Pagina 1 van 1

BEN Sim only klacht

Geplaatst: 27 aug 2012 14:25
door ede6
Ik ben als BEN abonnee zo stom geweest mijn internetpakket uit te breiden (van 500Mb naar 1Gb), sindsdien is mijn hele internetverbinding eruit geknikkerd bij Ben. Nu al 12 dagen. Ongehoord. Al tig keer gebeld en gemaild, je wordt almaar afgescheept, dat "de technische dienst per email binnenkort contact met je zal opnemen". Al 12 dagen zonder netwerktoegang! Die kids van de klantenservice zelf kunnen nog geen 12 minuten zonder bereik! Kreeg per mail excuses, dat het probleem nu duidelijk is, en De Groeten Van Ben. Maar opgelost ho maar. En hoe krijg je in hemelsnaam een leidinggevende aan de lijn?!
Wat te doen, ik ben laaiend, iemand nog tips?

Re: BEN Sim only klacht

Geplaatst: 27 aug 2012 15:01
door Starr
Je abonnement opzeggen. Ben's service is pet.

Re: BEN Sim only klacht

Geplaatst: 29 aug 2012 00:00
door masterddt
Vraag naar ben;)

Wat ik gedaan heb aan de kids is Het adres waar de klachten naar toe moeten.
Dit staat voor hun op papier en kunnen ze zo oplezen;).
Hier een aangetekende brief naar toe sturen. Met uitleg van de klacht.

Ik heb van ben netje een oplossing gekregen.
Probleem is erna ook daadwerkelijk opgelost.