LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scherm Samsung Galaxy S3 kapot

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
emmetje13

Scherm Samsung Galaxy S3 kapot

Ongelezen bericht door emmetje13 »

Ik heb een klacht ingediend bij radar over de slechte kwaliteit van de samsung Galaxy SIII. Mijn zoontje liet em vallen van 50cm hoog en bam de rechter onderhoek van mn scherm zit vol barstjes. Zag op internet veel van dit soort berichten. Van een telefoon van 600 euro mag je verwachten dat ie tegen een stootje kan!! Zijn er meer mensen met een kapot scherm meld dit aub bij Radar, samen staan we sterk!

http://www.trosradar.nl/paginas/contact/

rozemarijntje

Re: Scherm Samsung Galaxy S3 kapot

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

het is een toestel dat heel dun,licht en vrij kwetsbaar is...50 cm is dan voor een telefoon best een klap.

ik ken de s3 heb hem zelf ..

weet wel dat er klachten zijn van scheurtjes aan de zijkant..
als ik mijn ipad van 800 euro laat vallen zonder hoesje denk ik ook niet dat die het erg prettig vind??(met hoesje ook niet)

met dit soort dingen moet je uitkijken.

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

Als ik van een stoepje van 10cm hoog afval omdat ik me verstap,kan ik ook zomaar mn enkel breken,

Oftewel,het is een gebruikersschade,een apparaat wat kapot kan..

Ymko

Ongelezen bericht door Ymko »

Als ik een appraat aanschaf van 600 euries laat ik er niet zomaar een kind mee spelen, dat is vragen om moeilijkheden, bovendien bepaalt niet de prijs of het apparaat stevig genoeg is maar het soort apparaat.
Een stofzuiger van 600E zal niet zo gauw kapot zijn als hij valt!!!

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ja mich24 dat het gebruikersschade is weet ts zelf ook wel. Waar het ts om gaat is dat het voor zo`n duur toestel niet normaal is dat ie na 1x vallen kapot gaat.

Oke, een telefoon is er niet voor om te laten vallen, maar het kan een keer gebeuren. Moet zeggen, mijn veel goedkopere LG is al tig keer gevallen, nou die leeft nog steeds, niks mee aan t handje.

mich24

Kan ik een heel verhaal van maken,maar heeft gewoon vaak te maken met de productie en de kwaliteit van het product,ongeacht de prijs.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

sephora30 schreef:Ja mich24 dat het gebruikersschade is weet ts zelf ook wel. Waar het ts om gaat is dat het voor zo`n duur toestel niet normaal is dat ie na 1x vallen kapot gaat.

Oke, een telefoon is er niet voor om te laten vallen, maar het kan een keer gebeuren. Moet zeggen, mijn veel goedkopere LG is al tig keer gevallen, nou die leeft nog steeds, niks mee aan t handje.
Stel je dure 3 D TV valt van het sitebord/kastje.
Dus dan mag deze niet stuk zijn, omdat hij duur is?
Als je iets laat vallen, is het gebruikersschade, maar dat heb je al geschreven.
Dat je LG al verschillende keren gevallen is, heeft niets met deze topic te doen, en je mag blij zijn, dat jouw goedkope LG nog werkt.

Nicky_The

Ongelezen bericht door Nicky_The »

Er is ook een stoot vaste Galaxy, wellicht is dit beter voor een kind ;)

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

50 cm? Inderdaad zeer grote kans dat er glasschade is.
Waarschijnlijk is het zelfs meer dan 50 cm gevallen.
Dit soort telefoons zijn ook niet geschikt voor kinderhanden.
Van mij geen medelijden.
Heeft niets met slechte kwaliteit te maken , je kiest voor een gadget met veel glas en inderdaad glas gaat makkelijk kapot.

emmetje13

Ik geloof niet dat ik om medelijden gevraagd heb, en ook niet om advies voor kinderspeelgoed. :wink:
Mijn oude Nokia touchscreen is meerdere keren gevallen zonder een centje pijn. Ik ging eerst uit van domme pech, verkeerd terecht gekomen. Ging toen op internet kijken voor reparatie en zag alarmerend veel berichten over kapotte schermen. Ga maar eens bij een reparateur vragen hoeveel s3's hij al gezien heeft met een kapot scherm in de korte periode dat deze op de markt is. Natuurlijk heeft de eigenaar de verantwoording voor het gebruik. Maar ook van een fabrikant mag verwacht worden dat deze een duurzaam product aflevert.
Laatst gewijzigd door emmetje13 op 26 aug 2012 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.

emmetje13

nevermind schreef:
sephora30 schreef:Ja mich24 dat het gebruikersschade is weet ts zelf ook wel. Waar het ts om gaat is dat het voor zo`n duur toestel niet normaal is dat ie na 1x vallen kapot gaat.

Stel je dure 3 D TV valt van het sitebord/kastje.
Dus dan mag deze niet stuk zijn, omdat hij duur is?
Als je iets laat vallen, is het gebruikersschade, maar dat heb je al geschreven.
Dat je LG al verschillende keren gevallen is, heeft niets met deze topic te doen, en je mag blij zijn, dat jouw goedkope LG nog werkt.
Een tv vergelijken met een telefoon is een gevalletje appels met peren. Tenzij jij de hele dag met je tv aan je oor loopt :P
Het risico dat een telefoon ooit een keer valt is behoorlijk groot. Je mag daarom best verwachten dat een fabrikant een valtest uitvoert.

Nicky_The

Volgens mij is Samsung een merk die die nieuwste dingen voor een van de leukste prijzen op de markt brengt. Helaas is mijn ervaring (als verkoper) dat alle Samsung toestellen sneller stuk gaan als bijvoorbeeld een Nokia. Daar in tegen is Nokia in vergelijking met Samsung wel een duurder merk.

Mijn inziens is het gewoon een prijs-kwaliteit verhouding :)

mich24

Onzin Nicky,weet niet waar je werkt...

Nicky_The

mich24 schreef:Onzin Nicky,weet niet waar je werkt...
Bij een 30 jarig bedrijf met nog een eigen technische dienst.

rozemarijntje

Nicky

Ben het niet helemaal met je eens ,sorry :oops:
Maar heb hier een apparaat staan dat al 18 jr werkt!
Ik heb erg veel van samsung en eerlijkheids halve niet het goedkoopste spul..
En ook nooi,ik klop het even af ,problemen..

Nicky_The

rozemarijntje schreef:Nicky

Ben het niet helemaal met je eens ,sorry :oops:
Maar heb hier een apparaat staan dat al 18 jr werkt!
Ik heb erg veel van samsung en eerlijkheids halve niet het goedkoopste spul..
En ook nooi,ik klop het even af ,problemen..
Heb het ook over de mobieltjes die veel gebruikt worden en 'in' zijn ;)

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

emmetje13 schreef:Mijn zoontje liet em vallen van 50cm hoog en bam de rechter onderhoek van mn scherm zit vol barstjes. Zag op internet veel van dit soort berichten. Van een telefoon van 600 euro mag je verwachten dat ie tegen een stootje kan!!
Je beweerd dat je van een (mobiele) telefoon van zes 600 euro mag verwachten dat deze geschikt is om te laten vallen vanaf 50cm hoog. En je beweerd dat de telefoon vanaf deze hoogte is gevallen.

De verkoper zal beide stellingen betwisten. De verkoper zal er op wijzen dat normaal gebruik van een mobieltje is om deze mee te nemen en er mee te kunnen bellen, maar dat het laten vallen van 50cm hoogte hier niet onder valt. Bovendien zal de verkoper aangeven dat niet na te gaan is van welke hoogte de telefoon is gevallen en deze stelling daarom betwisten.

Zonder nadere toelichting is een dergelijke claim gedoemd om te falen.

emmetje13

Je beweerd dat je van een (mobiele) telefoon van zes 600 euro mag verwachten dat deze geschikt is om te laten vallen vanaf 50cm hoog. En je beweerd dat de telefoon vanaf deze hoogte is gevallen.

De verkoper zal beide stellingen betwisten. De verkoper zal er op wijzen dat normaal gebruik van een mobieltje is om deze mee te nemen en er mee te kunnen bellen, maar dat het laten vallen van 50cm hoogte hier niet onder valt. Bovendien zal de verkoper aangeven dat niet na te gaan is van welke hoogte de telefoon is gevallen en deze stelling daarom betwisten.

Zonder nadere toelichting is een dergelijke claim gedoemd om te falen.
Waar het mij om gaat is dat er volgens mij meer glasschade is aan de s3 als gebruikelijk. Dit zou er op kunnen wijzen dat de kwaliteit van gorilla glass 2 minder is als wenselijk of dat er teveel druk op het glas staat oid. Zal niet het eerste foutje zijn in de s3, er waren al problemen met de blauwe cover (uitgestelde release) en er zijn problemen met spontaan ontstane haarscheurtje in de cover, dit wordt overigens door samsung onder garantie hersteld. Inmiddels is bekend dat bij deze mensen ook het scherm vervangen is omdat dit één geheel vormt met de cover. Vandaar dat ik wat argwanend ben geworden wat betreft de kwaliteit van de s3.

rozemarijntje

Dat vd haarscheurtjes is idd bekent..problemen die er waren met leveren van blauwv,kwam doordat de kleur vd cover niet goed was...zoiets.
Voor of achterkant was niet,afijn ik heb daarom moeten wachten...geeft niet,was t waard :wink:

Hij is wel iel,in de zin van,kijk uit,dun ,ja en dat gaat tenkoste van misschien stevige kwaliteid?

Bij mij is hij perfect,en ja vallen dat blijft gevaarlijk met alle merken..

nicky :oops: :oops:

rozemarijntje

Koop gelijk een folie voor op je schermpje krijg je daar ook geen kras..

Overigens mijn man heeft hem en geen problemen..vanaf dat hij uitkwam ...
Is bekent dat hij erg iel is..
Liet hem ook per ongeluk vallen maar gelukkig niks..viel wel op vloerkleed scheelt denk ik

Gesloten