NRC next vakantie bezorging faalt
Geplaatst: 23 aug 2012 12:57
Gisteren terug gekomen van vakantie blijkt dat mijn schoonouders de door ons naar hun doorgestuurde krant niet hebben ontvangen.
Eerst denk je nog dat je zelf een fout hebt gemaakt maar in de bevestiging van NRC Next staat gelukkig de goede periode en het goede adres.
Maar even bellen hoe dat nu zit en dan maar een financiƫle compensatie vragen voor de ruim 3 weken dat de krant niet bezorgd is.
Zo simpel blijkt het helaas niet te zijn.
NRC Next is bezorgd op het verkeerde adres (dus niet op ons adres en niet bij mijn schoonouders), die mensen hebben gebeld dat ze geen abonnee zijn en de krant niet willen en daarmee is voor NRC Next de kous af.
Dat wij de krant niet hebben ontvangen en dat mijn schoonouders hem niet hebben ontvangen doet niet meer ter zake, dan hadden ze maar een bezorgklacht moeten doorgeven (alsof je weet hoe dat moet als je geen abonnee bent).
Dat hiermee een potentiƫle klant geen klant wordt en een tevreden klant een ontevreden klant telt blijkbaar niet.
Tip voor de rest: als je de krant in de vakantie bij iemand anders laat bezorgen geef dan ook de gegevens door waar ze naar moeten bellen als er met die bezorging iets niet goed gaat
Wij gaan dat voortaan in ieder geval doen, maar niet meer voor de NRC Next, die zeggen we zo snel mogelijk op. Een krant die zo met klachten van zijn klanten omgaat (die ook nog duidelijk aan NRC Next te wijten zijn) willen wij niet langer ontvangen.
Eerst denk je nog dat je zelf een fout hebt gemaakt maar in de bevestiging van NRC Next staat gelukkig de goede periode en het goede adres.
Maar even bellen hoe dat nu zit en dan maar een financiƫle compensatie vragen voor de ruim 3 weken dat de krant niet bezorgd is.
Zo simpel blijkt het helaas niet te zijn.
NRC Next is bezorgd op het verkeerde adres (dus niet op ons adres en niet bij mijn schoonouders), die mensen hebben gebeld dat ze geen abonnee zijn en de krant niet willen en daarmee is voor NRC Next de kous af.
Dat wij de krant niet hebben ontvangen en dat mijn schoonouders hem niet hebben ontvangen doet niet meer ter zake, dan hadden ze maar een bezorgklacht moeten doorgeven (alsof je weet hoe dat moet als je geen abonnee bent).
Dat hiermee een potentiƫle klant geen klant wordt en een tevreden klant een ontevreden klant telt blijkbaar niet.
Tip voor de rest: als je de krant in de vakantie bij iemand anders laat bezorgen geef dan ook de gegevens door waar ze naar moeten bellen als er met die bezorging iets niet goed gaat
Wij gaan dat voortaan in ieder geval doen, maar niet meer voor de NRC Next, die zeggen we zo snel mogelijk op. Een krant die zo met klachten van zijn klanten omgaat (die ook nog duidelijk aan NRC Next te wijten zijn) willen wij niet langer ontvangen.