LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen lidmaatschap ANWB
-
Opzeggen lidmaatschap ANWB
3 dagen ben ik bezig geweest om mijn lidmaatschap op te zeggen van de ANWB: je moet het algememe telefoonnummer draaien en komt dan in een keuze menu. Elke keer kreeg ik te horen dat het erg druk was en heb er na 10 minuten de hoorn maar op gelegd. Na de derde dag heb ik weer het algemeen telefoonnummer gedraaid en via het keuze menu geselecteerd dat ik lid wilde worden. Ik kreeg onmiddellijk iemand te spreken en bij deze juffrouw kon ik gewoon mijn lidmaatschap opzeggen. Wel moest ik een reden opgeven. Ik heb toen gezegd dat het bijna onmogelijk was om mijn lidmaatschap op te zeggen. De ANWB maakt zich dus ook al schuldig aan dit soor irritante toestanden. En over de telefoonkosten zal ik het maar niet hebben!!
-
Re: Opzeggen lidmaatschap ANWB
Oftewel, waar liggen bij de ANWB de prioriteiten. Goede tip overigens!via het keuze menu geselecteerd dat ik lid wilde worden. Ik kreeg onmiddellijk iemand te spreken en bij deze juffrouw kon ik gewoon mijn lidmaatschap opzeggen.
-
zou toch voor de zekerheid als je over een week of 2 nog geen bevestiging heb nog maar een aangetekende brief sturen!
ik weet niet voor wanneer het precies moet maar voor bepaalde tijd he?
telefonisch wil het nog wel eens fout gaan
ik weet niet voor wanneer het precies moet maar voor bepaalde tijd he?
telefonisch wil het nog wel eens fout gaan
Voor 15 november van ieder jaar. Helaas zijn er ook ieder jaar weer leden die net te laat zijn en er weer voor een jaar aan vast zitten. Omdat de ANWB een vereniging is, geldt de Wet van Dam niet.rozemarijntje schreef:ik weet niet voor wanneer het precies moet maar voor bepaalde tijd he?
Ik ken trouwens iemand die z'n ANWB lidmaatschap opzegde en even vergeten was dat hij ook een VISA creditcard via de ANWB gekregen had. Toen moest ook meteen het hele openstaande bedrag in een keer afgelost worden.
-
oeps...tja
Hij was niet de enige vermoed ik, en de ANWB zelf houdt er al rekening mee. In de brief die hij kreeg en waarin de opzegging bevestigd werd, stond informatie over wat hij moest doen als hij zich nog mocht bedenken. Dan kon de opzegging nog per omgaande ongedaan gemaakt worden, zonder verdere kosten.
-
ja dat deed ie maar gelijk zeker
-
.
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 11 sep 2012 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
.
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 11 sep 2012 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 11 sep 2012 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
.
-
,
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 11 sep 2012 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Geheid dat we eind november weer een nieuw topic lezen hierover.grun schreef:Voor 15 november van ieder jaar. Helaas zijn er ook ieder jaar weer leden die net te laat zijn en er weer voor een jaar aan vast zitten. Omdat de ANWB een vereniging is, geldt de Wet van Dam niet.
Handige manier van klantenbinding door de creditcard schuld..
Blijft de plaat hangen ? Of ben ik de enige die dit bericht 6x ziet...rozemarijntje schreef:ja dat deed ie maar gelijk zeker
-
En die schuld, dat is de schuld van de ANWB, wedden?
-
Zou de ANWB nog steeds korting aanbieden bij voortzetting lidmaatschap als je belt om op te zeggen?
http://www.marketingfacts.nl/berichten/ ... ij_de_anwb
Via de ANWB creditcard verdient de ANWB ook geld. Persoonlijk gun ik dit geld veel liever aan de ANWB die een nuttige maatschappelijke functie vervult, dan aan een bank.
http://www.marketingfacts.nl/berichten/ ... ij_de_anwb
Via de ANWB creditcard verdient de ANWB ook geld. Persoonlijk gun ik dit geld veel liever aan de ANWB die een nuttige maatschappelijke functie vervult, dan aan een bank.
Nou, jij hebt je punt wel gemaakt, hoor!rozemarijntje schreef:ja dat deed ie maar gelijk zeker
Ik heb toevallig vorige week mijn Visa Card opgezegd; gelukkig dat ze dat ook niet omgekeerd koppelen want de ANWB wil ik niet kwijt.
Spoekie999, ik zou inderdaad, wat rozemarijntje al schrijft, over maximaal 2 weken (als je geen bevestiging hebt ontvangen) opletten of je van het lidmaatschap af bent en anders gewoon een brief sturen en vragen om fiattering. Want vóór je het weet is het 15 november en zit je weer voor een jaar vast.
Misschien iets gedronken?Emmy75 schreef:Blijft de plaat hangen ? Of ben ik de enige die dit bericht 6x ziet...rozemarijntje schreef:ja dat deed ie maar gelijk zeker
Grapje ! Inderdaad 6 x geplaatst.
-
Dat chrome soms grrrr ga zo weghalen grrrr
Soms wordt je er gek van,sorry
Soms wordt je er gek van,sorry
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 11 sep 2012 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.