samen met essent evolta het nieuwe jaar in.....
Geplaatst: 09 dec 2003 15:11
Naar aanleiding van dubbele nota's voor de zogenaamde netwerkkosten, zoek ik mensen in dezelfde situatie.
Aanleiding:
Na overgang naar evolta voor groene stroom, werd alles keurig afgehandeld met een eindafrekening van essent op eind maart dit jaar.
Evolta ging alles betalen, inclusief netwerkkosten.
Nadat we de meterstand in augustus aan essent hadden doorgegeven,
kwamen in oktober en november nota's van essent binnen voor netwerkkosten, het zou om een totaal bedrag gaan van ca 230 euro.
Echter, deze kosten werden al door ons aan evolta betaald in het maandelijkse termijn bedrag.
Evolta wil na lang aandringen, een termijn terugbetalen en geeft geen uitleg over de al betaalde netwerkkosten.
Wie weet wat hier aan de hand is, of wie zit in dezefde situatie.
Inmiddels blijft essent aanmaningen sturen en ook afsluiten wordt al genoemd, we zijn niet eens klant!
Essent helpdesk weet van niets, U zou teruggebeld worden? ik heb niets staan in de computer....
Evolta neemt contact op met essent maar dat levert niets op.
nog niet afgesloten,
Essent geeft na telefonisch kontakt aan, te werken aan een interne sturing en de nota's terug te sturen naar de afdeling mdf....
Wel ontving ik nog op oudejaars dag een nieuwe nota...
Evolta doet ook niks, kan geen fax sturen met een verklaring van betaalde netwerkkosten, wil wel een brief sturen maar doet dit vervolgens niet.... Wat een zootje.
Aanleiding:
Na overgang naar evolta voor groene stroom, werd alles keurig afgehandeld met een eindafrekening van essent op eind maart dit jaar.
Evolta ging alles betalen, inclusief netwerkkosten.
Nadat we de meterstand in augustus aan essent hadden doorgegeven,
kwamen in oktober en november nota's van essent binnen voor netwerkkosten, het zou om een totaal bedrag gaan van ca 230 euro.
Echter, deze kosten werden al door ons aan evolta betaald in het maandelijkse termijn bedrag.
Evolta wil na lang aandringen, een termijn terugbetalen en geeft geen uitleg over de al betaalde netwerkkosten.
Wie weet wat hier aan de hand is, of wie zit in dezefde situatie.
Inmiddels blijft essent aanmaningen sturen en ook afsluiten wordt al genoemd, we zijn niet eens klant!
Essent helpdesk weet van niets, U zou teruggebeld worden? ik heb niets staan in de computer....
Evolta neemt contact op met essent maar dat levert niets op.
nog niet afgesloten,
Essent geeft na telefonisch kontakt aan, te werken aan een interne sturing en de nota's terug te sturen naar de afdeling mdf....
Wel ontving ik nog op oudejaars dag een nieuwe nota...
Evolta doet ook niks, kan geen fax sturen met een verklaring van betaalde netwerkkosten, wil wel een brief sturen maar doet dit vervolgens niet.... Wat een zootje.