Geen klant van Hollands Nieuwe maar ze incasseren wel!
Geplaatst: 12 sep 2012 15:08
NIEMAND IN ONS HUISHOUDEN IS KLANT BIJ HOLLANDS NIEUWE.
Heel gek, want Hollands Nieuwe incasseerde wel geld van de ING kinderrekening van mijn zoon. Het gaat om 0-dagen incasso's die de bank niet terug kan halen. Op advies van de bank zocht ik daarom direct contact met Hollands Nieuwe op 20 augustus. Een telefoontje dat mij 7 euro kostte (bovenop de ruim 80 euro die ten onrechte is geïncasseerd). Ik heb alle gevraagde gegevens verstrekt en uiterlijk 24 augustus zou HN contact met mij opnemen. Op 4 september (!) kreeg ik een telefoontje van HN, dat was terwijl ik onderweg was en wederom werd om allerlei gegevens gevraagd die ik op dat moment niet bij de hand had. Daarom zegden ze toe mij om 16.00 uur die middag terug te bellen. Maar helaas, sindsdien heb ik niets meer vernomen van HN. Inmiddels heb ik mijn klacht 'GEEN KLANT VAN JULLIE MAAR JULLIE INCASSEREN WEL GELD' meermaals via e-mail kenbaar gemaakt aan HN. Ontvangstbevestiging ja, die komt wel want daar hoeft alleen de computer iets voor te doen.
Een fout maken mag best, maar herstel die dan per direct en biedt excuses aan. Kom vooral ook toezeggingen na. Dit doet HN dus niet. Het is frustrerend dat het onmogelijk is om HN een brief te schrijven of ze zelf te bellen tegen een normaal tarief. Geld afnemen van een jongen van 12, het moet echt niet gekker worden. HOLLANDS NIEUWE hoe krijgt mijn zoon zijn geld terug? Zijn er meer gedupeerden?
Heel gek, want Hollands Nieuwe incasseerde wel geld van de ING kinderrekening van mijn zoon. Het gaat om 0-dagen incasso's die de bank niet terug kan halen. Op advies van de bank zocht ik daarom direct contact met Hollands Nieuwe op 20 augustus. Een telefoontje dat mij 7 euro kostte (bovenop de ruim 80 euro die ten onrechte is geïncasseerd). Ik heb alle gevraagde gegevens verstrekt en uiterlijk 24 augustus zou HN contact met mij opnemen. Op 4 september (!) kreeg ik een telefoontje van HN, dat was terwijl ik onderweg was en wederom werd om allerlei gegevens gevraagd die ik op dat moment niet bij de hand had. Daarom zegden ze toe mij om 16.00 uur die middag terug te bellen. Maar helaas, sindsdien heb ik niets meer vernomen van HN. Inmiddels heb ik mijn klacht 'GEEN KLANT VAN JULLIE MAAR JULLIE INCASSEREN WEL GELD' meermaals via e-mail kenbaar gemaakt aan HN. Ontvangstbevestiging ja, die komt wel want daar hoeft alleen de computer iets voor te doen.
Een fout maken mag best, maar herstel die dan per direct en biedt excuses aan. Kom vooral ook toezeggingen na. Dit doet HN dus niet. Het is frustrerend dat het onmogelijk is om HN een brief te schrijven of ze zelf te bellen tegen een normaal tarief. Geld afnemen van een jongen van 12, het moet echt niet gekker worden. HOLLANDS NIEUWE hoe krijgt mijn zoon zijn geld terug? Zijn er meer gedupeerden?