gratis Ipad via Online geen garantie??
Geplaatst: 03 sep 2012 21:28
Ik heb eind december 2011 een abonnement afgesloten bij Online (T-Mobile) voor Internet+bellen, hierbij kreeg ik dan gratis een Ipad 1 geleverd. In februari 2012 is mijn abonnement opgeleverd en begin maart heb ik de Ipad ontvangen.
Helaas laadde eind juli (dus na amper 4 maanden gebruik) de batterij van de Ipad niet meer op en bovendien kon ik geen verbinding met Itunes maken.
Toen ik de klantenservice van Online belde adviseerde men mij om contact op te nemen met Dimass, het bedrijf wat de Ipad verzonden heeft.
In de brief die destijds bij de zending zat stond dat ik recht heb op 1 jaar garantie en het adres van Dimass waar ik de IPad naartoe kon sturen.
Ik heb de Ipad eind juli opgestuurd naar Dimass, deze zou hem weer doorsturen naar de reparatiedienst.
Na 3 weken kreeg ik een email van Dimass met daarbij een offerte van Dynafix (de reparatiedienst) voor de reparatie c.q. vervangingskosten à € 365,- van de Ipad, daar de reparatie niet onder garantie viel. Indien ik de ongerepareerde Ipad retour wilde ontvangen zou ik bijna 50 euro onderzoekskosten moeten betalen.
Bij navraag bij Dynafix (de reparatiedienst) waarom het niet onder garantie viel kreeg ik te horen dat zij bij Apple hadden geinformeerd en daar te horen hadden gekregen dat deze Ipad reeds in december 2010 (!) was aangeschaft en dat de garantie was verlopen.
Uiteraard was ik hier zeer verbaasd over, ik ging er vanuit dat ik een nieuw exemplaar zou ontvangen, maar hoe dan ook stond er in de brief bij de levering dat er 1 jaar garantie op zou zitten.
Ik heb hierover contact opgenomen met Dimass en deze zouden het opnemen met Online.
Ik heb zelf ook telefonisch contact opgenomen met Online en ben op 29 augustus j.l. hierover teruggebeld door Online. De medewerker informeerde mij dat hij niets voor mij kon betekenen, dat ik het moest opnemen met Dimass.
Ik heb Dimass een mail gestuurd met daarin de eis dat ik binnen 5 werkdagen een vervangend exemplaar eis, maar tot op heden heb ik nog niets gehoord.
Iemand advies hoe nu verder te handelen?
Helaas laadde eind juli (dus na amper 4 maanden gebruik) de batterij van de Ipad niet meer op en bovendien kon ik geen verbinding met Itunes maken.
Toen ik de klantenservice van Online belde adviseerde men mij om contact op te nemen met Dimass, het bedrijf wat de Ipad verzonden heeft.
In de brief die destijds bij de zending zat stond dat ik recht heb op 1 jaar garantie en het adres van Dimass waar ik de IPad naartoe kon sturen.
Ik heb de Ipad eind juli opgestuurd naar Dimass, deze zou hem weer doorsturen naar de reparatiedienst.
Na 3 weken kreeg ik een email van Dimass met daarbij een offerte van Dynafix (de reparatiedienst) voor de reparatie c.q. vervangingskosten à € 365,- van de Ipad, daar de reparatie niet onder garantie viel. Indien ik de ongerepareerde Ipad retour wilde ontvangen zou ik bijna 50 euro onderzoekskosten moeten betalen.
Bij navraag bij Dynafix (de reparatiedienst) waarom het niet onder garantie viel kreeg ik te horen dat zij bij Apple hadden geinformeerd en daar te horen hadden gekregen dat deze Ipad reeds in december 2010 (!) was aangeschaft en dat de garantie was verlopen.
Uiteraard was ik hier zeer verbaasd over, ik ging er vanuit dat ik een nieuw exemplaar zou ontvangen, maar hoe dan ook stond er in de brief bij de levering dat er 1 jaar garantie op zou zitten.
Ik heb hierover contact opgenomen met Dimass en deze zouden het opnemen met Online.
Ik heb zelf ook telefonisch contact opgenomen met Online en ben op 29 augustus j.l. hierover teruggebeld door Online. De medewerker informeerde mij dat hij niets voor mij kon betekenen, dat ik het moest opnemen met Dimass.
Ik heb Dimass een mail gestuurd met daarin de eis dat ik binnen 5 werkdagen een vervangend exemplaar eis, maar tot op heden heb ik nog niets gehoord.
Iemand advies hoe nu verder te handelen?