LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Typhone telefoon aanbieder

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Annkd

Typhone telefoon aanbieder

Ongelezen bericht door Annkd »

Ik wil mensen via deze weg waarschuwen voor de Telefoon aanbieder via internet TYPHONE.
Als je een telefoon besteld + abonement staat er dat je telefoon op voorraad is en dat je hem binnen 24 uur thuis hebt.
Nou geloof maar niet in die sprookjes want er is niks van waar.

Mijn ervaring:
Ik wou een mooie iphone 4 bestellen met een leuk abbotje er bij! Via de site www.typhone.nl besteld.
Hij was op voorraad en zou dinsdag 21-08 geleverd worden tussen 11 / 14:00.
Na me bestelling zouden ze me binnen 2 uur bellen voor de bevesteging. Ik afwachten maar werd niet gebeld. Dus ik dinsdag maar even op me mail kijken en idd 3 mailtjes van typhone, dat ze geprobeerd hebben mij te bellen maar dat ik niet opnam. (kheb die maandag de telefoon de heletijd bij me gehad,en geen gemiste oproep :? ) Dus ik dacht ik bel ze zelf wel even. Ondertussen dat ik aan het wachten was dacht ik, 'goh zal even kijken of andere mensen ervaring hebben met typhone'. En wat ik toen las..... ik schrok me dood!! :o
Alleen maar NEGATIEVE verhalen.... Ik begon hem een beetje te knijpen.
Na inmiddels 20 min. aan de telefoon kreeg ik nog geen medewerker. Dus ik maar weer opgehangen. 15 min later weer proberen.
En dan volgt er een keuze menu.
1. Voor een telefonische bestelling
2. blablabla
3. blabla
4. blalala
5. .....
6. .....
7. .....
8. Als u een medewerker wil spreken!

In mijn eerste telefoontje koos ik nummer 8... GEEN GEHOOR.
In mijn 2de telefoontje koos ik nummer 1 (kijken of ze happen :wink: ) en jahoor! binnen 5 min een medewerker aan de telefoon. Ik heb mijn bestelling geanuleerd en ik zie van de koop af.
Ik heb daarin tegen nog mazzel gehad...
Maar andere mensen hadden wat minder mazzel.... dus mensen kijk uit met die site....

gr. Ann

Vlijtigliesje

Re: Typhone telefoon aanbieder

Ongelezen bericht door Vlijtigliesje »

Wat vervelend voor je! Ik heb vorig jaar daar een abonnement afgesloten met een Samsung galaxy ace. Alles liep netjes volgens de regels.
De Samsung galaxy ace was echter echt een drama telefoon, dus had na een paar maanden een iPhone besteld, ook bij typhone. Deze was niet op voorraad maar kwam toch al vrij snel binnen!

HTCHenk007

Re: Typhone telefoon aanbieder

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Wil je wel een eerlijk voorgelicht worden ga de volgende keer naar http://www.belkostenwijzer.nl daar is alles duidelijk en overzichtelijk op een rijtje gezet. Ik maak hier zelf ook altijd gebruik van en raad het iedereen aan in mijn omgeving! Ik zeg zou zeggen spread the word!

MVG,

Henk

Gesloten