Pagina 1 van 1
KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 24 aug 2012 11:59
door C.orrieK
KPN heeft 3 weken geleden per ongeluk onze telefoon, internet en televisie verbinding afgesloten. Onze buren zijn namelijk overgestapt op XS4all en KPN heeft in plaats van hun verbinding de onze afgesloten. Het lukt KNP tot nu toe niet om hun fout te herstellen. We zijn al drie weken aan het bellen en worden belast met allerlei interne technische verhalen waarom het hen niet lukt om hun fout te herstellen. Dat is voor ons irrelevante informatie. Wij zijn al ruim 25 jaar klant bij KPN en eisen dat ze per direct onze verbinding herstellen. Wij zijn zelfstandige ondernemers en afhankelijk van telefoon en internet. Zeker in tijden van crisis kunnen wij dit er helemaal niet bij hebben. Volgens KPN kan het nog wel enkele weken gaan duren voordat ze hun fout hersteld hebben. Dat kan toch niet!!!
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 24 aug 2012 12:02
door Skillz95
kpn heeft vaker die domme problemen zoals plotseling 3 kwart dag zonder internet en telefoon.
en als je er voor belt via kennis / vriende / mobiel krijg je deze domme vraag :
kijk even op de homepage/ site blablabla
lijkt me logisch als je beld voor iets zoals geen internet dat je dan niet kan kijken?
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 24 aug 2012 12:21
door ciske
C.orrieK schreef:KPN heeft 3 weken geleden per ongeluk onze telefoon, internet en televisie verbinding afgesloten. Onze buren zijn namelijk overgestapt op XS4all en KPN heeft in plaats van hun verbinding de onze afgesloten. Het lukt KNP tot nu toe niet om hun fout te herstellen. We zijn al drie weken aan het bellen en worden belast met allerlei interne technische verhalen waarom het hen niet lukt om hun fout te herstellen. Dat is voor ons irrelevante informatie. Wij zijn al ruim 25 jaar klant bij KPN en eisen dat ze per direct onze verbinding herstellen. Wij zijn zelfstandige ondernemers en afhankelijk van telefoon en internet. Zeker in tijden van crisis kunnen wij dit er helemaal niet bij hebben. Volgens KPN kan het nog wel enkele weken gaan duren voordat ze hun fout hersteld hebben. Dat kan toch niet!!!
Denk niet dat je over wilt stappen? ga langs het juridisch loket in je woonplaats. Vraag daar wat je mogelijk nog kan doen.
Kpn gratis nummer is 0800-0115
Mijn ervaring met KPN is dat ze lak aan klanten hebben.
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 24 aug 2012 12:27
door soldaatje-1995
maar als u geen internet en telefoon en televisie heb hoe kont u dan op dit fprum posten?
mvg soldaatje
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 24 aug 2012 12:30
door ciske
soldaatje-1995 schreef:maar als u geen internet en telefoon en televisie heb hoe kont u dan op dit fprum posten?
mvg soldaatje
Je werk, bieb, intenetcafé , familie , vrienden.
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 24 aug 2012 12:32
door soldaatje-1995
ciske schreef:soldaatje-1995 schreef:maar als u geen internet en telefoon en televisie heb hoe kont u dan op dit fprum posten?
mvg soldaatje
Je werk, bieb, intenetcafé , familie , vrienden.
ah juistem xD srry niet aan gedacht maar vind u het niet zonde om helemaa naar de bieb toe te lopen/rijden om een paar opmerkingen te maken op dit forum?
mvg soldaatje
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 24 aug 2012 12:34
door ciske
Wie weet plaatst TS dit via buren, dat is dichterbij.
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 24 aug 2012 12:37
door soldaatje-1995
ciske schreef:Wie weet plaatst TS dit via buren, dat is dichterbij.
nouja ik zou gewoon bellen tot kpn er helemaal gek van word of overstappen naar upc dat werk tenminste vind ik dan:P
mvg soldaatje
btw bij de mac hebben ze ook gratis wifi xD lkkr met een kroketje er bij
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 24 aug 2012 12:45
door ciske
ik zou gewoon bellen tot kpn er helemaal gek van word
Dan ben je volgend jaar nog aan het bellen.
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 25 aug 2012 12:11
door Har06
[quote="soldaatje-1995quote]
nouja ik zou gewoon
bellen tot kpn er helemaal gek van word
of overstappen naar upc dat werk tenminste vind ik dan:P
mvg soldaatje
btw bij de mac hebben ze ook gratis wifi xD lkkr met een kroketje er bij[/quote]
Kpn is makkelijk bereikbaar via hun bekende nummers.
Tav UPC moet je toch ook de nodige bedenkingen houden, in het algemeen werkt die club goed en voert de 2% btw verhoging niet door
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 25 aug 2012 12:38
door ciske
Kpn is makkelijk bereikbaar via hun bekende nummers.
Je zwetst weer eens Har.
Tav UPC moet je toch ook de nodige bedenkingen houden, in het algemeen werkt die club goed en voert de 2% btw verhoging niet door
Wat heeft UPC nou weer met KPN te maken?
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 25 aug 2012 13:55
door trail46
Har06 schreef:en voert de 2% btw verhoging niet door
Dat is al eerder op dit forum 3 maal ontkracht en dat maakt Har06 gewoon tot een leugenaar.
Wat betekent dit voor mijn factuur?
De meeste bedragen op uw factuur stijgen met 1,68%. Dat is het verschil tussen 19% en 21%. U kunt dit zelf als volgt narekenen.
Deel het huidige bedrag door 119.
Vermenigvuldig de uitkomst met 121.
Rond de einduitkomst af op 2 cijfers achter de komma.
Worden alle tarieven verhoogd?
Nee. Van de volgende diensten blijft het tarief gelijk.
http://www.upc.nl/tarieven/btw-verhoging/
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 25 aug 2012 19:10
door Har06
trail46 schreef:Har06 schreef:en voert de 2% btw verhoging niet door
Dat is al eerder op dit forum 3 maal ontkracht en dat maakt
Har06 gewoon tot een leugenaar.
In de door mij ontvangen mail van UPC staat duidelijk: bij klant Har 06 wordt geen 2 % verhoging door berekend,Trial46 zou het kunnen zijn dat UPC verschillende uitvoeringsmodules heeft ?.Beticht mij niet van leugens, link doorgestuurd.
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 25 aug 2012 19:14
door ciske
Har06 schreef:trail46 schreef:Har06 schreef:en voert de 2% btw verhoging niet door
Dat is al eerder op dit forum 3 maal ontkracht en dat maakt
Har06 gewoon tot een leugenaar.
In de door mij ontvangen mail van UPC staat duidelijk: bij klant Har 06 wordt geen 2 % verhoging door berekend,Trial46 zou het kunnen zijn dat UPC verschillende uitvoeringsmodules heeft ?.Beticht mij niet van leugens, link doorgestuurd.
Nee hoor , Har hoeft dat niet te betalen, iedereen wel maar Har niet
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 25 aug 2012 19:55
door trail46
Har06 schreef:trail46 schreef:Har06 schreef:en voert de 2% btw verhoging niet door
In de door mij ontvangen mail van UPC staat duidelijk: bij klant Har 06 wordt geen 2 % verhoging door berekend,Trial46 zou het kunnen zijn dat UPC verschillende uitvoeringsmodules heeft ?
Zeker, dat kan.Het is mogelijk dat jij precies die diensten hebt waar de btw verhoging niet word door gevoerd maar je kunt niet stellen dat UPC dus de btw-verhoging niet doorvoert op verschillende diensten en dus niemand een hogere rekening krijgt. Trouwens, waarom lees je niet gewoon de link van de site van UPC zelf, daar staat heel iets anders dan dat wat jij hier anderen probeert wijs te maken.En voor je nu denkt dat ik UPC aan het bashen ben kan ik je zeggen dat ik Internet/Analoge tv/Digitale tv/ HD-recorder/meest uitgebreide HD-zenderpakket en Digitale telefoon met Europa bellen heb dus dat valt reuze mee. Echter wel de waarheid blijven vertellen en niet roepen dat UPC in het algemeen de BTW niet doorberekend want dat is wel zo. Speciaal voor Har06 nog een keer de link hoe het nu echt zit.
http://www.upc.nl/tarieven/btw-verhoging/
Nu niet meer zeuren hoor Har06.
Ik heb mijn standpunt onderbouwd en tot nu toe roep jij maar wat, dus plaats eens(geanonimiseerd) jou rekening waarin staat dat jij Over de totale nieuwe rekening geen BTW verhoging betaald.
Wat betekent dit voor mijn factuur?
De meeste bedragen op uw factuur stijgen met 1,68%. Dat is het verschil tussen 19% en 21%. U kunt dit zelf als volgt narekenen.
Deel het huidige bedrag door 119.
Vermenigvuldig de uitkomst met 121.
Rond de einduitkomst af op 2 cijfers achter de komma.
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 26 aug 2012 10:15
door ciske
Nu niet meer zeuren hoor Har06. Ik heb mijn standpunt onderbouwd en tot nu toe roep jij maar wat, dus plaats eens(geanonimiseerd) jou rekening waarin staat dat jij Over de totale nieuwe rekening geen BTW verhoging betaald.
Dit soort vragen gaat Har nooit op in, daar is die te schijterig voor , want dan blijkt dat die geen eerlijke antwoorden heeft.
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 27 aug 2012 12:10
door Har06
Nu niet meer zeuren hoor Har06. Ik heb mijn standpunt onderbouwd en tot nu toe roep jij maar wat, dus plaats eens(geanonimiseerd) jou rekening waarin staat dat jij Over de totale nieuwe rekening geen BTW verhoging betaald Citaat.
Wat een vraagstelling, de BTW verhoging moet nog landelijk doorgevoerd worden,ik zal bij UPC een verzoek doen om mijn rekening van naam etc te ontdoen en op de forum te plaatsen:), het moet toch niet zotter worden
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 27 aug 2012 12:26
door ciske
Har06 schreef:Nu niet meer zeuren hoor Har06. Ik heb mijn standpunt onderbouwd en tot nu toe roep jij maar wat, dus plaats eens(geanonimiseerd) jou rekening waarin staat dat jij Over de totale nieuwe rekening geen BTW verhoging betaald Citaat.
Wat een vraagstelling, de BTW verhoging moet nog landelijk doorgevoerd worden,
ik zal bij UPC een verzoek doen om mijn rekening van naam etc te ontdoen en op de forum te plaatsen:), het moet toch niet zotter worden
Je kan dat niet zelf? Dit is totaal geen antwoord, je ontwijkt alle normale antwoorden die er gevraagd worden aan jou.
Wel overal schreeuwen dat jij geen btw verhoging hoeft te betalen (lijkt me sterk) maar niks bewijzen.
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 27 aug 2012 12:43
door Har06
U heeft vorige week van ons een e-mail ontvangen met hierin een onjuiste boodschap over de btw-verhoging van uw UPC-abonnement. Onze excuses. Hieronder vindt u de juiste boodschap.
Nieuws over het btw-tarief van uw UPC-abonnement
Uw klantnummer:
Geachte
U heeft een abonnement voor UPC Kabel TV en Radio, Digitale TV, Internet en Bellen. De kosten van uw abonnement zijn inclusief 19% btw. Vanaf 1 oktober verhoogt de overheid het algemene btw-tarief in Nederland naar 21%.
Deze btw-verhoging leidt tot een aanpassing van uw maandelijkse abonnementskosten van uw UPC-diensten.
Heeft u uw abonnement afgesloten naar aanleiding van een actie? Dan houdt u gewoon uw voordeel ten opzichte van het verhoogde tarief.
Aan uw dienst(en) zelf verandert niets.
Heeft u vragen?
Kijk dan op upc.nl/btw voor meer informatie over het nieuwe btw-tarief.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Trial , bovenstaand een kopiemail van UPC, zie eerste bold alinea ervan waarvan de inhoud duidelijk is en de basis van mijn lijntjes was. Fouten kunnen gemaakt worden ook door UPC:)
Ciske jij hoeft op mij niet te reageren,aangezien ik jouw verhaaltjes/sneren niet meer lees
Re: KPN maakt fout, al 3 wkn!! zonder internet, tel., televisie
Geplaatst: 27 aug 2012 12:55
door ciske
Har06 schreef:U heeft vorige week van ons een e-mail ontvangen met hierin een onjuiste boodschap over de btw-verhoging van uw UPC-abonnement. Onze excuses. Hieronder vindt u de juiste boodschap.
Nieuws over het btw-tarief van uw UPC-abonnement
Uw klantnummer:
Geachte
U heeft een abonnement voor UPC Kabel TV en Radio, Digitale TV, Internet en Bellen. De kosten van uw abonnement zijn inclusief 19% btw. Vanaf 1 oktober verhoogt de overheid het algemene btw-tarief in Nederland naar 21%.
Deze btw-verhoging leidt tot een aanpassing van uw maandelijkse abonnementskosten van uw UPC-diensten.
Heeft u uw abonnement afgesloten naar aanleiding van een actie? Dan houdt u gewoon uw voordeel ten opzichte van het verhoogde tarief.
Aan uw dienst(en) zelf verandert niets.
Heeft u vragen?
Kijk dan op upc.nl/btw voor meer informatie over het nieuwe btw-tarief.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Trial , bovenstaand een kopiemail van UPC, zie eerste bold alinea ervan waarvan de inhoud duidelijk is en de basis van mijn lijntjes was. Fouten kunnen gemaakt worden ook door UPC:)
Ciske jij hoeft op mij niet te reageren,aangezien ik jouw verhaaltjes/sneren niet meer lees
Ik reageer toch
Sinds wanneer heb jij een aanbieding? Die duurt geen jaren, dus het klopt niet Har