Pagina 1 van 2

Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 21 aug 2012 17:04
door rmvdk
Hollandsnieuwe. Wat een teleurstelling! Wat er typisch 'hollands' aan is, is me nog niet duidelijk, wat er 'nieuw' aan is inmiddels wel.... Het is namelijk een bedrijf zonder fatsoensnormen. Ga niet in zee met dit bedrijf. Kost je heel veel negatieve energie en ze sturen je bij iedere vraag (na minimaal 8 minuten in de wacht gestaan te hebben) met een kluitje in het riet... Onze technische dienst kijkt er naar :twisted: Sinds 13 augustus loopt mijn abonnement en nog geen telefoontje kunnen plegen. Jammer dat dit soort bedrijven bestaansrecht hebben!

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 21 aug 2012 18:13
door Anja00001
Wat wel typisch hollands is, is dat mensen als een kip zonder kop overstappen naar een andere provider omdat het gras daar net groener lijkt (voor die paar Euro lagere prijs (vat je 'em?)). Tja, dan gebeurt er dat, teleurstelling. Was maar gebleven waar je zat, het is overal wel wat.

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 21 aug 2012 18:20
door Jolijn
rmvdk schreef:Hollandsnieuwe. Wat een teleurstelling! Wat er typisch 'hollands' aan is, is me nog niet duidelijk, wat er 'nieuw' aan is inmiddels wel.... Het is namelijk een bedrijf zonder fatsoensnormen. Ga niet in zee met dit bedrijf. Kost je heel veel negatieve energie en ze sturen je bij iedere vraag (na minimaal 8 minuten in de wacht gestaan te hebben) met een kluitje in het riet... Onze technische dienst kijkt er naar :twisted: Sinds 13 augustus loopt mijn abonnement en nog geen telefoontje kunnen plegen. Jammer dat dit soort bedrijven bestaansrecht hebben!
Deze waarschuwingen zijn al door velen geschreven en in elk geval door jou niet gelezen.

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 21 aug 2012 20:48
door bijker4
Hollandse Nieuwe,

Ook ik heb slechte ervaring met deze firma, telefoon besteld, uiteindelijk werkt deze niet, kon er alleen mee bellen, kreeg netjes een mail dat ik mocht kiezen, geld terug of wachten tot het probleem is opgelost, dus ik heb gekozen voor geld terug en telefoon aangetekend + 8,50 extra kosten, teruggestuurd inmiddels 3 mnd verder wacht nog steeds op mijn geld, ze reageren niet op mijn mailtjes, ik heb een bevestigingsmailtje dat ze mij het geld terug zullen storten binnen 3 wkn die is al lang verstreken, (17 mei). Ga dus niet in zee met deze firma allemaal aanlokkelijk en goedkoop maar werkt niet en nu wil ik ze bellen kost 45 eurocent per minuut gekke henkie dus maar ben mijn geld wel kwijt en geen telefoon

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 21 aug 2012 22:15
door fascomirko
Beste bijker
mag ik vragen naar welk adres je de telefoon hebt terug gestuurd?Ik krijg het maar niet voor elkaar om een adres te pakken te krijgen van hollands nieuwe.

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 21 aug 2012 22:24
door riddert
@Fascomirko,

Postadres Hollandse Nieuwe:

Hollands Nieuwe
Postbus 312
2000AH Haarlem
Nederlands

Dit adres heb ik voor je gevonden in het tijdsbestek van 1,6 seconden. Wellicht eens google gebruiken?

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 21 aug 2012 23:10
door Anja00001
Dat vraag je je toch soms af he...

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 22 aug 2012 10:13
door hollandsnieuwe
Beste rmvdk en Bijker4,

Kunnen jullie ons in een privébericht je gegevens sturen? Dan zullen we uitzoeken wat er mis gaat en zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 22 aug 2012 10:16
door hollandsnieuwe
Beste Fascomirko,

We hebben een reactie geplaatst in het topic dat je hiervoor hebt aangemaakt. Daarin vragen we om je gegevens. Als je ons deze kunt doen toekomen dan zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen om je te helpen met je vraag.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 22 aug 2012 11:39
door bijker4
hollandsnieuwe schreef:Beste Fascomirko,

We hebben een reactie geplaatst in het topic dat je hiervoor hebt aangemaakt. Daarin vragen we om je gegevens. Als je ons deze kunt doen toekomen dan zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen om je te helpen met je vraag.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 22 aug 2012 11:45
door bijker4
hollandsnieuwe schreef:Beste rmvdk en Bijker4,

Kunnen jullie ons in een privébericht je gegevens sturen? Dan zullen we uitzoeken wat er mis gaat en zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 22 aug 2012 13:21
door rmvdk
Helemaal gelijk. Ongelooflijk stom van mij dat ik dit niet eerder heb gelezen. Nu is het abonnement ook niet voor mezelf, want ik zit gelukkig al mijn levenlang bij KPN. Het abonnement heb ik voor mijn moeder geregeld, en dat maakt het eigenlijk nog vervelender. Inderdaad niet handig om niet eerst een forum te raadplegen voordat je een keuze maakt. Leerzame les dus!

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 22 aug 2012 20:32
door Anja00001
Yeah right, en nu gaat het opeens om je moeder en niet om jezelf (en mij wel een PB sturen om te vertellen hoe dom ik wel niet niet ben). Wel triest als je het opeens over die boeg gooit. Hahaha...

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 23 aug 2012 11:46
door hollandsnieuwe
Beste Riddert en Fascomirko,

Het adres in de reactie van Riddert is niet het juiste adres voor retouren. Voor het retour sturen van een toestel hebben we een retourformulier en een mogelijkheid in "mijn hollandsnieuwe". Met oog op het retourformulier hebben we ook de gegevens van Fascomirko uitgevraagd zodat we een formulier kunnen toesturen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 24 aug 2012 17:52
door bijker4
hoi

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 24 aug 2012 18:02
door trail46
bijker4 schreef:Hallo Hollandsnieuwe,

Ik weet niet hoe ik op jullie reactie kan reageren, ik heb via quote geprobeerd, maar volgens mij gaat dit niet goed.

Mijn telefoonnummer is 053

Graag zo spoedig mogelijk een reactie van jullie.

mvg

Yvonne Bijker
Oei, haal zo snel mogelijk je telefoonnummer weg. Daar kun je grote problemen mee krijgen en is hier zelfs niet toegestaan. Doe het per PB , staat aan de rechterzijde bij hollandse nieuwe.

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 28 aug 2012 11:33
door Geesje1964
Graag wil ik reageren op de klanten van Hollands Nieuwe,
Ook ik ben in de malle molen tercht gekomen van deze provider.
Ik heb twee abonnementen afgesloten en er worden mij ineens twee heel verschilldende bedragen van mijn rekening afgeschreven.Ik heb vier weken geleden reeds om uitleg gevraagd en tot op heden geen antwoord gehad.Wel krijg ik steed een ontvangsbevestiging.Waar ik aangesproken word met JIJ en JE zo gaan we dus tegenwoordig met klanten om.
Ik ga nu met wat mensen uitzoeken die vaker met dit soort problemen te maken hebben wat hier aan te doen is.
Want ik laat me niet van mijn zuur verdiende centen bestelen.

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 04 sep 2012 11:19
door hollandsnieuwe
Beste bijker4,

Als je naast de berichten die we hebben geplaatst op de knop "PB" klikt, dan kun je ons afgeschermd je gegevens sturen.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 04 sep 2012 11:23
door hollandsnieuwe
Beste Geesje1964,

Vervelend om te horen dat het mis gaat met de abonnementskosten. Kunt u ons in een privébericht je gegevens toesturen zodat we kunnen nagaan wat er precies niet goed gaat en zo snel mogelijk contact op kunnen nemen?

Betreffende het tutoyeren in de emails, we hebben gekozen voor een wat informelere communicatiewijze. Dit houdt inderdaad in dat we de klanten met "je" aanspreken. Mochten klanten echter aangeven dat niet te waarderen dan spreken we uiteraard met U en uw.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe.

Re: Hollandsnieuwe, teleurstellende 'vis' die duur betaald wordt

Geplaatst: 04 sep 2012 11:50
door bijker4
ongelovelijk maar waar binnen een week had ik het geld terug, dus reageren op de mailtjes van hollandsenieuwe via radar privebericht pb. Zij zorgen ervoor dat de klachten op korte termijn opgelost zullen worden.

Jammer alleen dat het via deze weg wel snel kan gaan, maar hierdoor wordt de service misschien wel verbeterd door hollandse nieuwe.

Ik ben nu blij dat het nu opgelost, bedankt hollandse nieuwe :D


mvg

Yvonne :D