t.a.v. 'deoxxiomedewerker' in de hoop dat hij deze ellende in goede banen weet te leiden alsnog
Enkele weken geleden meldt ik mij aan bij oxxio, ik verbruik niet veel en een iPad is toch een leuk dingetje.
Allereerst vond ik het al merkwaardig dat bij een spoedaanmelding mijn recht bij de wet van koop op afstand verviel, wat inhieldt dat ik niet meer 7 dagen bedenktijd had. Afijn, de aanmelding doorgelopen en dan komt de bandopname;
of ik wel overal luid en duidelijk ja wil zeggen als ik akkoord ben met wat er gezegd wordt; JA.
Bij het opnoemen van mijn persoonsgegevens + leveringsadres maakte ze de fout door te zeggen huisnummer 1, ik reageerde uiteraard niet met 'JA' want dit moest zijn 1C en ik melde haar dit eerst en met de mededeling dat dit wel goed geregistreerd stond bij haar kwam toen toch mijn welwillige 'JA'.
Omdat het een spoedaanmelding betrof verwachte ik toch al vrij vlot de meterstanden kaart etc. Dit werd mij via de mail, die ik dan wel weer juist ontving ook al aangegeven. En ik ontving maar niets. Tot ik vandaag de brievenbus leegmaakte en de buurman van, jawel, nummer 1 naar beneden kwam aanlopen met 2 stuks enveloppen met het OXXIO logo daarop prijkend. Weliswaar aan mij gericht op hun adres.
En daar begint het gedonder..
Mijn buren, klant bij essent, afgemeld bij Essent. Ik heb gevraagd bij OXXIO zonet na telefonisch contact (a 15 ct per minuut + mobiele kosten) of ze dit konden omkeren. Hetgeen ook nog wel eens 'misgaat' ofwel gewoon niet uitgevoerd wordt want ja een aanmelding, is en blijft een aanmelding. Hopelijk dat dit goed gaat en mijn buren hier in ieder geval niet nog meer last van gaan krijgen.
Ik nog steeds geen leverancier bekend bij de netbeheerder en dat zal niet lang meer duren of ze komen hier straks de boel nog afsluiten ook. Door een fout van een dame, een fout waar ik haar nota bene nog op wijs ook, vervolgens wordt weggewimpeld met de mededeling dat ze zich verspreekt en vervolgens het wel verkeerd vastleggen, ik hier nu kosten maak om te bellen, mijn buren kosten maken.
Hoe kan het dat een bedrijf zo slecht georganiseerd is, dat zulke mensen daar werken. Daar zit toch geen steekje klantenbelang in, laat staan bedrijfsbelang want OXXIO krijgt hierdoor ook niet bepaald een goede naam.
Het was mij al paar keer afgeraden maar bij een vriend van me, die ook megedaan had aan de iPad actie en hier totaal geen problemen had ervaren, heb ik het toch aangedurft. Helaas of niet?
ik hoop dat hier iets mee gedaan wordt en dat ze dit goed oppakken. ik houd jullie in ieder geval op de hoogte.
zo niet, dan is dit weer een gevalletje 'wees gewaarschuwd' jegens OXXIO....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OXXIO flikt het em weer
Re: OXXIO flikt het em weer
Volgens mij bent u Oxxio gevalletje nummer 123458762598521 en het is een drama om het goed te krijgen. Maar wees gerust, u behoort in ieder geval tot een grote groep. Want ook bij Nuon, Essent, enz enz enz enz gaat het in de meeste gevallen ook fout. Dit fenomeen duurt inmiddels ook al ongeveer een jaar of 20 denk ik.
Mijn advies: Loopt het soepel en correct, ga niet wisselen. Je bespaart meer als je elke dag 1 minuut iets minder gas geeft op de snelweg dan telkens dat overstappen.
Nu maar wachten op een gedreven Oxxio-medewerker..
Mijn advies: Loopt het soepel en correct, ga niet wisselen. Je bespaart meer als je elke dag 1 minuut iets minder gas geeft op de snelweg dan telkens dat overstappen.
Nu maar wachten op een gedreven Oxxio-medewerker..
-
deoxxiomedewerker
- Contacteer:
Re: OXXIO flikt het em weer
Beste freax187,
U geeft aan dat u tijdens uw aanmelding bij Oxxio heeft doorgegeven dat u op huisnummer 1 met toevoeging C woont. Tijdens het verkoopgesprek heeft u Oxxio hier nogmaals op gewezen. Nu blijkt het toch mis te zijn gegaan.
Allereerst bieden wij onze excuses aan voor deze vergissing. Om tot een oplossing te komen dient de aanmelding op het verkeerde huisnummer, met terugwerkende kracht, te worden aangeboden aan de vorige leverancier en op naam van uw buurman.
Om dit voor u in orde te kunnen maken, hebben wij uw gegevens nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw gegevens te e-mailen naar [email protected]? We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Als laatst willen wij laten weten dat Oxxio geen hoog tarief hanteert voor het 0900- nummer. Onze klantenservice is te bereiken voor een lokaal tarief.
Met vriendelijke groet,
Michaël
Oxxio Nederland bv
U geeft aan dat u tijdens uw aanmelding bij Oxxio heeft doorgegeven dat u op huisnummer 1 met toevoeging C woont. Tijdens het verkoopgesprek heeft u Oxxio hier nogmaals op gewezen. Nu blijkt het toch mis te zijn gegaan.
Allereerst bieden wij onze excuses aan voor deze vergissing. Om tot een oplossing te komen dient de aanmelding op het verkeerde huisnummer, met terugwerkende kracht, te worden aangeboden aan de vorige leverancier en op naam van uw buurman.
Om dit voor u in orde te kunnen maken, hebben wij uw gegevens nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw gegevens te e-mailen naar [email protected]? We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Als laatst willen wij laten weten dat Oxxio geen hoog tarief hanteert voor het 0900- nummer. Onze klantenservice is te bereiken voor een lokaal tarief.
Met vriendelijke groet,
Michaël
Oxxio Nederland bv