LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euphony: ervaringen van mensen?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

newmikey schreef:
yekki77 schreef:Mensen die in dit bel profiel vallen moeten dus niet kiezen voor onbeperkt bellen, maar voor belbasis en gesprekskosten. De mensen met het bel profiel 3 uur bellen per maand zijn dus goedkoper uit bij ons met de gesprekskosten.De conclusie is dus "groot" gebruikers met vaste telefonie zijn beter uit bij KPN. "Klein" gebruikers bij ons.
http://www.kpn.com/prive/thuisbellen/ab ... lbasis.htm
KPN BelBasis
Lijnhuur €19.32/maand
Starttarief naar vast en mobiel: gratis
Bellen naar vast: 0.0610
Bellen naar mobiel: 0.1780

https://www.euphony.com/uploadedFiles/M ... 3-2012.pdf
EUFree
Lijnhuur €18.90
Starttarief naar vast en mobiel: €0.076
Bellen naar vast: 0.076
Bellen naar mobiel: 0.076

Jouw voorbeeld met jouw tekst:
Belgedrag :
30 telefoontjes binnen en buiten de regio van 2 min gemiddeld
20 telefoontjes naar mobiel gemiddeld 4 min

Met dit belgedrag betaald de klant 18,35 bij KPN. Met belbasis van KPN 19,35 + 18,35 = 37,70 kwijt
Bij ons zouden ze kwijt zijn 18.90 + 14.00 = 32,90
KPN: €19.32 + 30 * 2 * 0.0610 + 20 * 4 * €0.1780 = €37.22
EUPhony €18.90 + 30 * 2 * 0.076 + 30 * 0.076 + 20 * 4 * 0.076 + 20 * 0.076 = €33.34

Kleine wijzigingen met jouw berekening door wijzigende tarieven - no problem

Goh, als je dus maar 1 gesprek per dag voert van hooguit 2 minuten en 5 gesprekken per week naar mobiel van hooguit 4 minuten voor een maand lang, bespaar je wat? Nog géén €4 ???

En als je ook maar een héél klein beetje meer belt is het meteen kassa voor Euphony. Zó en niet anders worden mensen dus in de val gelokt. Géén hond belt maar één keer per dag 2 minuten en een paar keer per week 4 minuten naar mobiel.

Dit is dus waar de hele misleiding om draait: één enkel (volledig onrealistisch) scenario pakken waar een héél klein beetje minder uitkomt en daarme de consumenten overdonderen. Diezelfde consumenten voelen zich dan belazerd als hun rekeningen plotseling twee tot drie keer zo hogen blijken. Reken je even mee?

Zelfs bij jouw minimum uitgangspunt is de rekening van KPN €37 en die van EUphony €34 is een BelVrij Altijd van KPN dus al goedkoper of gelijk geprijsd aan per minuut betalen bij zowel KPN BelBasis als Euphony! Géén wonder dat KPN abo's aan het omzetten is, goede zaak lijkt mij.

Als je dus een iets realistisch belpatroon neemt met, zeg een gesprek of 2 per dag van elk 10 minuten naar vast en zo'n 4 dagelijkse gesprekken van 4 minuten naar mobiel, presteer jij het om de consument met een faktuur van boven de €130 op te zadelen terwijl datzelfde bij de KPN voor €35 kan! Ik noem dat eigenlijk gewoon pure misleiding op basis van een marketingtrucje.
De tarieven die gelden nu nog niet!!!! Zijn per 01-08-2013.
Appels met peren aangezien wij ook nieuwe tarieven krijgen. U neemt een aantal facturen van een klant en pakt het gemiddelde van 3 facturen. Het waarde oordeel of je 4,-- veel of weinig vindt ligt bij de klant niet bij jou.

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

kuklos schreef:
Jolijn schreef:Hoe zijn die ca. 70.000 aansluitingen verdeeld over de 8000 colporteurs?
Hoe de werkelijke verdeling eruit ziet is natuurlijk een vraag. Maar gemiddeld minder dan 10 aansluitingen per verkoper/distributeur/colporteur/consultant. Ondanks de shirtreclame op de shirts van Willem II die in de eredivisie speelden. Hoeveel verkopers zou KPN in dienst hebben? Hoeveel UPC of Ziggo?
UPC en KPN werkt met een bataljon aan resellers en telemarketeers. Dat zijn er een boel!!!
Pardon ik zou niet meer met u in gesprek gaan!!

kuklos
Berichten: 9830
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door kuklos »

yekki77 schreef:U neemt een aantal facturen van een klant en pakt het gemiddelde van 3 facturen. Het waarde oordeel of je 4,-- veel of weinig vindt ligt bij de klant niet bij jou.
En als die klant dan achteraf toch duurder uit blijkt te zijn? Wat dan? Laat me raden, communicatiefout, want de klant heeft het zeker weer niet goed begrepen?

kuklos
Berichten: 9830
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door kuklos »

yekki77 schreef:UPC en KPN werkt met een bataljon aan resellers en telemarketeers. Dat zijn er een boel!!!
Cijfers, vent, cijfers. Iedereen kan wat roepen. Kom maar eens met vergelijkende cijfers.

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

newmikey schreef:
Jolijn schreef:Hoe zijn die ca. 70.000 aansluitingen verdeeld over de 8000 colporteurs?
:lol:
Aan die vraag komt yekki helemaal niet eens toe!
Jullie informatie is niet juist. De 8000 consultants zijn die van Belgie en NL.
In Nederland zijn er circa 2000 consultants.

kuklos
Berichten: 9830
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door kuklos »

Sure.

Maar goed, gaan we rekenen met 2.000 colporteurs. Die 70.000 geldt wel voor Nederland? Ondanks de shirtsponsoring van Willen II en dus elke week bij Studio Sport te zien zijn geweest en die 2.000 colporteurs?
Dat levert op 35 klanten per colporteur. Mwah, hoeveel geld levert zo'n klant per maand op? Wauw. Daar rijdt mijn auto niet van.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door trail46 »

yekki77 schreef: Jullie informatie is niet juist. De 8000 consultants zijn die van Belgie en NL.
In Nederland zijn er circa 2000 consultants.
Niets mis met de info, nergens zeg ik dat het alleen voor Nederland was.
door trail46 » 22 jun 2013 14:24

Zo heeft het bedrijf maar 200 vaste personeelsleden, maar groeide het aantal agenten dat op provisiebasis werkte van 5000 naar 8000 in een jaar tijd.

Bronvermelding DTF.nl (telegraaf.nl)

Eigenlijk zie je hier de oorzaak van de vele fouten ''vergissingen'' klachten enz. over de manier waarop euphony werkt. 200 mensen in vaste dienst maar 8000 colporteurs die allemaal een stukje van de taart willen hebben en daarbij soms erg ver gaan en op zijn minst (nee, niet allemaal)de waarheid verdraaien om maar een klant binnen te halen.MLM is een bewezen slechte manier van zakendoen behalve voor de oprichters uiteraard.

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

Dat zeg je wel anders had je wel de totale diensten genomen. Die liggen namen hoger dan de 70.000 diensten. De verdiensten per adviseur zijn namelijk heel anders dan alleen diensten door de consultants te delen. Aangezien er continue diensten afvallen en tevens ook consultants. Consultants worden ook betaald om andere consultants te begeleiden naar 10 diensten.

kuklos
Berichten: 9830
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door kuklos »

yekki77 schreef:Zo slecht als het imago van verkopers in Nederland is, zo hoog is dat in Amerika. Wanneer u ooit in Amerika aan de bar staat en met een Amerikaan aan de praat raakt, dan vraagt hij bijzonder snel twee dingen : ‘ What is your job ? ‘ en ‘How much do you make?’ Naar goed Nederlands gebruik negeer je de tweede vraag, maar antwoordt vol trots op de eerste:’I am sales-man’ Op hetzelfde ogenblik kijkt de Amerikaan je vol bewondering aan en je ziet hem denken : Dat is een man van wie het voorbestaan van zijn onderneming afhangt. Ten overvloede: Het imago van een salesman is aan de overzijde van de oceaan veel hoger dan dat van een advocaat. Overigens is het imago van de verkoper/vertegenwoordiger de laatste jaren sterk verbeterd."
Nu kom ik heel regematig in de VS, maar dit klopt absoluut niet. Het is gewoon BS.
Het imago van advocaten in de VS is inderdaad slecht. Duh. Maar dat wil niet zeggen dat verkopers dus een goed imago hebben als je dit afzet tegen dat van advocaten.
Komen we vaker tegen, die manke vergelijking trekken en daarmee mensen willen overtuigen. Bah, bah en nog eens bah.

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

kuklos schreef:
yekki77 schreef:UPC en KPN werkt met een bataljon aan resellers en telemarketeers. Dat zijn er een boel!!!
Cijfers, vent, cijfers. Iedereen kan wat roepen. Kom maar eens met vergelijkende cijfers.

KPN heeft een sales afdeling van circa 450 man.
KPN heeft ongeveer 70 KPN winkels met 200 man aan verkopers
http://www.openingstijden.nl/KPN-Winkel/#1
KPN werk samen zo'n 20 partners.
http://www.kpn-wholesale.com/nl/over-kp ... tners.aspx

UPC heeft een sales afdeling van ongeveer 125 man
UPC werkt samen met zo'n 25 partners.
http://business.upc.nl/partner-zoeken/
UPC heeft zo'n 12 winkels met 35 verkopershttp://www.upc.nl/klantenservice/verkooppunten ... 3godomMAQQ

UPC en KPN zitten ook vol klachten.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

yekki77 schreef:UPC en KPN werkt met een bataljon aan resellers en telemarketeers. Dat zijn er een boel!!!
KPN heeft een sales afdeling van circa 450 man.
KPN heeft ongeveer 70 KPN winkels met 200 man aan verkopers
KPN werk samen zo'n 20 partners.
UPC heeft een sales afdeling van ongeveer 125 man
UPC werkt samen met zo'n 25 partners.
UPC heeft zo'n 12 winkels met 35 verkopers
Het lijkt mij dat yekki77 géén flauw benul heeft wat een "reseller" eigenlijk is of wat het woord "telemarketeer" betekent. Het is dan ook eigenlijk zielig tegenover hem/haar om hier over door te gaan want het wordt steeds meer een geval van plaatsvervangende schaamte maar ook een belediging naar èchte verkopers toe.

Volstrekt zinloos geweld naar een Euphony BC die alle, maar dan ook ècht alle vooroordelen bevestigt: manipulerend, onkundig, onprofessioneel en slechts gericht op eigen gewin.

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

newmikey schreef:
yekki77 schreef:UPC en KPN werkt met een bataljon aan resellers en telemarketeers. Dat zijn er een boel!!!
KPN heeft een sales afdeling van circa 450 man.
KPN heeft ongeveer 70 KPN winkels met 200 man aan verkopers
KPN werk samen zo'n 20 partners.
UPC heeft een sales afdeling van ongeveer 125 man
UPC werkt samen met zo'n 25 partners.
UPC heeft zo'n 12 winkels met 35 verkopers
Het lijkt mij dat yekki77 géén flauw benul heeft wat een "reseller" eigenlijk is of wat het woord "telemarketeer" betekent. Het is dan ook eigenlijk zielig tegenover hem/haar om hier over door te gaan want het wordt steeds meer een geval van plaatsvervangende schaamte maar ook een belediging naar èchte verkopers toe.

Volstrekt zinloos geweld naar een Euphony BC die alle, maar dan ook ècht alle vooroordelen bevestigt: manipulerend, onkundig, onprofessioneel en slechts gericht op eigen gewin.
Telemarketeers heb ik geen cijfers van daarom heb ik ze niet benoemd. Ik laat gewoon het totale verkoopapparaat zien. Resellers, winkels, verkooppersoneel en telemarketeers van KPN en UPC.

Euphony heeft voor de verkoop zelfstandige verkopers.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

yekki77 schreef:Euphony heeft voor de verkoop zelfstandige verkopers.
Oh? Da's helemaal nieuw voor mij, ik dacht dat ze alleen met particulieren zoals jij werken die net als tupperware de boel aan vrienden of familie aansmeren.

Ben jij zo'n zelfstandige verkoper dan? Wat voor rechtsvorm heb je gekozen en hoe heb je jezelf ingedekt tegen eenzijdige opheffing van de overeenkomst?

Dus Euphony heeft volgens jou in Nederland zo'n 2000 "zelfstandige" verkopers die allemaal samen zo'n 70000 accounts beheren. KPN heeft, naar jouw zeggen zo'n 650 verkopers (450 + 200) die samen zo'n 1.8 miljoen klanten weten te bereiken. Ik kan misschien niet rekenen maar zijn die verkopers van KPN dan niet stukken beter op hun taak toegerust dan de amateur en parttime verkopers van Euphony waar jij er één van bent?

Of je nu 35 klanten per verkoper gemiddeld scoort of een kleine 3000 - probeer jij ons er van te overtuigen dat het Euphony model beter werkt? Goedkoper? Sneller? Stelt Euphony markt-tendensen of volgt ze slechts slaafs de marktleiders met een grote vertraging? (jouw "anticiperen" voorbeeld)

Als het Euphony product gewoon een ge-relabeled KPN produkt is wat bovendien nog voor een hogere prijs wordt weggezet d.m.v. twijfelachtige praktijken (beide inmiddels wel genoeglijk aangetoond), wat voor toekomst is er voor zo'n wangedrocht op deze markt?

Nee, ook deze draai zorgt niet voor iets overtuigends, je zakt alleen maar dieper in het moeras van leugens en halve waarheden.

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

newmikey schreef:
yekki77 schreef:Euphony heeft voor de verkoop zelfstandige verkopers.
Oh? Da's helemaal nieuw voor mij, ik dacht dat ze alleen met particulieren zoals jij werken die net als tupperware de boel aan vrienden of familie aansmeren. Je moet weer kleineren en denigrerend gedrag vertonen. Dat heb jij helemaal niet nodig. Jij weet net als ik dat je zelf je entiteit bepaald : BV, IB ondernemer, stichting of in prive. Jij weet ook dat Euphony een BA afdeling heeft die de zakelijke koude markt benaderd. Dit is al meerdere keren voorbij gekomen. Helaas weer pure sensatiejournalistiek.Het enige wat klopt in je korte betoog is dat Tupperware ook een MLM bedrijf is.

Ben jij zo'n zelfstandige verkoper dan? Wat voor rechtsvorm heb je gekozen en hoe heb je jezelf ingedekt tegen eenzijdige opheffing van de overeenkomst? Allemaal retorische vragen. Iedereen weet het risico van een MLM bedrijf. Er is geen contractuele verplichting en een goedkope en flexibele manier om producten in de markt te zetten voor een bedrijf. Als je dat weet als consultant is daar toch niks mis mee. Mijn rechtsvorm is BV.

Dus Euphony heeft volgens jou in Nederland zo'n 2000 "zelfstandige" verkopers die allemaal samen zo'n 70000 accounts beheren. KPN heeft, naar jouw zeggen zo'n 650 verkopers (450 + 200) die samen zo'n 1.8 miljoen klanten weten te bereiken. Ik kan misschien niet rekenen maar zijn die verkopers van KPN dan niet stukken beter op hun taak toegerust dan de amateur en parttime verkopers van Euphony waar jij er één van bent? Deze stelling laat je simpele manier van manipuleren weer eens zien. KPN komt voort uit een staatsbedrijf uit de 19e eeuw. Door liberalisering van de markt en het privatisering is KPN ontstaan in zijn huidige vorm. Deze vergelijking is dus absoluut niet te trekken. Een erg hypothetisch stelling gebaseerd op je wraak tegen Euphony en het MLM systeem in zijn algemeenheid.

Of je nu 35 klanten per verkoper gemiddeld scoort of een kleine 3000 - probeer jij ons er van te overtuigen dat het Euphony model beter werkt? Goedkoper? Sneller? Stelt Euphony markt-tendensen of volgt ze slechts slaafs de marktleiders met een grote vertraging? (jouw "anticiperen" voorbeeld)
Deze conclusie trek jij zelf. Euphony alles behalve te vergelijken met het business model van KPN.
Ik sta helemaal niet achter het MLM systeem als jij denkt. Ik irriteer mij vooral aan het systeem m.b.t. tot de zogenaamde gouden bergen etc... Uiteindelijk bepaal je eigen niveau en systeem binnen het systeem.


Als het Euphony product gewoon een ge-relabeled KPN produkt is wat bovendien nog voor een hogere prijs wordt weggezet d.m.v. twijfelachtige praktijken (beide inmiddels wel genoeglijk aangetoond), wat voor toekomst is er voor zo'n wangedrocht op deze markt?
Dit is keihard liegen en liegen. Jij hebt helemaal niks aangetoond. Het meest verkochte pakket het 3-1 pakket.
Comfort pakket Euphony + 2 TV's = 50,-- Bellen kost 0,076
KPN Standaard + 2 TV's = 58,-- Bellen kost 0,090

Kortom wij leveren exact hetzelfde pakket voor minder. Ze moeten jou van het forum verwijderen met al dat zwart maken!! Echt diep triest!!!!

Nee, ook deze draai zorgt niet voor iets overtuigends, je zakt alleen maar dieper in het moeras van leugens en halve waarheden.
Jij valt keer op keer door de mand. Alles gebaseerd op grote haat tegen MLM en Euphony en arrogantie van de bovenste plank. Echte telegraafjournalistiek om de lezers te amuseren.

De volgende punten komen uit je draaiboek naar voren keer op keer 19 pagina's lang vermoeiend!!!!!
* nooit aangetoond dat je fulltime inkomen kan verdienen uit MLM
* De producten zijn altijd duurder bij een MLM systeem dan de markt
* Ieder MLM systeem verkoopt alleen aan vrienden
* MLM systeem werkt zonder contracten, dus je kan aan de kant worden geze
t.
* De consultants/verkopers zijn allen laag opgeleide werkeloze mensen

Al deze stereotyperingen blijf je maar herhalen ook al worden ze eerder al een keer ontkracht. Een aantal pagina's later doe je het weer. Storno-tje

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

yekki77 schreef:
newmikey schreef:
yekki77 schreef:Mensen die in dit bel profiel vallen moeten dus niet kiezen voor onbeperkt bellen, maar voor belbasis en gesprekskosten. De mensen met het bel profiel 3 uur bellen per maand zijn dus goedkoper uit bij ons met de gesprekskosten.De conclusie is dus "groot" gebruikers met vaste telefonie zijn beter uit bij KPN. "Klein" gebruikers bij ons.
http://www.kpn.com/prive/thuisbellen/ab ... lbasis.htm
KPN BelBasis
Lijnhuur €19.32/maand
Starttarief naar vast en mobiel: gratis
Bellen naar vast: 0.0610
Bellen naar mobiel: 0.1780

https://www.euphony.com/uploadedFiles/M ... 3-2012.pdf
EUFree
Lijnhuur €18.90
Starttarief naar vast en mobiel: €0.076
Bellen naar vast: 0.076
Bellen naar mobiel: 0.076

Jouw voorbeeld met jouw tekst:
Belgedrag :
30 telefoontjes binnen en buiten de regio van 2 min gemiddeld
20 telefoontjes naar mobiel gemiddeld 4 min

Met dit belgedrag betaald de klant 18,35 bij KPN. Met belbasis van KPN 19,35 + 18,35 = 37,70 kwijt
Bij ons zouden ze kwijt zijn 18.90 + 14.00 = 32,90
KPN: €19.32 + 30 * 2 * 0.0610 + 20 * 4 * €0.1780 = €37.22
EUPhony €18.90 + 30 * 2 * 0.076 + 30 * 0.076 + 20 * 4 * 0.076 + 20 * 0.076 = €33.34

Kleine wijzigingen met jouw berekening door wijzigende tarieven - no problem

Goh, als je dus maar 1 gesprek per dag voert van hooguit 2 minuten en 5 gesprekken per week naar mobiel van hooguit 4 minuten voor een maand lang, bespaar je wat? Nog géén €4 ???

En als je ook maar een héél klein beetje meer belt is het meteen kassa voor Euphony. Zó en niet anders worden mensen dus in de val gelokt. Géén hond belt maar één keer per dag 2 minuten en een paar keer per week 4 minuten naar mobiel.

Dit is dus waar de hele misleiding om draait: één enkel (volledig onrealistisch) scenario pakken waar een héél klein beetje minder uitkomt en daarme de consumenten overdonderen. Diezelfde consumenten voelen zich dan belazerd als hun rekeningen plotseling twee tot drie keer zo hogen blijken. Reken je even mee?

Zelfs bij jouw minimum uitgangspunt is de rekening van KPN €37 en die van EUphony €34 is een BelVrij Altijd van KPN dus al goedkoper of gelijk geprijsd aan per minuut betalen bij zowel KPN BelBasis als Euphony! Géén wonder dat KPN abo's aan het omzetten is, goede zaak lijkt mij.

Als je dus een iets realistisch belpatroon neemt met, zeg een gesprek of 2 per dag van elk 10 minuten naar vast en zo'n 4 dagelijkse gesprekken van 4 minuten naar mobiel, presteer jij het om de consument met een faktuur van boven de €130 op te zadelen terwijl datzelfde bij de KPN voor €35 kan! Ik noem dat eigenlijk gewoon pure misleiding op basis van een marketingtrucje.
De tarieven die gelden nu nog niet!!!! Zijn per 01-08-2013.
Appels met peren aangezien wij ook nieuwe tarieven krijgen. U neemt een aantal facturen van een klant en pakt het gemiddelde van 3 facturen. Het waarde oordeel of je 4,-- veel of weinig vindt ligt bij de klant niet bij jou.
Waarom bel jij thuis met vaste lijn i.p.v. voip ?

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

yekki77 schreef:Waarom bel jij thuis met vaste lijn i.p.v. voip ?
??? Wat heeft dat er nu mee te maken? Voor jouw info: ik bel niet met een vaste lijn. Waarom verkoop jij vaste lijnen i.p.v. VOIP?

kuklos
Berichten: 9830
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door kuklos »

yekki77 schreef:Dat heb jij helemaal niet nodig. Jij weet net als ik dat je zelf je entiteit bepaald : BV, IB ondernemer, stichting of in prive. Jij weet ook dat Euphony een BA afdeling heeft die de zakelijke koude markt benaderd.
Wat heeft de BA afdeling met een rechtsvorm van een distributeur te maken? Maarruh, wat blijft er dan nog over als er door professionals een koude markt benaderd wordt? Daar zijn jullie toch voor?
yekki77 schreef:Deze stelling laat je simpele manier van manipuleren weer eens zien. KPN komt voort uit een staatsbedrijf uit de 19e eeuw. Door liberalisering van de markt en het privatisering is KPN ontstaan in zijn huidige vorm. Deze vergelijking is dus absoluut niet te trekken. Een erg hypothetisch stelling gebaseerd op je wraak tegen Euphony en het MLM systeem in zijn algemeenheid.
En je draait weer. Nu ineens wordt de historie van KPN tot discussiepunt gemaakt. KPN is niet de enige op de markt. Er zijn meer aanbieders, zonder die historie. En die zijn ook groter dan jullie.
yekki77 schreef:Deze conclusie trek jij zelf. Euphony alles behalve te vergelijken met het business model van KPN.
Hou nou eens op met draaien. Jullie vissen allebei in dezelfde vijver en KPN doet dat beduidend beter.
yekki77 schreef:Dit is keihard liegen en liegen. Jij hebt helemaal niks aangetoond
Oh oh, snel de moderator roepen. Of wacht, voor jou gelden andere regels dan voor diegenen die kritiek leveren op je.
yekki77 schreef:Al deze stereotyperingen blijf je maar herhalen ook al worden ze eerder al een keer ontkracht. Een aantal pagina's later doe je het weer. Storno-tje
Hou nou toch op. De enige die hier doet wat je newmikey verwijt ben je zelf.

yekki77
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 aug 2012 22:41

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door yekki77 »

newmikey schreef:
yekki77 schreef:Waarom bel jij thuis met vaste lijn i.p.v. voip ?
??? Wat heeft dat er nu mee te maken? Voor jouw info: ik bel niet met een vaste lijn. Waarom verkoop jij vaste lijnen i.p.v. VOIP?
Mike als jij eens goed leest dan zie je dat ik ook VOIP verkoop. Ik doe niet alleen Euphony.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

Yekki, het zou ook handig zijn als je eens leert iets doelmatiger te quoten in je antwoorden. Het wordt zo enigzins onleesbaar door die Hele lappen tekst.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Euphony: ervaringen van mensen?

Ongelezen bericht door newmikey »

yekki77 schreef: Mike als jij eens goed leest dan zie je dat ik ook VOIP verkoop. Ik doe niet alleen Euphony.
Als ik goed lees op je eigen website zeg jij over VOIP:
"Voordeel : Erg flexibel , grote besparing gesprekskosten
Nadeel : Bij storing internet verbinding geen telefoon"

en over vaste telefonie:
"Voordeel : Altijd bereikbaar en de beste kwaliteit
Nadeel : Beperkt flexibel"

En waarom iemand VOIP moet "verkopen" terwijl er gewoon direct accounts met professionele aanbieders kunnen worden afgesloten is mij een raadsel.

PS: Ik stel het ABSOLUUT NIET op prijs om via mijn professionele netwerk benaderd te worden door jou en heb je bericht daar dan ook gemeld als spam.

PS2: Als je nog eens een "professioneel" coachingsfilmpje op YouTube plaatst, raadt ik je aan eventueel brabblende kleine kindjes op de achtergrond NIET mee op te nemen als je verder poogt een zakelijke omgeving na te bootsen. Verder zijn weidse armgebaren naar de rest van je "kantoor" als je het hebt over "wij" of "collega's" in de meervoudsvorm overtuigender als je je niet verspreekt en eerst "ik" zeg. Zelfs het weidse armgebaar is in de context van het aanwezige schattige kinderstemmetje niet afdoende om een professionele kantoorsfeer te suggereren. Meer special effects gebruiken en je komt er wel!

Vond het ook wel komisch dat je nadrukkelijk zegt "wij werken samen met KPN en GreenChoice" zonder daarbij het woord "Euphony" ook zelfs maar één keer te laten vallen. Bij mij komt spontaan het woord "misleiding" op en de manier waarop je voordoet hoe je met "warm calls" familie en vrienden erin kan luizen zijn echt te walgelijk voor woorden.

Voor wie het filmpje ook eens wil bekijken: PB'tje en ik stuur je de link.

Gesloten