KPN en hun 'verrotte' facturatie
Geplaatst: 26 aug 2012 15:54
Wie heeft dat ook bij KPN,dat ze de meest onmogelijk factuurfouten maken,en je het dan eerst moet betalen en dan moet smeken om een credit?
Je maakt afspraken met KPN,staat zwart op wit op papier,en vervolgens negeren ze volledig de beloofde korting,en voor het gemak bereken ze nog eens diensten dubbel,waardoor mn factuur 3x zo hoog is geworden.
Bij KPN krijg je het niet in hun botte kop om uit te leggen dat ze fout zitten,ruim 48!!!!! minuten aan de lijn om enigzins door te dringen. Eerst betalen,en dan moet je maar hopen op een credit de volgende maand.
Wie stoot ook wel eens tegen deze arrogante muur op van KPN? Met hun motto,wij bepalen het wel even allemaal voor de klant,en een excuus die zullen wij niet geven??
Overigens is dit maar een topje van wat ik in het verleden allemaal heb meegemaakt met KPN.
Kort voorbeeld: je krijg 120 euro vaste klantenkorting. Wat doet KPN? Die schrijven die 120 euro gewoon af en dreigen nadat ik dat,natuurlijk,storneer,met afsluiting. en maar bellen en bellen a 0,10 cent per minuut.
Twee wijzigingsbrieven sturen,met totaal andere omschrijvingen,en juist diegene gebruiken waar het voor de klant in het nadeel uitkomt. enz enz enz....
Tip voor mensen, vertrouw KPN Nooit,maar dan ook NOOIT in hun correspondentie,als het er op aankomt krijgt altijd het SYSTEEM de schuld,want die doet het fout,want mensen werken er blijkbaar niet bij KPN.
gelukkig werkt 0800-0402 al,en is het nu gratis..
Je maakt afspraken met KPN,staat zwart op wit op papier,en vervolgens negeren ze volledig de beloofde korting,en voor het gemak bereken ze nog eens diensten dubbel,waardoor mn factuur 3x zo hoog is geworden.
Bij KPN krijg je het niet in hun botte kop om uit te leggen dat ze fout zitten,ruim 48!!!!! minuten aan de lijn om enigzins door te dringen. Eerst betalen,en dan moet je maar hopen op een credit de volgende maand.
Wie stoot ook wel eens tegen deze arrogante muur op van KPN? Met hun motto,wij bepalen het wel even allemaal voor de klant,en een excuus die zullen wij niet geven??
Overigens is dit maar een topje van wat ik in het verleden allemaal heb meegemaakt met KPN.
Kort voorbeeld: je krijg 120 euro vaste klantenkorting. Wat doet KPN? Die schrijven die 120 euro gewoon af en dreigen nadat ik dat,natuurlijk,storneer,met afsluiting. en maar bellen en bellen a 0,10 cent per minuut.
Twee wijzigingsbrieven sturen,met totaal andere omschrijvingen,en juist diegene gebruiken waar het voor de klant in het nadeel uitkomt. enz enz enz....
Tip voor mensen, vertrouw KPN Nooit,maar dan ook NOOIT in hun correspondentie,als het er op aankomt krijgt altijd het SYSTEEM de schuld,want die doet het fout,want mensen werken er blijkbaar niet bij KPN.
gelukkig werkt 0800-0402 al,en is het nu gratis..