Dan zullen we nagaan wat we voor je kunnen betekenen en zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Re: Hollands Nieuwe slechte service

Geplaatst: 19 aug 2012 11:58
door Ex-beheerder
Dat is het probleem bij Hollandsnieuwe: het paard achter de kar spannen. Je moet eerst op een opnebaar forum klagen en aangeven dat het allemaal zo slecht is en dan proberen ze je zo snel mogelijk in de anonimiteit te trekken door een persoonlijk bericht te vragen.

Misselijk word ik hiervan.....wat een freaks daar bij Hollandsnieuwe...zorg gewoon voor een goede klantenservice , die buiten een forum gewoon bereikbaar is via email of per telefoon zonder belachelijk hoge tarieven per minuut als je de KLANTENSERVICE wilt bereiken!

Re: Hollands Nieuwe slechte service

Geplaatst: 19 aug 2012 12:46
door BUNA
Ex-beheerder schreef:Dat zie je verkeerd: niemand heeft een goed bereik bij Hollandsnieuwe, dat is nu eenmaal zo bij deze goedkope provider. HN maakt gebruik van de overcapaciteit van Vodafone, dus eerst Vodafone gebruikers en als er dan nog ruimte is dan pas HN gebruikers.

Uw overeenkomst voldoet niet aan de gestelde/te verwachten eisen, dus kunt u deze ontbinden op basis van non-conformiteit.

Oh ja en blokkeer gelijk de automatische incasso en wel om de volgende redenen:

1. HN incasseert met nul terugboekdagen, dus u kunt niet storneren. Dus blokkeren die rekeningnummer.

2. Een incassomachtiging via internet is niet rechtsgeldig of u moet een zelf ondertekende machtiging hebben verzonden aan HN.
Ik gebruik al jaren lyca, zit ook op Vodafone netwerk, en heb altijd goedbereik, waardan ook, soms valt het even weg of hoor ik mezelf dubbel, maar goed dat is alles.

Of heeft het ermee te maken, dat zij al langer dan HN op vodafone zitten?

Re: Hollands Nieuwe slechte service

Geplaatst: 20 aug 2012 10:19
door Ex-beheerder
Heeft u een Lyca mobile klacht? Meld ook uw klacht over Lyca mobile ! Er zijn al 134 klachten over Lyca mobile op Klacht.nl gemeld!
Daar is ook niet alles koek en ei!

Re: Hollands Nieuwe slechte service

Geplaatst: 10 dec 2012 10:35
door Kessie55
Mijn dochter heeft een telefoon gekocht bij Hollandsnieuwe.
Leuke aanbieding telefoon was er de volgende dag.
maar de telefoon laad niet op. Gebeld en we konden hem terugsturen.
Nu duurt het VIER weken voor dat ze een nieuwe telefoon krijgt. Eerder kan niet.

Ze is net verhuisd en heeft nog geen internet en dit was het enige communicatie middel wat ze had.
Haar beltegoed is op de limiet omdat ze door Hollandsnieuwe zo lang in de wacht heeft moeten staan.
Nu zit ze met 4 kinderen waaronder een baby zonder telefoon.
Het is echt niet te geloven zo slecht de service is van Hollands nieuwe.
Geen telefoon en abonnement kopen dus daar!!

Re: Hollands Nieuwe slechte service

Geplaatst: 10 dec 2012 17:33
door Camaleoa
Beste allemaal,

Ik onderstreep alle slechte klachten over hollandsnieuwe.
Ik zit er helaas nu een jaar aan vast maar overweeg om over te stappen, aangezien dit de zoveelste keer is dat ik geen bereik heb. Ik mis veel opdrachten, omdat hun netwerk niet goed functioneert! De klantenservice is ook slecht. Daar hebben we helemaal niets aan.
Wanneer komt de Tros radar uitzending?

TIP: Zorg dat je ZO SNEL MOGELIJK van Hollandsnieuwe af bent, want dat scheelt je een hoop SCHADE!

Re: Hollands Nieuwe slechte service

Geplaatst: 10 dec 2012 17:39
door KLEPPY
srry maar dat zal dan wel in de voorwaarden hebben gestaan dat heb je/u toch altijd met aanbiedingen het eerste half jaar betaal je de helft maar je zit er wel 2 jaar aan vast en dan betaal je je helemaal lam dus ja ergens hebben ze wel gelijk en staad er toevalig ook ergens waar ze wel en geen berijk hebben want als ik dit zo hoor denk ik wel dat hier meer mensen last van hebben gehad

mvg KLEPPY