| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weekend weg met het forum
-
toet
weekend weg met het forum
Waarom gaat het forum het weekend niet op slot.Juist dan zijn er mensen die het heerlijk vinden om op onbeschofte manier andere te beledigen en een taal uit te slaan die alleen in achterbuurten voorkomt vaak in gezinnen met drankproblemen en geesterlijke achterstand onopgevoed en niet in staat op een gewone manier te communiceren.Grapjes weet ik te waarderen maar dat grove moet hier verdwijnen.Vraag aan radar heel de week is er ruimte om met elkaar van gedachten te wisselen,het is goed dat er ook een tijd is van rust en daarom vraag ik sluit dit het weekend.toet
-
Ron uit Den Haag
Re: weekend weg met het forum
Hoi Toet,
Het beste is ze gewoon te negeren en vooral niet mee communiceren.
groet, Ron.
Het beste is ze gewoon te negeren en vooral niet mee communiceren.
groet, Ron.
-
toet
Goedemorgen Ron.Ik reageer ook niet op hun wat ik in het verleden wel deed.Soms denk ik dat ze uit een of ander tehuis het weekend naar huis mogen en dan niets anders doen hebben dan hun gal te spuwen.Wie weet een tehuis met tralies in ieder geval helemaal fris zijn ze niet.groetjes toet
-
toet
Dat iemand boos is oke.Iedereen schrijf in zijn kwaadheid wel eens iets waar hij de volgende dag denk o had ik maar niet gedaan.Maar wat er in het weekend geschreven wordt gaat toch alle perken te buiten.Nog 1 keer radar sluit het forum in het weekend.5 dagen is toch genoeg om met elkaar berichten te wisselen.Rust is zo belangrijk.Vijf dagen met die enge man bruneel zijn er al vijf te veel.toet
-
Willie
Toet is echt geen zeur het was het weekend bar en boos
verschrikkelijk ik ben het met Toet eens weekend op slot
want mensen een beetje beledigen dat hoeft van mij niet
willie
verschrikkelijk ik ben het met Toet eens weekend op slot
want mensen een beetje beledigen dat hoeft van mij niet
willie