Pagina 1 van 1

IDDINK

Geplaatst: 21 aug 2012 15:45
door angell
Jaren geleden meer dan genoeg problemen gehad met de boeken van mijn dochter. NU gaat mijn zoon voor het 1ste naar de middelbare school en ook hier zijn natuurlijk weer problemen. Ben ook niet anders gewend van Iddink. Op 23-7 mail ik ze dat 2 boeken zwaar beschadigd zijn, 1 hangt met een zielig draadje van ellende bij elkaar, kun je geen boek meer noemen en de ander heeft blijkbaar zwemles gehad.
Iddink reageert doodleuk terug dat ik hier niet voor hoef te betalen, nee dat moest er helemaal nog eens bij komen. Ik hoor en zie niks, dus maar weer eens mailen. dan worden de boeken vervangen, athans dat wordt gezegd. Voor 18 augustus moet ik ze ontvangen hebben. Niet dus, het is nu inmiddels de 21ste, nog steeds geen boeken en zoonlief zit al op school. Dan mag ik een 0900 bellen a 10 cent per minuut enkrijg ik te horen dat ze de 17de verzonden zij en ik ze dus al had moeten hebben. Dan zijn ze weer niet verzonden, maw de medewerker weet het ook niet meer. Schandalig dat ik 10 cent pm mag betalen voor kapotte boeken en ik nu , na een maand verder nog steeds niets ontvangen heb. Doe mij maar van DIjk, daar kun je ten minste op vertrouwen. Ga dit ook zeker bij de school aankaarten en zit helaas de komende 4 jaar aan dit alles behalve service verlenende bedrijf vast. BAH!!!!!

Re: IDDINK

Geplaatst: 21 aug 2012 16:20
door Anja00001
Ons zoontje is dit jaar naar de brugklas gegaan en daarvoor hebben we de boeken besteld bij Iddink. Euro 75 borg betaald en we kregen de boeken keurig netjes op tijd binnen (sommige boeken waren gebruikt).

Dus zo erg is het nou ook weer niet.

Re: IDDINK

Geplaatst: 22 aug 2012 22:50
door angell
Dan mag je blij zijn dat alles netje keurig bij je bezorgd is. Boeken die bijna uit elkaar vallen en echt niet te gebruiken zijn, je afgewimpeld wordt, van ach ze zijn gratis, ja en???? daarom moet ik het maar accepteren?? Als ik losse bladen wil dan koop ik wel de krant. Na een maand nog niks en dan 10 cent per minuut betalen voor een fout die zij maken.

Tja het is maar wat je meevallen noemt. En zeker na al die jaren ellende met Iddink met de boeken van mijn dochter. Het kan gewoon niet.

Re: IDDINK

Geplaatst: 24 aug 2012 13:46
door robvanr
Nou Anja00001, geniet er nog even van. Ik heb ook ooit borg betaald. Inmiddels geen kinderen meer op de middelbare school, maar nog geen borg terug gezien. Bellen? Mailen? Vergeet het. Nergens contact info te vinden. Schandalig bedrijf.

Re: IDDINK

Geplaatst: 24 aug 2012 14:02
door rozemarijntje
ik zou het ook niet accepteren dat kind moet wel normaal kunnen leren zeg.
lekker als een boek goed beschadigd is...

wat was het dan vroeger makkelijk bij mij,kreeg ze gewoon op school,nou ja werd ook werl voor betaald,maar dit gezeur was er niet

Re: IDDINK

Geplaatst: 24 aug 2012 14:07
door bprosman
@RobvanR,

Moelijk zo'n website :wink:
http://www.iddink.nl/?pagina=contact

Contact
Bezoekadres : Galvanistraat 119, 6716 AE, Ede
Postadres : Postbus 14, 6710 BA, Ede
Internet : http://www.iddink.nl
E-mail: digitale meldingen over je ontvangen pakket of factuur niet ingeleverde boeken zijn mogelijk door in te loggen bij optie 'klantenservice' (onder leerling).
Telefoon : 0900-444 2222 (10 cent per minuut)
Fax : 0318-623927

Re: IDDINK

Geplaatst: 27 aug 2012 14:57
door robvanr
Zie jij een e-mail adres? En probeer dat telefoonnummer maar eens. Groeten

Re: IDDINK

Geplaatst: 27 aug 2012 15:08
door bprosman
Nergens contact info te vinden.
Je zei dat er nergens contact info te vinden was, je had het niet specifiek over een e-mail adres.
En probeer dat telefoonnummer maar eens.
Zojuist gedaan, dan wordt er opgenomen, standaard mededeling over de kosten en dan "Welkom bij Iddink" en dan kan/mag ik een menu keuze maken zoals bij honderden andere bedrijven.

Re: IDDINK

Geplaatst: 27 aug 2012 17:19
door zusjej21
Van de week dit nummer gebeld met een vraag over teruggave borg (dochter is gaan studeren), werd gewoon netjes geholpen, de borg is inmiddels ook teruggestort.
Misschien is het de toon waarop je iets vraagt/zegt? :shock:

Re: IDDINK

Geplaatst: 27 aug 2012 17:22
door bprosman
Misschien is het de toon waarop je iets vraagt/zegt?
En misschien begrip hebben voor het feit dat het daar de afgelopen weken "spitsuur" was.
Bedrijven waar geen fouten gemaakt worden ken ik niet.