Mogelijk staan we samen sterker tegenover gob Bebegim. Ik hoor graag van u.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het is niet zo dat wanneer het gaat om veel geld je alles maar mag roepen.Abby schreef:We moeten nu niet vallen over definities, het gaat om veel geld!
Het is niet zo dat wanneer het gaat om veel geld je alles maar mag roepen.Abby schreef:We moeten nu niet vallen over definities, het gaat om veel geld!
Of je die lotgenoten op een landelijk forum zult vinden weet ik niet. Ik ga er tenminste van uit dat het buro alleen in Haarlem werkzaam was (het is inmiddels gesloten). Misschien, als dat zo is, dat je verder komt met briefjes bij de Ah en andere supermarkten?Ik hoef niet te worden geholpen, maar ben op zoek naar lotgenoten.
Mocht je het mailadres toch willen hebben, dan staat het je natuurlijk vrij hun eigen site te bezoeken, dan zie je het vanzelf. Gezien het bericht ben je overigens inderdaad niet de eerste en de enige.Vanaf 31 maart 2012 zijn wij gesloten.
Voor vragen over uw overeenkomst met GOB Bebegim voor de jaren 2008, 2009, 2010, 2011 en 2012 kunt u terecht bij xxxx
Heeft u problemen met toeslagen, dan kunt u contact opnemen met http://www.kinderopvangtoeslagprobleem.nl.
Als het contract niet voldoet aan de voorwaarden van de wet, waarom heb je dit dan ondertekend? Het is toch (ook) je eigen verantwoordelijkheid om na te gaan of je aan de voorwaarden voldoet? Onderteken je wel vaker domweg contracten omdat een bureau of bedrijf je deze voorschotelt?Abby schreef: De contracten die dit bureau heeft opgemaakt voldoen bijvoorbeeld niet aan de voorwaarden die de wet stelt. Mijn doel is om juridische stappen te nemen.
Ik ben het ten dele met je eens - ten dele dus. Het is inderdaad zaak om alles te controleren voordat je tekent. Maar als je van dingen niet op de hoogte bent, zoals specifieke voorwaarden, of verkeerd bent voorgelicht, dan kun je gewoon de mist in gaan. Dat kan iedereen overkomen.zwabbertje schreef:Als het contract niet voldoet aan de voorwaarden van de wet, waarom heb je dit dan ondertekend? Het is toch (ook) je eigen verantwoordelijkheid om na te gaan of je aan de voorwaarden voldoet? Onderteken je wel vaker domweg contracten omdat een bureau of bedrijf je deze voorschotelt?Abby schreef: De contracten die dit bureau heeft opgemaakt voldoen bijvoorbeeld niet aan de voorwaarden die de wet stelt. Mijn doel is om juridische stappen te nemen.