Pagina 1 van 2

mediamarkt

Geplaatst: 05 sep 2012 11:48
door AagD
Op zaterdag 18 augustus werd de nieuwe koelkast geleverd. Na de pinbetaling merkte mijn man een beschadiging op en werd de kast weer meegenomen. Door omstandigheden was het niet mogelijk een andere koelkast te kiezen. Maandag 20 augustus heb ik direct contact gezocht met MediaMarkt Alkmaar vanwege de terugbetaling. Ik begreep dat dit via de holding in Rotterdam zou worden geregeld. Vorige week heb ik weer contact gezocht omdat het bedrag nog steeds niet was overgemaakt. Er is mij toen toegezegd dat dit dinsdag (4/9) gestort zou worden. Helaas staat dit nog steeds niet op mijn rekening. Ik heb vanochtend contact gezocht via MM Alkmaar met de holding. Daar is de betaling niet gedaan .... vanwege ziekte! En ze betalen alleen op dinsdag! Ik vind het heel vreemd dat ik zo lang op mijn geld moet wachten.
Heeft iemand suggesties?
Groet, AagD

Re: mediamarkt

Geplaatst: 05 sep 2012 14:16
door sjoegel
Op zaterdag 18 augustus werd de nieuwe koelkast geleverd. Na de pinbetaling merkte mijn man een beschadiging op en werd de kast weer meegenomen. Door omstandigheden was het niet mogelijk een andere koelkast te kiezen. Maandag 20 augustus heb ik direct contact gezocht met MediaMarkt Alkmaar vanwege de terugbetaling. Ik begreep dat dit via de holding in Rotterdam zou worden geregeld. Vorige week heb ik weer contact gezocht omdat het bedrag nog steeds niet was overgemaakt. Er is mij toen toegezegd dat dit dinsdag (4/9) gestort zou worden. Helaas staat dit nog steeds niet op mijn rekening. Ik heb vanochtend contact gezocht via MM Alkmaar met de holding. Daar is de betaling niet gedaan .... vanwege ziekte! En ze betalen alleen op dinsdag! Ik vind het heel vreemd dat ik zo lang op mijn geld moet wachten.
Heeft iemand suggesties?
Groet, AagD

Volgende keer bij een serieuze zaak je spullen kopen. Een die werkt in plaats van herrie maakt.

Re: mediamarkt

Geplaatst: 06 sep 2012 16:58
door sjoegel
Probleem is ook het jonge en ongemotiveerde personeel. Ik werd er als oudere digibeet maar lastig gevonden en heb uiteindelijk mijn smart Tv bij een winkel gekocht waar ze wel de tijd namen om een en ander uit te leggen. Uiteindelijk heb ik daar maar alles nieuw gekocht.

Handel is gunnen en die schreeuwerige mediamarkt heeft voor mij helemaal afgedaan. :mrgreen:

Re: mediamarkt

Geplaatst: 06 sep 2012 17:49
door nevermind
sjoegel schreef:Probleem is ook het jonge en ongemotiveerde personeel. Ik werd er als oudere digibeet maar lastig gevonden en heb uiteindelijk mijn smart Tv bij een winkel gekocht waar ze wel de tijd namen om een en ander uit te leggen. Uiteindelijk heb ik daar maar alles nieuw gekocht.

Handel is gunnen en die schreeuwerige mediamarkt heeft voor mij helemaal afgedaan. :mrgreen:
Dan zoek je een oudere medewerker!
Trouwens als ik naar de MM ga, weet ik al via Google meestal, wat voor artikel het is, dan hoef ik geen jonge, ongemotiveerde persoon te vragen.
Het gaat dan alleen nog om, hoeveel kost deze daar, en hoe ziet dit origineel uit. :wink:
!

Re: mediamarkt

Geplaatst: 06 sep 2012 18:08
door sjoegel
Ha, ha, er was niemand boven de 20....

Re: mediamarkt

Geplaatst: 06 sep 2012 18:23
door nevermind
sjoegel schreef:Ha, ha, er was niemand boven de 20....
Een bedrijfsleider onder de 20 jaar, prachtige filiaal waar jij komt! :lol:

Re: mediamarkt

Geplaatst: 06 sep 2012 18:42
door ciske
MM hoort zowel jong als oud/er goed te helpen en dat doen ze niet.
Zijn inderdaad een stel snotneuzen die daar werken, MM nooit iets kopen.

Re: mediamarkt

Geplaatst: 06 sep 2012 18:48
door nevermind
ciske schreef:MM hoort zowel jong als oud/er goed te helpen en dat doen ze niet.
Zijn inderdaad een stel snotneuzen die daar werken, MM nooit iets kopen.
Oude mensen zijn geen snotneuzen! :mrgreen:
Heb vandaag nog een I pad gekocht, zonder tussenkomst van een medewerker, zoals geschreven, ik weet wat ik wil, dan heb ik niemand meer nodig, behalve de juffrouw aan de kassa. :wink:

Re: mediamarkt

Geplaatst: 06 sep 2012 18:55
door ciske
Waarvoor denk je dat die snotneuzen in de winkel staan? :lol: Als aanvulling?

MM is zo onbeschoft als maar mogelijk is, snertwinkel.

Re: mediamarkt

Geplaatst: 06 sep 2012 19:40
door nevermind
ciske schreef:Waarvoor denk je dat die snotneuzen in de winkel staan? :lol: Als aanvulling?

MM is zo onbeschoft als maar mogelijk is, snertwinkel.
Roepen is makkelijk, maar ik zou graag een onderbouwing zien/lezen! :mrgreen:

Re: mediamarkt

Geplaatst: 06 sep 2012 19:55
door ciske
Owh , jij wilt een onderbouwing? Krijg je niet, is mijn ervaring. :lol:

Re: mediamarkt

Geplaatst: 18 sep 2012 19:23
door Tubantia1983
Hoewel ik bij de aankoop van een stofzuiger onlangs goed advies heb mogen krijgen bij de Mediamarkt te Zoetermeer, heb ik nu toch een vervelende ervaring bij deze vestiging van Mediamarkt opgedaan. Ik heb daar een extra Ziggo Smartcard aangeschaft. De medewerker gaf aan deze gelijk voor mij te kunnen activeren. Daarbij vroeg hij mij specifiek of ik interesse had in een TV Plus-pakket van Ziggo. Daarbij heb ik aangegeven hierop geen prijs te stellen, aangezien ik niet zoveel TV kijk. Desalniettemin vind ik vandaag een brief van Ziggo op de mat waarin wordt aangegeven dat ik hun gevraagd zou hebben mijn abonnementen te wijzigen. De Mediamarkt heeft zich dus schuldig gemaakt aan oplichting door bij Ziggo voor mij toch een TV Plus-pakket aan te vragen (wat door Ziggo inmiddels is bevestigd). Dat vind ik persoonlijk een schande! Provisie opstrijken over de rug van een klant vind ik buitengewoon bezwaarlijk!

Re: mediamarkt

Geplaatst: 18 sep 2012 22:33
door nevermind
Tubantia1983 schreef:Hoewel ik bij de aankoop van een stofzuiger onlangs goed advies heb mogen krijgen bij de Mediamarkt te Zoetermeer, heb ik nu toch een vervelende ervaring bij deze vestiging van Mediamarkt opgedaan. Ik heb daar een extra Ziggo Smartcard aangeschaft. De medewerker gaf aan deze gelijk voor mij te kunnen activeren. Daarbij vroeg hij mij specifiek of ik interesse had in een TV Plus-pakket van Ziggo. Daarbij heb ik aangegeven hierop geen prijs te stellen, aangezien ik niet zoveel TV kijk. Desalniettemin vind ik vandaag een brief van Ziggo op de mat waarin wordt aangegeven dat ik hun gevraagd zou hebben mijn abonnementen te wijzigen. De Mediamarkt heeft zich dus schuldig gemaakt aan oplichting door bij Ziggo voor mij toch een TV Plus-pakket aan te vragen (wat door Ziggo inmiddels is bevestigd). Dat vind ik persoonlijk een schande! Provisie opstrijken over de rug van een klant vind ik buitengewoon bezwaarlijk!

Denk je nu echt, dat de MM provisie krijgt voor het afsluiten van een Ziggo pakket.
Trouwens en medewerker interesseert het niet wat je wilt afsluiten, hij/zij activeert de smartcard en verder niets.-
Jezelf mag het dan wijzigen in mijn Ziggo!

Re: mediamarkt

Geplaatst: 19 sep 2012 14:45
door sjoegel
Denk je nu echt, dat de MM provisie krijgt voor het afsluiten van een Ziggo pakket.
Trouwens en medewerker interesseert het niet wat je wilt afsluiten, hij/zij activeert de smartcard en verder niets.-
Jezelf mag het dan wijzigen in mijn Ziggo!
dat bedoel ik dus. media markt adviseert niet en legt niet uit.

Re: mediamarkt

Geplaatst: 19 sep 2012 14:48
door sjoegel
De personen die ik gezien heb en personeel moesten voorstellen keken je niet aan en probeerden contact te vermijden. Op goede contactuele eigenschappen worden ze blijkbaar niet uitgezocht.

Logisch dat je dan dit soort misvattingen en onduidelijkheden krijgt.

Re: mediamarkt

Geplaatst: 19 sep 2012 15:00
door Emmy75
sjoegel schreef:dat bedoel ik dus. media markt adviseert niet en legt niet uit.
MM is eigenlijk gewoon net een supermarkt voor electronica en aanverwanten. Consumenten zouder er eigenlijk hetzelfde van moeten verwachten. Voor advies moet men naar een speciaalzaak. Men vraagt in de supermarkt toch ook niet hoe men een ovenschotel moet maken of het vlees moet bakken.

Re: mediamarkt

Geplaatst: 19 sep 2012 15:35
door dhc
Men vraagt in de supermarkt toch ook niet hoe men een ovenschotel moet maken of het vlees moet bakken.
Soms, heeeeel soms, werkt er zelfs personeel dat het wel weet.
Ik zal de wanhopige huisvrouwen die mij vroeger vroegen "wat moet ik vandaag weer eten" maar niet bij jou op de koffie sturen:)

En ook bij MM lopen er soms wat "in het wild" rond...het zijn m.i. niet allemaal nitwits...

Re: mediamarkt

Geplaatst: 19 sep 2012 16:18
door sjoegel
Ze zullen de kennis zeker hebben maar weigeren die met een klant te delen zoals ik mocht ervaren.

Re: mediamarkt

Geplaatst: 19 sep 2012 17:05
door dhc
Tja...da's jouw ervaring...ik heb een andere...
We kunnen helaas niet iedereen happy maken:)

Gelukkig hebben we weer gauw een regering die ook dit soort misstanden aanpakt:)

Re: mediamarkt

Geplaatst: 20 okt 2012 12:46
door Tubantia1983
nevermind schreef: Denk je nu echt, dat de MM provisie krijgt voor het afsluiten van een Ziggo pakket.
Trouwens en medewerker interesseert het niet wat je wilt afsluiten, hij/zij activeert de smartcard en verder niets.-
Jezelf mag het dan wijzigen in mijn Ziggo!
Ziggo heeft nochtans bevestigd dat dit het geval was, toen ik dit telefonisch ter sprake bracht. Bij Ziggo Klantenservice konden ze me haarfijn vertellen dat het pakket bij de MM Zoetermeer was aangevraagd. Terwijl mij daar specifiek om gevraagd is door de medewerker van Mediamarkt! De medewerkster van Ziggo meldde dan ook dat ze dit ging terugkoppelen aan MM Zoetermeer. En ja, ik serieus dat MM provisie krijgt van Ziggo voor het afsluiten van een tv-pakket. Denk jij nu serieus dat MM dit soort diensten als "klantenservice" aanbiedt, zonder dat daar een euro tegenover staat?