Unive een ware ramp
Geplaatst: 17 aug 2012 20:08
Hier mijn verhaal om stukken te krijgen van Unive wat zich afspeelt vanaf 29-06-2012.
Ik had stukken nodig i.v.m met een belastingaangifte en had op 27-06-2012 contact opgenomen met Unive de klantenservice verwees me naar [email protected] Hierbij heb ik keurig en email opgesteld met het verzoek zie mail:
Geachte mevrouw/heer,
Zoals we telefonisch hebben afgesproken, stuur zet ik mijn verzoek per email.
In verband met een belastingaangifte, heb ik de verzekeringsvoorwaarden nodig van 2008/2009 en dan specifiek het vergoedingsoverzicht m.b.t. orthodontische behandelingen voor mijn dochter geboren op en
mijn zoon geboren op Sommige vergoedingen werden namelijk niet vergoed en moesten wij deels betalen.
Als u verder nog vragen heeft, kunt u met mij contact opnemen via het onderstaande e-mailadres of telefoonnummer.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Helaas bleef het niet bij dit dit ene mailtje....
Op 2 juli kreeg ik dit mailtje van Unive:
Geachte heer Bouhafa,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een overzicht van uw gedeclareerde zorg aanvraagt. Graag reageer ik hier op.
Ik heb een verzoek gestuurd naar de afdeling Correspondentie om u een overzicht van de vergoedingen toe te sturen van de orthodontische behandelingen van mevrouw en de heer . Dit overzicht moet handmatig aangemaakt worden. Houdt u daarom rekening met een lange behandeltijd.
Meneer hebt u nog vragen over dit onderwerp? Stuurt u gerust een e-mail terug, wij helpen u graag.
Tot slot wens ik u een prettige dag.
Met vriendelijke groet,
NV Univé Zorg
Toen weer gebelt + mailtje toegezonden
Geachte heer Stolk,
Op d.d. 24 jl. heb ik telefonisch onderhoud gehad over de afwikkeling van het verzoek tot stukken.
Helaas kon de klantenservice medewerker me daarmee niet helpen.
Zou u wellicht kunnen doorgeven wanneer de stukken verstuurd worden?
Ik zit in tijdnood i.v.m met de belastingdienst die me tot eind juli de tijd hebben gegeven om de stukken te verstrekken.
Met vriendelijke groet,
Weer een mail met leugens van unive :
Geachte heer Bouhafa,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vraagt naar de status van uw overzichten. Graag reageer ik hierop.
Eerder heeft mijn collega uw verzoek om overzichten te ontvangen van de vergoedingen van de orthodontische behandelingen van mevrouw en de heer doorgestuurd naar onze afdeling Correspondentie. Dit overzicht moet handmatig aangemaakt worden. Om deze reden kan het tot 20 werkdagen duren voor u de overzichten ontvangt.
Meneer Bouhafa, hebt u nog vragen over dit onderwerp? Stuurt u gerust een e-mail terug, wij helpen u graag.
Tot slot wens ik u een prettige dag.
Met vriendelijke groet,
Merel de Goeij
Afdeling Klantenservice
NV Univé Zorg
Mijn laatste mail :
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag heb ik weer gebelt naar jullie afdeling bij deze wil ik dan ook een klacht indienen over de werkwijze van Unive' Verzekeringen.
Eind van deze maand heb ik de opgevraagde stukken nodig voor de belastingaangifte, ik heb al reeds eerder uitstel aangevraagd bij de belastingdienst.
En tot op heden heb ik niks mogen ontvangen van jullie. De medewerker vertelde me tevens dat hij niks kon vinden over eerdere verzoeken???
Dus deze onderstaande mailtjes hebben jullie zodanig opgesteld zonder het daadwerkelijke serieus te nemen.
Omdat de toezegging van 20 werkdagen die jullie hebben beloofd niet kunnen worden nageleefd hou ik jullie verantwoordelijk als de belastingdienst mij een boete aflegt.
Tevens ga ik een klacht sturen naar de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ).
Hoogachtend,
Al met al heeft Unive helaas niks geleerd, vele woorden weinig daden.
Veel loze beloftes en toezegingen zoals 20 werkdagen.
Mijn klacht loopt momenteel bij de SKGZ (Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen) Helaas kan ik niet weer uitstel vragen bij de Belastingdienst.
Dus Unive bedankt voor de slechte medewerking Unive daar plukt u de vruchten van ja de rotte vruchten.
Ik had stukken nodig i.v.m met een belastingaangifte en had op 27-06-2012 contact opgenomen met Unive de klantenservice verwees me naar [email protected] Hierbij heb ik keurig en email opgesteld met het verzoek zie mail:
Geachte mevrouw/heer,
Zoals we telefonisch hebben afgesproken, stuur zet ik mijn verzoek per email.
In verband met een belastingaangifte, heb ik de verzekeringsvoorwaarden nodig van 2008/2009 en dan specifiek het vergoedingsoverzicht m.b.t. orthodontische behandelingen voor mijn dochter geboren op en
mijn zoon geboren op Sommige vergoedingen werden namelijk niet vergoed en moesten wij deels betalen.
Als u verder nog vragen heeft, kunt u met mij contact opnemen via het onderstaande e-mailadres of telefoonnummer.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Helaas bleef het niet bij dit dit ene mailtje....
Op 2 juli kreeg ik dit mailtje van Unive:
Geachte heer Bouhafa,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een overzicht van uw gedeclareerde zorg aanvraagt. Graag reageer ik hier op.
Ik heb een verzoek gestuurd naar de afdeling Correspondentie om u een overzicht van de vergoedingen toe te sturen van de orthodontische behandelingen van mevrouw en de heer . Dit overzicht moet handmatig aangemaakt worden. Houdt u daarom rekening met een lange behandeltijd.
Meneer hebt u nog vragen over dit onderwerp? Stuurt u gerust een e-mail terug, wij helpen u graag.
Tot slot wens ik u een prettige dag.
Met vriendelijke groet,
NV Univé Zorg
Toen weer gebelt + mailtje toegezonden
Geachte heer Stolk,
Op d.d. 24 jl. heb ik telefonisch onderhoud gehad over de afwikkeling van het verzoek tot stukken.
Helaas kon de klantenservice medewerker me daarmee niet helpen.
Zou u wellicht kunnen doorgeven wanneer de stukken verstuurd worden?
Ik zit in tijdnood i.v.m met de belastingdienst die me tot eind juli de tijd hebben gegeven om de stukken te verstrekken.
Met vriendelijke groet,
Weer een mail met leugens van unive :
Geachte heer Bouhafa,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vraagt naar de status van uw overzichten. Graag reageer ik hierop.
Eerder heeft mijn collega uw verzoek om overzichten te ontvangen van de vergoedingen van de orthodontische behandelingen van mevrouw en de heer doorgestuurd naar onze afdeling Correspondentie. Dit overzicht moet handmatig aangemaakt worden. Om deze reden kan het tot 20 werkdagen duren voor u de overzichten ontvangt.
Meneer Bouhafa, hebt u nog vragen over dit onderwerp? Stuurt u gerust een e-mail terug, wij helpen u graag.
Tot slot wens ik u een prettige dag.
Met vriendelijke groet,
Merel de Goeij
Afdeling Klantenservice
NV Univé Zorg
Mijn laatste mail :
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag heb ik weer gebelt naar jullie afdeling bij deze wil ik dan ook een klacht indienen over de werkwijze van Unive' Verzekeringen.
Eind van deze maand heb ik de opgevraagde stukken nodig voor de belastingaangifte, ik heb al reeds eerder uitstel aangevraagd bij de belastingdienst.
En tot op heden heb ik niks mogen ontvangen van jullie. De medewerker vertelde me tevens dat hij niks kon vinden over eerdere verzoeken???
Dus deze onderstaande mailtjes hebben jullie zodanig opgesteld zonder het daadwerkelijke serieus te nemen.
Omdat de toezegging van 20 werkdagen die jullie hebben beloofd niet kunnen worden nageleefd hou ik jullie verantwoordelijk als de belastingdienst mij een boete aflegt.
Tevens ga ik een klacht sturen naar de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ).
Hoogachtend,
Al met al heeft Unive helaas niks geleerd, vele woorden weinig daden.
Veel loze beloftes en toezegingen zoals 20 werkdagen.
Mijn klacht loopt momenteel bij de SKGZ (Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen) Helaas kan ik niet weer uitstel vragen bij de Belastingdienst.
Dus Unive bedankt voor de slechte medewerking Unive daar plukt u de vruchten van ja de rotte vruchten.