Simpel.nl
Geplaatst: 12 sep 2012 14:25
Mijn moeder heeft sinds vorig jaar een Abonnement bij Simpel.nl.
De afgelopen tijd zijn er steeds storingen geweest waardoor ze niet kon gebruik maken van haar telefoon. Kan gebeuren zo je denken.
Afgelopen x was ze 1 dag te laat met betalen en hebben ze haar kaart gedeactiveerd. Mijn moeder heeft vervolgens die dag erna meteen de betaling voldaan. (het ging om een bedrag van 15 euro) Maar goed, ze kreeg meteen brieven met behoorlijke dreigementen, ook die brieven kosten geld. ( 15 euro per brief) ze hebben er in 2 weken tijd 2 gestuurd.
Na die dag van haar betaling was ze dus afgesloten, toen hebben wij een mail gestuurd naar het centrale vragenlijst van simpel, wij kunnen geen ander e-mailadres vinden van hun. Ook kan ze niet bellen met de klantenservice want ook daar moet je voor betalen.
Nu bel ik met mijn eigen telefoon steeds. Vandaag heb ik al ander half uur in de wacht gestaan. Niemand is daar bereikbaar. Als je dan denkt dat je iemand krijgt, hebben ze het te druk en moet je op een later tijdstip terugbellen.
Wat kunnen we hier nou aan doen? Het kost mij een hoop geld op deze manier. wat ik overigens wel ga verhalen op hun. Nou is het ook dat mijn moeder vorige maand een veel hogere rekening had gekregen terwijl ze helemaal niet buiten haar bundel bel of sms.
De afgelopen tijd zijn er steeds storingen geweest waardoor ze niet kon gebruik maken van haar telefoon. Kan gebeuren zo je denken.
Afgelopen x was ze 1 dag te laat met betalen en hebben ze haar kaart gedeactiveerd. Mijn moeder heeft vervolgens die dag erna meteen de betaling voldaan. (het ging om een bedrag van 15 euro) Maar goed, ze kreeg meteen brieven met behoorlijke dreigementen, ook die brieven kosten geld. ( 15 euro per brief) ze hebben er in 2 weken tijd 2 gestuurd.
Na die dag van haar betaling was ze dus afgesloten, toen hebben wij een mail gestuurd naar het centrale vragenlijst van simpel, wij kunnen geen ander e-mailadres vinden van hun. Ook kan ze niet bellen met de klantenservice want ook daar moet je voor betalen.
Nu bel ik met mijn eigen telefoon steeds. Vandaag heb ik al ander half uur in de wacht gestaan. Niemand is daar bereikbaar. Als je dan denkt dat je iemand krijgt, hebben ze het te druk en moet je op een later tijdstip terugbellen.
Wat kunnen we hier nou aan doen? Het kost mij een hoop geld op deze manier. wat ik overigens wel ga verhalen op hun. Nou is het ook dat mijn moeder vorige maand een veel hogere rekening had gekregen terwijl ze helemaal niet buiten haar bundel bel of sms.