LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Westlandse advocaat gevonden

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Westlander
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 nov 2003 17:04

Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Westlander »

Goeden avond gewenst , alle forum bezoekers.
Vandaag brief gekregen om mijn restschuld binnen 10 dagen te betalen.
Heb een mail verstuurd waarin ik uitleg dat ik zowel de totale restschuld of een gespreide betaling over 60 maanden financieel niet kan opbrengen.
Ook vermeldt dat ik nergens een lening kan krijgen daar er te hoge bedragen in de BKR geregistreerd staan en uitstel van betaling gevraagd.
Ter loops gevraagd of Dexia mij geen normale persoonlijke lening over 10 of 15 jaar zou kunnen verstrekken daar het toch ook een bank is.
Heb nu een advocaat in het westland gevonden die wel mijn zaak wil bekijken. Heb aanstaande vrijdag een orienterend gesprek met hem.
Hij heeft nog een aantal Legio zaken lopen dus ik hoop dat het allemaal goed komt.
Via het laatste telefoontje heb ik hem gevraagd of hij er problemen mee heeft om op het forum bekend gemaakt te worden als Legio-advocaat in de provincie Zuid Holland.
Voor als nog heeft hij daar geen problemen mee maar ik wil het aanstaande vrijdag even definitief van hem horen.
IK zal jullie zoveel mogelijk informatie proberen te geven na elk gesprek met deze advocaat.
Dus indien er nog gegadigden zijn die interesse hebben in een advocaat in de omgeving Westland , reageer even op dit berichtje.
P.S. in het laatste mailtje van mijn advocaat adviseerde hij mij vooral totaal niets te betalen.

Groetjes

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Hallo Westlander,

Prima initiatief, maar ik zou toch voorzichtig zijn met bepaalde informatie te verspreiden via dit forum.

Zoals bekend slaapt die boevenbende nooit, en zullen ze met bepaalde informatie hun voordeel er mee kunnen doen.

Overigens denk ik dat hun tijd gekomen is, en verwacht ik een zeer vruchtbare maand januari voor ons gedupeerden.


Groet,
Ron uit Den Haag.

epiaf

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door epiaf »

Hallo Westlander,
Wij (2 collega's) hebben gisteren ook brieven van Dexia gekregen om onze restschuld te betalen.
We twijfelen over wat nu te doen en willen eigenlijk geen deurwaarder aan de deur.
Wij zouden ook weleens met deze advocaat willen praten, komen uit het westland en willen wel graag weten wat onze mogelijkheden zijn !

We hopen snel op een reactie.

Gr.
Piaf

deal

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door deal »

Beste gedupeerden ook ik heb inmiddels een kerstkado nl. een tweede aanmaning gekregen met het verzoek dit binnen tien dagen te betalen,
met als extra verrassing een dreigement dat ik als ik niet betaal, ik ook aangegeven wordt bij de BKR en dat ik ook de deurwaarder aan de deur krijg. (wist je trouwens dat BKR vroeger ook de Beeldende Kunstenaars Regeling was :D :D :D :D :D :?:

Wel aan dreigementjes heb ik helemaal een hekel zeker als dit om onrechtmatige zaken gaat. Uiteraard ga ik ook met een juridisch adviseur in zee. Want het is gewoon duidelijk, ALLES WAT ZIJ NU NOG KUNNEN GRAAIEN PAKKEN ZE :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: alleen niet bij mij. Zij zullen eerst door de sluizen van het gerecht moeten komen zo is dat !!!!!!! :idea: :idea: :idea: :idea: :lol: :lol: :lol:

Iedereen alvast een pretige kerst gewenst behalve Dexia die kan de str???????? in zakken

El

Gast

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo Piaf, Ik heb net als jullie heel erg getwijfeld, ook daar Stichting Leaseverlies adviseert om indien mogelijk de restschuld te betalen.
Ook ik huiverde van het idee om voor het gerecht te komen.
Dus ik was tot voor kort van plan om mijn restschuld te betalen .eventueel in maandtermijnen. Maar ook deze termijnen zijn voor mij een te grote aanslag op mijn dagelijks leven en dus echt financieel niet op te brengen.
Echter na mijn eerste contacten (telefonisch en per mail) met de bewuste advocaat was het eerste wat hij zei: vooral niet betalen.
Dexia kan over een maand wel failliet gaan en kan je fluiten naar je centen. Ik heb zoals hierboven al vermeldt morgen mijn eerste gesprek met de "westlandse"advocaat en zal zeggen dat er nog meer gegadigden voor hem zijn.
Ik hoop trouwens dat er nog meer Westlanders reageren zodat we misschien als 1 blok samen met deze advocaat Dexia kunnen bevechten. Volgens de advocaat zou dat eventueel kunnen indien de zaken en contracten van de verschillende personen veel raakvlakken hebben.
Moet wel zeggen dat het nu voor mij wel een bepaald soort rust geeft, het idee dat straks mijn advocaat enkele zaken aanpakt en adviseert.
Maar dat is al zoveel keer gezegd in dit forum: Laat je door een kundig advocaat adviseren, en dat besef ik nu ter dege.

Groetjes,
en ik hoop voor allen ,een goede nachtrust.

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Hallo allemaal,

Een blok vormen, dat is inderdaad aantebevelen, het geeft je kracht, moed en vooral het zelfvertrouwen die je nodig hebt tegen die boevenbende uit belgié.
Wij zijn nu ook sinds een maandje bezig met een groep gedupeerden met voornamelijk Hagenezen, en ik ben één van de twee die al gedagvaard is.
Ik ben nu met een juridisch adviseur (toevallig ook uit het westland) bezig die voor mij het voorwerk gaat doen en dan een advocaat het werk af laat maken in de rechtzaal.
Ik ben vol vertrouwen, en weet zeker dat het jaar 2004 goed zal beginnen voor mij.


Groet,

Ron uit Den Haag.

Westlander
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 nov 2003 17:04

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Westlander »

sorry ik was vergeten in te loggen, maar dit stukje hierboven is geschreven door mij.

Slaap ze,

Westlander

Westlander
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 nov 2003 17:04

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Westlander »

Nou Ron, ik wens je veel sterkte en ik lees het wel in dit forum.
Maar het enigste probleem lijkt me dat indien je een groep met gedupeerden heb en enkele daarvan worden binnen korte termijn gedagvaardigd je niet meer als totale groep een rechtzaak kan beginnen.
Of zie ik dit verkeerd , want zoals hiervoor in het forum al eerder geschreven is , is de uitslag van je rechtzaak definitief . En kan daarna niet meer procederen

Groetjes

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Beste Westlander (ik wou dat ik een naam van je had),

Collectief een rechtzaak beginnen tegen dexia is zowiezo niet mogelijk en zal je ieder individueel tegen die pummels een zaak moeten beginnen. (of jezelf verdedigen)
Wel kan je als groep samen dezelfde advocaat nemen die je dan evt. gezamelijk betaald.
Maar hij één zal ieder individueel begeleiden in de dagvaardiging die je van dexia krijgt of in een zaak die je begint tegen dexia .

Groet,

Ron uit Den Haag.

Gast

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een onzin allemaal. En Ron ik mag jou niet. Slijmerd.

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

En jij bent een boef.

kusje.
Ron udh.

Westlander
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 nov 2003 17:04

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Westlander »

Ron , zoals ik je verhaal nu zo lees zal de advocaat toch in principe voor ieder persoonlijk een zaak moeten beginnen en dus ook afzonderlijk betaald moeten worden.

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Juist .

Ron udh

Westlander
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 nov 2003 17:04

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Westlander »

Ik ga maffen

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Ik ook...lol

Truste en groet,

Ron udh.

FRed uit Den Haag

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door FRed uit Den Haag »

Ik ben op zoek naar een geschikte advocaat. Dus het bericht van de Westlander en van Ron uit Den Haag zijn voor mij belangrijk om aan een advocaat te komen die bekend is met deze materie en in de omgeving werkzaam is.
Ik moet op 21 januari voor de rechtbank in Den Haag komen wegens een zogenaamde restschuld. Heb het traject van incassobureaus al achter de rug. Ben aangesloten bij Stichting Eegalease en Leaseverlies, maar ja dat is waarschijnlijk mosterd na de maaltijd.
Ik denk dat ik een behoorlijk dossier kan samenstellen van correspondentie met Dexia, tegenstrijdigheden etc. Maar helaas ik mag niet zelf voor de rechtbank verschijnen, het gaat hoe je het bekijkt uiteindelijk toch geld kosten, zelfs als je in het gelijk wordt gesteld.
Het tempo van de procedure heeft mij wel verbaasd. Mijn contract liep af in april 2003 en nu al een dagvaardig. Ik denk dat Dexia zoveel mogelijk rechtzaken achter de rug wil hebben voordat de grote klap komt in de verschillende bodemprocedures.
Dus als je me met de naam van een advocaat wilt verstrekken of een manier aangeeft om daarachter te komen, graag.

susanna
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 aug 2003 20:23

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door susanna »

hoi fred,

ik heb wel een goede advocaat voor je.
hij is op dit moment bezig met het voorbereiden
van een gang naar de rechtbank.
hij zit echter in amsterdam.

Westlander
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 nov 2003 17:04

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Westlander »

Voor alle noodleidende belanghebbende, hier het mailadres van een juridisch adviseur die gaarne bereid is een ieder juridisch bij te staan.
Hij werkt samen met EBH advocatenkantoor.
Hij heeft samen met dit advocatenkantoor een planning gemaakt betreffende beschikbare tijd tbv Dexia-gedupeerde.
Dus indien interesse gaarne z.s.m. je problemen en gegevens mailen naar: [email protected] (met liggend streepje tussen wiersma en jai)
Ik ben er vandaag 12-12-03 voor het eerst geweest en vind hem een geschikte kerel met kennis van zaken. Dus mailen.

P.S. even ter aanvulling: Hans Wiersma (de juridisch adviseur) heeft mij wel verteld dat hij tot een bepaalde hoogte ruimte over heeft om nieuwe zaken te behandelen.
Dus indien mensen interesse hebben zou ik heel snel reageren.
Hij heeft trouwens zaken onder handen van mensen uit het gehele land.
Laatst gewijzigd door Westlander op 13 dec 2003 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Hallo,

zie volgende bericht.
Laatst gewijzigd door Ron uit Den Haag op 12 dec 2003 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Ron uit Den Haag
Berichten: 101
Lid geworden op: 06 aug 2003 09:54

Re: Westlandse advocaat gevonden

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Hallo,

Dat is dan héél toevallig dezelfde man waarmee ik woensdag een positief gesprek mee heb gehad.

Wat is die kl.te wereld toch klein hé :lol:

Groet, en s6 all

Ron uit Den Haag.

Gesloten