| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hema fotoalbum
-
merydijkhuizen
hema fotoalbum
Ik bestelde bij de hema een fotoalbum en tegelijk met mijn bestel bevestiging kreeg ik een kortingscode van 20%.
Volgens hen kan ik die niet meer verzilveren omdat zij niet met terugwerkende kracht kunnen werken. Nu is het zo dat ik helemaal nog niet betaald heb. Iemand enig idee of ik recht heb op deze korting?
Groetjes Méry
Volgens hen kan ik die niet meer verzilveren omdat zij niet met terugwerkende kracht kunnen werken. Nu is het zo dat ik helemaal nog niet betaald heb. Iemand enig idee of ik recht heb op deze korting?
Groetjes Méry
-
witte angora
Re: hema fotoalbum
Die kortingscode is bedoeld voor je volgende aankoop.merydijkhuizen schreef:Ik bestelde bij de hema een fotoalbum en tegelijk met mijn bestel bevestiging kreeg ik een kortingscode van 20%.
Groetjes Méry
Was ook mijn eerste gedachte, maar hoeft niet persé.witte angora schreef:Die kortingscode is bedoeld voor je volgende aankoop.
Op de site van de Hema valt hier te lezen:
Ligt er ook een beetje aan wat TS precies besteld heeft.extra zomerkorting
20% korting op grote en extra grote fotoalbums, zodat je er nog meer vakantiefoto's in kwijt kunt!
Tot en met 4 september. Gebruik de actiecode: HEMVAKAN2
Maarja dan moet de actiecode meestal wel ingevuld worden tegelijkertijd bij het plaatsen van de bestelling.
De code vul je in tijdens je bestelling, of je daarbij wel of niet al gelijk betaald maakt niks uit.
Nergens kun je een code achteraf nog inwisselen.
Nergens kun je een code achteraf nog inwisselen.
-
merydijkhuizen
Ik heb het boek besteld wat in aanmerking komt voor de korting. Alleen kreeg ik die code 2 minuten later.
De hema heeft een afdeling fotoboeken gedrukt op gewoon papier en een afdeling gedrukt op foto papier, welke ik heb besteld. De afdeling van het gewone papier leek het logisch dat ik de korting gewoon zou krijgen omdat er ook helemaal nog geen betaling gedaan is.
De hema heeft een afdeling fotoboeken gedrukt op gewoon papier en een afdeling gedrukt op foto papier, welke ik heb besteld. De afdeling van het gewone papier leek het logisch dat ik de korting gewoon zou krijgen omdat er ook helemaal nog geen betaling gedaan is.
-
rozemarijntje
zo willen ze je aanmoedingen om snel weer leuk fotoboek te maken, en dan te bestellen met 20% korting.. 
Er is niks logisch aan dat je een korting zou krijgen NA een bestelling.
De korting is bedoeld om je te lokken weer een keer een ander fotoboek te kopen.
Krij bij Zalando ook altijd een kortingsvoucher in de doos met schoenen of je nu al betaald hebt of niet. Bedoelt dus voor je volgende aankoop.
De korting is bedoeld om je te lokken weer een keer een ander fotoboek te kopen.
Krij bij Zalando ook altijd een kortingsvoucher in de doos met schoenen of je nu al betaald hebt of niet. Bedoelt dus voor je volgende aankoop.
-
merydijkhuizen
Ben ik het niet mee eens, in verschillende winkels ( waaronder wehkamp ) word je korting nog verrekend zolang je retour recht hebt!
-
rozemarijntje
ja,maar niet elk bedrijf hanteert nu eenmaal dezelfde voorwaarden,ik lees nu op de site van de hema..
nu 20% korting op je TWEEDE foto boek,dus lees eens alles op u gemak !kijk wat er staat.
nu 20% korting op je TWEEDE foto boek,dus lees eens alles op u gemak !kijk wat er staat.
-
merydijkhuizen
Ik heb echt heel goed gelezen en de code die ik heb is niet die op de site staat, maar die ik over de mail heb gekregen en die is echt anders!
-
rozemarijntje
misschien heb ik er over heen gelezen? maar heeft u al contact gehad met de hema? en wat zeggen die
rozemarijntje schreef:misschien heb ik er over heen gelezen? maar heeft u al contact gehad met de hema? en wat zeggen die
merydijkhuizen schreef: Volgens hen kan ik die niet meer verzilveren omdat zij niet met terugwerkende kracht kunnen werken.
-
merydijkhuizen
de ene afdeling zegt korting toevoegen aan bestelling en de uiteindelijke afdeling meent dat dit niet kan. Zitten lekker op 1 lijn.
Op een fotoboek is geen normaal retourrecht, behalve als er echt iets mis is gegaan met afdrukken en het product afwijkt van hetgeen besteld. Een fotoboek is persoonlijk en speciaal door u samengesteld en voor u gedrukt. Daar kunt u niet even kijken of het bevalt of niet.merydijkhuizen schreef:Ben ik het niet mee eens, in verschillende winkels ( waaronder wehkamp ) word je korting nog verrekend zolang je retour recht hebt!
Dat de bedrijven dit normaliter doen als er nog retourrecht is, is op zich nog te begrijpen. Anders zou de klant eerst terugsturen en dan alsnog opnieuw bestellen met de kortingscode. Dus is het alleen maar makkelijk dit zo te doen. Maar eigenlijk is het helemaal niet relevant wat andere bedrijven doen. U kunt ook niet boodschappen gaan doen bij de appie en zeggen bij de jumbo kost het maar zoveel.
U was het toch eens met de prijs op het moment van bestellen ? Bovendien waar gaat het helemaal over ? 2 euri ofzo.
Wat staat er precies in die bevestigingsmail ? Zoiets is bijna altijd voor de volgende bestelling binnen een bepaalde tijd.
-
merydijkhuizen
2 euri??? Heb je zeker nog nooit een goed gevuld foto boek gemaakt?!
-
rozemarijntje
ja dan houd het op,lekker als de ene afdeling niet weet wat de andere afdeling voor afspraken maakt
nee zo.n foto boek kost wel iets meer...maar emmy heeft het over de korting,maar 2 euro ,het is wel iets meer emmy
helemaal als je veel foto's maakt...
nou ja?sorry ik weet het ook niet...heb je lekker veel aan weet ik
nee zo.n foto boek kost wel iets meer...maar emmy heeft het over de korting,maar 2 euro ,het is wel iets meer emmy
nou ja?sorry ik weet het ook niet...heb je lekker veel aan weet ik
Precies ik had het over de korting en 2 euri was een voorbeeldje. Ik heb best wel al wat fotoboeken gemaakt en meestal was ik zo tussen de 20 en 30 euro kwijt voor een boek terwijl het best goedkoper had gekund. Dan zouden we praten over 4 tot 6 euro korting. Incidenteel ook best wel een duurder boek besteld.rozemarijntje schreef:nee zo.n foto boek kost wel iets meer...maar emmy heeft het over de korting,maar 2 euro ,het is wel iets meer emmy![]()
Rechten heb je sowieso niet want Hema mag in deze haar eigen beleid bepalen. Dus als het niet kan kan het niet.
Als het om een groot bedrag gaat kan je natuurlijk wel gewoon blijven pushen bij de Hema
Als het om een groot bedrag gaat kan je natuurlijk wel gewoon blijven pushen bij de Hema
-
witte angora
Dit topic lezende, zou de Hema er haast spijt van krijgen dat ze die korting gegeven hebben. 
Sja misschien bedenken ze zich de volgende keer wel weer.witte angora schreef:Dit topic lezende, zou de Hema er haast spijt van krijgen dat ze die korting gegeven hebben.