| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ik stop ermee, dit wordt te erg. Henk Wester.
-
Henk Wester
ik stop ermee, dit wordt te erg. Henk Wester.
Beste mensen,
Ik heb steeds met plezier mijn bijdrage geleverd aan het forum, maar het grijpt me te veel aan als je de ene bele-diging na de andere over je heen krijgt. Dat geteisem zal om mijn besluit lachen. Gisteren ging het al niet zo goed met me, maar na vandaag moet ik er echt mee stoppen. Definitief? Dat kan ik op dit moment nog niet zeggen. Ik hoop weer terug te kunnen komen. Ik heb fijne mensen leren kennen op dit forum en ik wil al deze mensen bedanken voor de plezierige samenwerking. Ik durf geen namen te noemen, want dan loop ik het risico iemand over te slaan.
Veel succes en ik hoop tot ziens.
Henk
Ik heb steeds met plezier mijn bijdrage geleverd aan het forum, maar het grijpt me te veel aan als je de ene bele-diging na de andere over je heen krijgt. Dat geteisem zal om mijn besluit lachen. Gisteren ging het al niet zo goed met me, maar na vandaag moet ik er echt mee stoppen. Definitief? Dat kan ik op dit moment nog niet zeggen. Ik hoop weer terug te kunnen komen. Ik heb fijne mensen leren kennen op dit forum en ik wil al deze mensen bedanken voor de plezierige samenwerking. Ik durf geen namen te noemen, want dan loop ik het risico iemand over te slaan.
Veel succes en ik hoop tot ziens.
Henk
-
toet
Re: ik stop ermee, dit wordt te erg. Henk Wester.
He lievertje dat heb ik al zo vaak tegen me eigen gezegd.Maar altijd ben ik er weer .Jij ook .toet
-
Henk Wester
Toet, jij was één van die fijne mensen.
-
Karin
Henk,
Je hebt groot gelijk; denk aan jezelf. Maar de trouwe bezoekers van het forum zullen je missen. Hopelijk kom je binnenkort tot de conclusie dat het geteisem dat dit forum verziekt, behoort tot het soort mensen dat alle rottigheid in de hele wereld veroorzaakt.
Toch is er gelukkig een meerderheid op deze aardbol, die wèl goede bedoelingen heeft. Denk ik, hoop ik.
Dank je wel, Henk!
Je hebt groot gelijk; denk aan jezelf. Maar de trouwe bezoekers van het forum zullen je missen. Hopelijk kom je binnenkort tot de conclusie dat het geteisem dat dit forum verziekt, behoort tot het soort mensen dat alle rottigheid in de hele wereld veroorzaakt.
Toch is er gelukkig een meerderheid op deze aardbol, die wèl goede bedoelingen heeft. Denk ik, hoop ik.
Dank je wel, Henk!
-
Harry
Henk,sterkte ermee wil ik je toch even verwijzen naar mijn gedicht ,, DE COMPUTER ,, 12.04.2003 00.21 , ter ondersteuning. (topic gedichten ter versterking van onze strijdbaarheid van A. Croos ) mvg, Harry
-
jak
Hoe Toet. ik vind het
toch jammer dat Henk afhaakt, maar ik zal jullie eens
wat vertellen, de grootste stommiteit van Dexia,
heb een acceptgirokaart in de bus, met de restschuld
om te betalen, maar ik ben niet gemachtigd, en mijn
man wil niet betalen, nu dat ding ligt er al 2 weken,
krijg ik gisteren, weer papieren, of ik met het dexia
aanbod akoord gaat, hoe vind je die nu,
maar ik ga nergens meer mee akoord, want ik heb geschreven,
dat ik allergisch ben voor handtekeningen,
die zet ik nooit meer ergens onder, dus ik wilde dit
toch eventjes melden, maar ik vind het ook niet goed wat er allemaal op het forum gebeurd, maar ja toch ook
weer een hoop goede dingen,
toch jammer dat Henk afhaakt, maar ik zal jullie eens
wat vertellen, de grootste stommiteit van Dexia,
heb een acceptgirokaart in de bus, met de restschuld
om te betalen, maar ik ben niet gemachtigd, en mijn
man wil niet betalen, nu dat ding ligt er al 2 weken,
krijg ik gisteren, weer papieren, of ik met het dexia
aanbod akoord gaat, hoe vind je die nu,
maar ik ga nergens meer mee akoord, want ik heb geschreven,
dat ik allergisch ben voor handtekeningen,
die zet ik nooit meer ergens onder, dus ik wilde dit
toch eventjes melden, maar ik vind het ook niet goed wat er allemaal op het forum gebeurd, maar ja toch ook
weer een hoop goede dingen,
-
Jon
Henk,
Zielig als je als vent zo presenteert je bent niet gelukkig dat is duidelijk. Dit forum is incasseren en als je altijd maar nummer één wilt zijn, ja dan krijg je kritiek. Dus kun je er niet tegen. Ga eens op vakantie en als je het helemaal niet meer weet ga eens praten met: Loek en Revo.
Het beste met je.
Zielig als je als vent zo presenteert je bent niet gelukkig dat is duidelijk. Dit forum is incasseren en als je altijd maar nummer één wilt zijn, ja dan krijg je kritiek. Dus kun je er niet tegen. Ga eens op vakantie en als je het helemaal niet meer weet ga eens praten met: Loek en Revo.
Het beste met je.
-
Karin
Jon,
Verder nog goede suggesties m.b.t. het Dexia probleem???
Verder nog goede suggesties m.b.t. het Dexia probleem???
-
bram van norg
Henk,
Ik heb je bijdragen altijd met veel belangstelling gelezen.
Met afstand nemen is niets mis hoor, trek je die moddergooiers niet te veel aan. Maar ik hoop je bijdrage na een tijdje weer tegen te komen.
mvg
Bram
Ik heb je bijdragen altijd met veel belangstelling gelezen.
Met afstand nemen is niets mis hoor, trek je die moddergooiers niet te veel aan. Maar ik hoop je bijdrage na een tijdje weer tegen te komen.
mvg
Bram
-
Natasja
Henk,
Jammer, maar ik snap je wel. Ik heb afgelopen weekend het forum gelezen en zo is het inderdaad niet leuk meer. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.
Groetjes en een knuffel
Jammer, maar ik snap je wel. Ik heb afgelopen weekend het forum gelezen en zo is het inderdaad niet leuk meer. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.
Groetjes en een knuffel
-
Anita
He Henk,
Ik hoop dat je snel terug komt, die anderen die de boel verzieken zitten er alleen vaak in het weekeinde op! Dan kom je er dan toch niet meer op??
Ik zal je missen hoor!
Anita
Ik hoop dat je snel terug komt, die anderen die de boel verzieken zitten er alleen vaak in het weekeinde op! Dan kom je er dan toch niet meer op??
Ik zal je missen hoor!
Anita
-
Bob
Velen gebruiken dit forum om hun eigen andere (financiele) frustraties kwijt te kunnen, en het lezen van ellende en zorgen van anderen die er misschien nog beroerder aan toe zijn dan hen steunen deze armzaligen om hun hoofd boven water te houden, de meestal negatieve bijdrage die ze aan dit forum leveren bewijst alleen maar bovenstaande.
Henk jou bijdrage is voor hen, hoe vreemd het ook klinkt nodig.
Henk jou bijdrage is voor hen, hoe vreemd het ook klinkt nodig.
-
B Suikerbuik
Henk, loop aub niet weg en laat je door die negative Dexia maffia niet wegjagen.
Je bent een waardevol schrijver op dit forum en ik hoop dat je jou bijdrage blijft leveren.
Als alle goede denkers weglopen dan is Dexia weer verder dan de gedupeerde en dat pik ik niet.
Kom Henk, lees de pulpverhalen niet en put moet uit de goede reacties.
Ik word af en toe ook wat moe van die negaa's maar ik put meer geluk en hoop uit al die mensen die het allemaal wel kunnen warderen wat een ander voor hun wil doen.
Ik zie je weer!!!! en laat het vuur weer uit je pen knallen.
Je bent een waardevol schrijver op dit forum en ik hoop dat je jou bijdrage blijft leveren.
Als alle goede denkers weglopen dan is Dexia weer verder dan de gedupeerde en dat pik ik niet.
Kom Henk, lees de pulpverhalen niet en put moet uit de goede reacties.
Ik word af en toe ook wat moe van die negaa's maar ik put meer geluk en hoop uit al die mensen die het allemaal wel kunnen warderen wat een ander voor hun wil doen.
Ik zie je weer!!!! en laat het vuur weer uit je pen knallen.
-
MaartenS
Henk,
Ik lees dit forum bijna dagelijks en heb erg veel steun gehad aan veel van de te lezen postings. Heb eindelijk begrepen hoe de verschillende contracten in elkaar staken. Na een moeilijk half jaar kan ik mede door de berichten en acties van vele mensen op dit forum de toekomst weer met vertrouwen tegemoet zien.
Dat er mensen zijn die dit forum bevuilen is werkelijk schandalig!
Ik hoop dat je terugkomt want jouw bijdrage is altijd constructief geweest.
Sterkte!
Ik lees dit forum bijna dagelijks en heb erg veel steun gehad aan veel van de te lezen postings. Heb eindelijk begrepen hoe de verschillende contracten in elkaar staken. Na een moeilijk half jaar kan ik mede door de berichten en acties van vele mensen op dit forum de toekomst weer met vertrouwen tegemoet zien.
Dat er mensen zijn die dit forum bevuilen is werkelijk schandalig!
Ik hoop dat je terugkomt want jouw bijdrage is altijd constructief geweest.
Sterkte!
-
rob v.d.
Kennelijk is er tijdens mijn afwezigheid zondag weer het e.e.a. gebeurd op het forum (zoals bijna elk weekend). Het vergalt de animo wel om hier te komen. En ik vind het heel jammer dat Henk er nu de brui aan geeft. Maar ik kan het me voorstellen, ik heb dat ook gehad, maar na een paar dagen kroop het bloed waar het niet gaan kon en miste ik de mensen hier, althans de goedwillenden. Ik kan alleen maar hopen dat Henk binnenkort ook op zijn schreden terugkeert. Ik heb in ieder geval veel aan zijn bijdragen gehad.
Henk, bedankt voor je inzet, en toch hoop ik je hier weer terug te zien.
Groeten,
rob v.d.
Henk, bedankt voor je inzet, en toch hoop ik je hier weer terug te zien.
Groeten,
rob v.d.
-
Hans2
Henk
Henk net als in een peleton fietsers heb jij met jouw bijdragen vele malen de kop genomen, dank voor je bijdragen tot nu toe!!
Even een tandje minder, doe ik ook trouwens.
IK reageer alleen als ik denk dat het van belang is, dus ook nu.
Reageer helelemaal niet op figuren die er alleen op uit zijn te pesten.
Henk blijf paraat, desnoods alleen op het payback-forum.
Dexia is ons nu meerdere stappen voor, weer zullen er mensen zogenaamd eieren voor hun geld kiezen door het dreigende taaltje van het Dexia aanbod en dit aanbod ondertekenen.
Ik en jij zijn nog steeds voorstanders van een rechtstaat!!.
Dexia bepaalt voor vele mensen hoe ze hun inkomen
moeten aanpassen om deze bank van hun laatste centen te voorzien.
Iedereen die tekent moet afzien van de mogelijkheid af te zien van verder juridische stappen.Schande!!
Wat schraal voor de mensen als de stichtingen toch op een aantal punten hun gelijk zouden halen.
Handenvrijvende staat dan deze firma van het groot kapitaal aan de kant.
Een schande de clausules en leugens die er in het Dexiaaanbod staan, zelf bedacht door deze witte borden criminelen!
Henk mijn verzoek blif in het peleton, desnoods helemaal achteraan, maar we gaan door.
De schande alleen al dat Dexia haar eigen wetten en regels maakt, ook t.a.v eegaleasers dit moeten wij niet laten gebeuren.
Dat de rechtspraak hier geen antwoord op heeft, omdat zij een grandioose achterstand heeft is voor ons gedupeerden een ranp.
Maar laat Dexia niet denken dat ze hier binnen een paar jaar zomaar 5 miljard euro restschuld kunen opstrijken
zonder dat daar enige vorm van protest klinkt!!
Henk net als in een peleton fietsers heb jij met jouw bijdragen vele malen de kop genomen, dank voor je bijdragen tot nu toe!!
Even een tandje minder, doe ik ook trouwens.
IK reageer alleen als ik denk dat het van belang is, dus ook nu.
Reageer helelemaal niet op figuren die er alleen op uit zijn te pesten.
Henk blijf paraat, desnoods alleen op het payback-forum.
Dexia is ons nu meerdere stappen voor, weer zullen er mensen zogenaamd eieren voor hun geld kiezen door het dreigende taaltje van het Dexia aanbod en dit aanbod ondertekenen.
Ik en jij zijn nog steeds voorstanders van een rechtstaat!!.
Dexia bepaalt voor vele mensen hoe ze hun inkomen
moeten aanpassen om deze bank van hun laatste centen te voorzien.
Iedereen die tekent moet afzien van de mogelijkheid af te zien van verder juridische stappen.Schande!!
Wat schraal voor de mensen als de stichtingen toch op een aantal punten hun gelijk zouden halen.
Handenvrijvende staat dan deze firma van het groot kapitaal aan de kant.
Een schande de clausules en leugens die er in het Dexiaaanbod staan, zelf bedacht door deze witte borden criminelen!
Henk mijn verzoek blif in het peleton, desnoods helemaal achteraan, maar we gaan door.
De schande alleen al dat Dexia haar eigen wetten en regels maakt, ook t.a.v eegaleasers dit moeten wij niet laten gebeuren.
Dat de rechtspraak hier geen antwoord op heeft, omdat zij een grandioose achterstand heeft is voor ons gedupeerden een ranp.
Maar laat Dexia niet denken dat ze hier binnen een paar jaar zomaar 5 miljard euro restschuld kunen opstrijken
zonder dat daar enige vorm van protest klinkt!!
-
Randy
Henk,
Ik ben een zgn. "stille lezer".
Ik heb begrip voor je, echter, ik zal jouw bijdragen missen. Ze waren vaak hoop gevend en informatief.
Succes en het beste voor de toekomst en ik hoop toch nog eens (later ?) van je te kunnen lezen.
vr. gr.
Randy
Ik ben een zgn. "stille lezer".
Ik heb begrip voor je, echter, ik zal jouw bijdragen missen. Ze waren vaak hoop gevend en informatief.
Succes en het beste voor de toekomst en ik hoop toch nog eens (later ?) van je te kunnen lezen.
vr. gr.
Randy
-
nel
alsjeblieft henk, niet stoppen. je hebt toch zo door wie er normaal reageer! Weet je waar ik bang voor ben? Dat die beledigingen bewust door Dexia/legio lease geplaatst worden om zo te bereiken dat mensen zoals jij afhaken, terwijl we elkaar zo nodig hebben. Vorige week was ik zover dat ik dacht: Als ik het aanbod van Dexia krijg dan teken ik. Maar nu, na het weekend kijk ik op dit forum en dan word ik weer sterk door diverse personen, maar triest van het feit dat jij af wilt haken. Dus kop op!!!!!!! Samen zijn we sterk.
-
Willie
Beste Henk ze zouden in het weekend het forum moeten sluiten het is bij de beesten af geen goede opvoeding gehad Ze hebben Yvonne haar naam zo beledigd Dat is de echte Yvon niet
Henk ik hoop dat je blijf bij ons en het weekend ;t forum dicht groetjes willie
Henk ik hoop dat je blijf bij ons en het weekend ;t forum dicht groetjes willie
-
EE
Beste HENK
In het leven zullen we allemaal nog veel meer tegenslagen meemaken dan alleen maar Dexia\Legio, maar je laat je toch niet door zulk geteisum weg jagen, deze hersenloze mensen hebben het juist naar hun zin als je weg blijft. Kom op Henk gewoon door knokken en je niet gek laten maken.
Groetjes
In het leven zullen we allemaal nog veel meer tegenslagen meemaken dan alleen maar Dexia\Legio, maar je laat je toch niet door zulk geteisum weg jagen, deze hersenloze mensen hebben het juist naar hun zin als je weg blijft. Kom op Henk gewoon door knokken en je niet gek laten maken.
Groetjes